1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Eind April, dus we zien wel. Zou leuk zijn als het lukt en anders is er ook geen man overboord.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eind April zou toch wel moeten lukken. Maar dan zou Nederland ook wel moeten lukken lijkt me.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, nice one. :cool:

Vrijdag komt steeds dichterbij en ben er nog niet over uit of ik een iPad ga halen!

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als ie er nog is vrijdag als je in de winkel aankomt ;) Denk dat er heel beperkte voorraad is, misschien alleen maar voor preorders. Of je moet echt geluk hebben dat je zo kan binnen stappen.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Prijzen zijn bekend.

WiFi
    16GB € 479,-
    32GB € 579,-
    64GB € 679,-

WiFi + 3G
    16GB € 599,-
    32GB € 699,-
    64GB € 799,-

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Toch weer slim om de prijzen van de WiFi versie €479 te maken ipv €499 bijvoorbeeld.
    M'n broertje wil misschien de €479 versie halen, altijd zo lelijk als hij me dan helemaal lekker zit te maken als hij dat ding in handen heeft he. :mad:

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Psychologisch klinkt het veel goedkoper. 479 klinkt idd veel beter dan 499. Goeie zet. Maar denk dat ik nog steeds wel ff wacht op de iPad 3 over een jaar. Meeste dingen waar ik een iPad voor zou gebruiken doe ik nu ook al met mn iPhone 4. Maar als ik nog ergens 500 pleuro heb liggen volgend jaar, misschien.

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Concurrentie zit trouwens alles behalve stil. Nieuwe Samsung Tablet is dunner dan de iPad 2.

Mijn broer (Windows gebruiker met een iPhone) wilde een iPad 2 gaan kopen, maar wacht nu waarschijnlijk op de reviews van dit apparaat. Voornamelijk door het gebrek aan Flash. Ben benieuwd wat de massa uiteindelijk gaat kiezen.

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me Iphone crasht opeens en nu gaat hij niet meer aan? Het lijkt of hij nog wel aan staat maar ik alleen zwart beeld heb? Kan mezelf namelijk nog wel bellen met de huis telefoon!

Edit: Hij connect gewoon met mijn pc, alleen het beeldscherm gaat gewoon niet aan ofzo? Iemand tips?

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De massa kiest iPad.

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik ook ;)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Concurrentie kan nog zo z'n best doen. Ze halen het gewoon niet bij de iPad. En dit zeg ik niet vanuit m'n Apple fanboyism. Dit zeg ik op ervaring die ik dagelijks mee maak vanuit m'n werk. Mensen willen een iPad omdat ze het een prachtig apparaat vinden, en het is een iPad. Dat is voor veel mensen genoeg. Die willen geen Samsung of Motorola Xoom. Nee, die willen een iPad. Want die is cool en.. het is een iPad.

15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de naam Apple staat hoog aangeschreven ;)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  17. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Dat zeiden we ook over de iPhone. Wordt nu ook in rap tempo ingehaald door Android.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daarom krijg ik meer en meer klanten die hun mobiel wegdoen en perse een iPhone willen. Ook mensen met Android. :+

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat jij meer van zulke klanten krijgt, is natuurlijk heel representatief. :+

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat de groep die juist andersom switched stukken groter is. Las een paar dagen geleden in de Spits dat Android in Nederland een marktaandeel van ~35% (van de smartphine bezitters) en iOS iets van 20%. Dat zag er gok ik vorig jaar om deze tijd heel anders uit :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina