Mijn zusje heeft een probleem met haar iPod Nano. Was gewoon muziek aan het luisteren ofzo en als ze hem nu aandoet zit er een slot op en moet er een vier nummerige toegangscode ingevuld worden. Probleem is, ze heeft dat nooit ingesteld dus weet de code niet. Hoe fix ik dit voor haar?
iTunes vraagt al een aantal weken of dat ik mijn iPod Touch 4G wilt upgrade naar (4.3.2). Doen or not, zijn er wat fouten of is het save?!
iPhone doet echt vreemd de laatste tijd. Valt telkens uit in telefoongesprekken en kreeg net te horen dat ik niet bereikbaar was terwijl m'n telefoon gewoon aanstond met 3 balkjes service. Zie ook helemaal geen oproep gemist staan. Heel vreemd en vervelend.
Ik overweeg om een Ipod te kopen via marktplaats, deze persoon heeft hem gewonnen dus hij is nog nieuw. Mijn vraag, hoe zit het met de garantie? Kan ik de Ipod registreren en daarmee een garantiebewijs krijgen?
Hij is nog niet geregistreed (zit nog in de verpakking), maar als ik hem dan registreer heb ik gewoon 1 / 2 jaar garantie? (weet niet hoe lang dit bij apple is)
Ik heb de Ipod inmiddels in mijn bezit, weet iemand een goede site voor beschermhoesjes en opladers? (het gaat om een Ipod touch 64GB 4g)