1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heeft iedereen zijn iPhone eigenlijk gejailbreakt? Of doet men daar hier niet aan? Ik heb zelf (nog; bijna jarig) geen iPhone 4, maar vroeg me dat af. Want kost wel wat geld en is best makkelijk toch?
    Als dit niet gevraagd mag worden, zeg het maar hoor.

Aanbieding voor de mensen die het interesseert:
    Alleen bij 2-jaars abbonement though :{.

Je voordeel bij T-Mobile:
    Bel, sms en surf de hele zomer gratis!
    Nu eerste 5 maanden gratis i-Abonnement

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij hebben aantal mensen wel een jailbreak hier;)..

Maar eerste 5 maanden gratis i-abbo? Ik moet in augustus verlengen, maar doe ik wel pas als 4GS komt.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    4GS? Jij maakt het wel heel bont. :+

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Denk je dat het een 5 wordt? Verwacht eigenlijk de iPhone 4 met betere camera en processor enzo. Denk dat volgende 'nieuwe' model pas volgend jaar komt. En hij komt gewoon in juli:cool:..

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee eerder het feit dat er eerst een 4G zal komen, ipv een 4GS. You know. :+

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wordt hij in juni ook meteen uitgebracht, of slechts alleen aangekondigd? Want als ik (19 juni) jarig ben en een iPhone 4 koop voor één of twee jaar, dan wil ik het liefst niet dat er een week later weer een nieuwe is :+.

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb afgelopen week mijn iPad 2 teruggestuurd naar Apple i.v.m. bleeding. Had hem sinds de launch, maar vond het toch wel storend. Kan morgen een nieuwe ophalen. Ben benieuwd of deze beter is...

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, geen 4G. De reden dat de iPhone 3G, de iPhone 3G heette was het feit dat die iPhone het 3G netwerk ondersteund. De iPhone 4 heet zo omdat het feitelijk de 4de iPhone is. Het wordt dus waarschijnlijk iPhone 4S of direct iPhone 5. En hij komt niet deze zomer. Op z'n vroegst september/oktober en anders januari.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik krijg de mijne morgen/overmorgen eindelijk binnen. (Iphone 4 fyi)
    Kan niet wachten!

Nog een aantal must-have apps?

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je KPN? Whatsapp! :cool:

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    WhatsApp blijft toch overal wel mogelijk dacht ik?! Vooral Voip enzo willen ze aanpakken. WhatsApp nog niet dacht ik ;)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Duh. Maar KPN doet zo moeilijk over Whatsapp, dus dan moet je ze extra gaan belasten! :+

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    NU/NUsport, iPhoneclub, 22tracks, Teletekst, Secret of Monkey Island 2, Angry Birds, Tiny Wings, Fruit Ninja, Buienradar, Hipstamatic.

Trouwens nog een vraag: is Autocorrect nou kutter geworden? Hij corrigeert nu echt naar de vreemdste woorden, soms maakt ie van 1 woord 2 losse woorden. 'linkerbeen' wordt steevast 'linker een' en 'ruudje' werd 'ruu je'. 8) Om maar niet te spreken over het corrigeren van 'Ja' naar 'Na', dat is echt irritant.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan je dat niet gewoon uitzetten dan? 8)

Om het lijstje nog even vol te maken:
    XBW als web-app.

Wat spelletjes: Doodle Jump ('classic'), Cut the Rope, zo'n spel waarin je steeds meer stukken van het platform af moet snijden totdat je alle 'vliegjes' hebt gevangen in zo'n klein mogelijk ding (weet de naam niet, maar wel tof :+), etc.

Met iPhoneclub zie je ook gewoon welke apps gratis zijn die dag, dus die in de gaten houden :).

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je uitzetten, maar dan moet ik weer zoveel opnieuw typen. Maak toch wel veel kleine foutjes die normaal wel gecorrigeerd worden door Autocorrect en ik dan weer zelf moet gaan verbeteren.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Die autocorrect is idd erg kut! Maar hij is ook toch weer onmisbaar omdat je sommige woorden weer net fout typt:9, dilemma..

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Fijn als je lekker blind kan typen en dus fuck you tegen autocorrectie kan zeggen. :D

Daarnaast zijn er genoeg 'must-have' apps. Ik heb nu 80-90 apps en daarnaast nog een hele hoop muziek, dus ik baal er eigenlijk wel van dat ik niet voor de 32GB versie ben gegaan.
    In het begin denk je altijd 'ach 16GB is wel genoeg, dat krijg ik nooit vol'. Maar er komen gaande weg steeds meer leuke apps en dan hoor je weer een gaaf nummer in de disco en die wil je er ook graag op hebben natuurlijk. :9

De grootte van sommige apps is ook wel aan de hoge kant hoor, zo is Fifa 11 al 1,1 GB. Die staat inmiddels niet meer op m'n iPhone omdat a) hij te groot is dus en b) FirstTouch Football vele malen beter is.

Zeker de beste voetbalapp en o.a functies zoals Dream Team (waarbij je bijvoorbeeld gewoon het Ajax van '72 en het Nederlands Elftal van '88 kan vinden _O_) maken het helemaal af.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Onthouden dus! :D

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: