1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Weet iemand hoe je dat automatisch starten van Itunes uitzet?

Daarnaast stopt mijn mediamonkey met werken zodra ik de Iphone 3GS van mijn vriendin inplug....Bij mijn Ipod Nano geeft Mediamonkey geen krimp.

Compabiliteits probleem?

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gewoon onderin als je op 'Mijn iPhone' of whatever klikt.

3. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op de helft van men HI abbonoment en heb een HTC hero. Ik ben echt zat van deze telefoon en zit eraan te denken om me HTC hero te verkopen en een iphone 4 te kopen. Een iphone 4 zonder abbonoment is natuurlijk veel geld. Dus ik wil eigenlijk zeker weten of de iphone 'de mobiel' is. Iemand die ervaringen heeft met de iphone 4?

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja, superfijne telefoon.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je hoort/lees veel negatieve verhalen over de iPhone4 maar dat is allemaal niet waar.
    Ik vind de iPhone4 een fantastische mooie mobiele telefoon.

Hoewel ik niet verder kan dan 2á3 streepjes heb ik een zeer goede en stabiele verbinding.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jammer dat ons pap zwáár anti-Apple is. Hij werkt bij NXP en hun verkopen allemaal software aan Google, voor Android en shit. Dus hij weet allemaal wat de voordelen van Android boven Apple zijn.

Kunnen jullie wat voordelen van de Apple (iPhone) noemen boven de Android (gewoon een Samsung)?

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    - iPhone touchscreen blijft het fijnst
    - Net zoals de iPod
    - App store zit niet vol met rotzooi net zoals bij Android Market

Dat zijn de enige die ik kan bedenken, iOS is dan ook heel anders dan Android..

8. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er word toch wss in juni een Iphone 5 aangekondigt? Ik denk dat ik daar beter op kan wachten:)

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    iOS is tegenover Android heel gebruiksvriendelijk, het is al een tijdje uit, waardoor de App Store ook goedgevuld is.

Waar Android dan wel weer een punt heeft tegenover iOS, is de openheid van software. Je kunt zowat alles met een Android nadat je het geroot hebt, het is open source.

Maar ik heb een iPhone 3GS en het werkt allemaal heel soepel, prettig, en ik heb ook ervaring gehad met Android en dat werkt toch iets minder lekker naar mijn mening. ;)

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Mijn moeder heeft een probleem met haar iPhone. Ze heeft een internetbundel geactiveerd en daarna deed haar telefoon niet meer. Ze krijgt dan met herstellen de foutmelding 3194. Dat is dezelfde foutmelding die je krijgt als je je iOS probeert te downgraden. Via google kom je talloze "oplossingen" tegen maar ze werken niet echt en/of ik snap ze niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja die eerste twee wist ik al, maar ik zoek meer naar iOS > Android argumenten. Maar tegenargument voor die laatste - die m'n pap altijd opnoemt - is dan weer dat de App store wel 100.000 applicaties heeft, maar daarvan er dan wel 99% nutteloze shit is. Daarnaast zou de Android een veel beter systeem hebben; open source, etc. Én zijn de grote bedrijven nou vooral bezig met Android en 'weten' hun dat Android heel snel gaat groeien en vele malen beter wordt als de iOS. En tja.. De Apple-producten (iPhone) zijn ook wel flink duur ten opzichte van een Android-product.

:'-(

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is jullie pa schoonmaker ofzo? Of weet hij niet echt wat er gaande is..

Bron

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, dat is precies waar hij het gister over had na zijn telecom-gesprekken, de NFC-chips. Dat ze nou vooral bezig waren met de Android, en minder met Apple.

Maarja, jij bent hier dé Apple-man. :cool:

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Een ontwikkel-afdeling hoeft niet zozeer alles te communiceren met verkoop/relations managers.

Als zijn pa nou net bij de afdeling werkt waar in zijn portefeuille alleen maar google/android clients inzitten dan zal hij de informatie mogelijk niet weten.

Echter als hij er niks van afweet is het imo slecht pr (interne informatie).

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    [yt]AU3TLIrqLRI[/yt]

8)

@Siemenn, in de Android Store staat juist veel en veeeeel meer rotzooi qua Apps omdat alles toegelaten wordt. Apple heeft een grondig controle proces.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het staat alleen maar overal op internet. 8)

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    True, maar er staat zoveel op internet. Dat betekent toch niet automatisch dat iemand er vanaf moet weten toch ? :D

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Iemand die mij toe wil voegen in gamecenter? Ik speel fruit ninja, angry birds en nog een aantal andere. Heb maar 1 vriend en lijkt me leuk om te zien wat jullie spelen etc. :) Ohja, accountnaam is: Gosserr

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Done. :)

Hier nog mensen die Trade Nations spelen?

20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleg meer mensen die last hebben van fieldrunners ipad dat de achievements totaal niet registreren?
    Wel lache dat zoek mijn iphone appie. Kan vanaf iphone 4 mijn ipad 3g vinden en andersom:)

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina