Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat weet ik niet, want ik heb nog nooit met zowel iOS als Android gewerkt (Sony Ericsson w395, jwz). Ik weet alleen dat de iPhone veel dikker is als al die andere telefoons die op Android draaien 8).

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De man is zelf anti-Apple omdat iedereen hem wil om er mee te showen(populair zijn) maar gebruikt wel populariteit als argument voor zijn eigen keuzes. Beetje jammer. :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geef mij maar iOS. Heb een paar keer mogen klooien met een HTC en vond dat toch stuk langzamer werken dan de iPhone.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Hij denkt dat ze het bij Apple nu wel welletjes vinden en geen updates meer uitbrengen? Waarom wil je over 2 jaar de beste telefoon over houden? Na 2 jaar mag je weer een nieuwe. ik heb nu bijna 2 jaar (22mnd) m'n iPhone 3GS en ik heb eigenlijk niet eens het idee dat ik achterloop qua wat anderen nu op hun telefoon hebben en ermee kunnen. Misschien wat minder scherm/camera maar dat is niet eens storend. Vind die HTC telefoons belachelijk grote lompe dingen overigens :+
    Zou overigens nog wel een paar maandjes wachten op de nieuwe iPhone, ook al zijn het er 3-4-5

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zijn wel veel maandjes, maar is het 't waard? Ik kan trouwens echt niet meer door met deze telefoon, dus MOET nu wel een nieuwe kopen, zelfs de knopjes doen het niet goed meer 8).

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Backup aan het maken van m'n iPhone 4 naar iCloud. Duurt wel erg lang..

7. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    of het het waard is weet nog niemand :+ Verwacht zelf niet zoveel veranderingen overigens, zelfde idee als van 3G > 3GS.
    Ik krijg overigens per 1 september een iPhone4 :9

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, nu merk je er nog niet zo heel veel van. De 3GS draait ong. even snel als de iPhone 4 op iOS 5, en dat is echt bewezen! Maar je moet er ook rekening bij houden dat 3G => 3GS een grotere stap was dan 3GS => 4 qua processorsnelheid en RAM geheugen.
    De 3G was in feite gewoon een 1e generatie iPhone met 3G functie en GPS, maar de 3GS daarentegen is gewoon qua processor, RAM, GPU etc. allemaal geupgrade.

Maar ondanks dat houdt de 3GS het denk ik nog max. een half jaartje uit, voor het totaal voorbijgestreefd is.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Krijgen of zelf halen? Want tegen die tijd zal z'n opvolger er toch ook wel zijn.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarschijnlijk zal het verschil tussen een iPhone 4 en een iPhone 4G/watdanook niet zo heel groot zijn, werd net gezegd. Daarnaast is een iPhone 4 zelf ook al geniaal :cool:.

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dan nog, ik hoef in het najaar van 2013 niet nog met een iPhone 4 rond te lopen (uitgaande van 2 jarig abbonement). Maar dat ligt misschien aan mij, zodra mijn abbonement is afgelopen en volgend jaar de iPhone 5 daar zal zijn wil ik die toch meteen hebben. :9

12. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    nee krijg hem bij mn werk waar ik 1 september aan de slag ga
    twijfel nog wel een beetje wat ik ga doen, ik mag die telefoon van mn werk dan ook prive gebruiken (moet 10euro per maand betalen) maar dan heb je wel een werk/prive nummer. Maar het is best lomp om een iPhone 4 zakelijk en een Iphone '5' prive te hebben want die 10eu per maand wordt sowieso ingehouden van m'n loon.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Backup van m'n iPhone 4 staat nu op iCloud. 1.3GB groot. iPad 2 is nu backup aan het maken. M'n 5 GB iCloud storage gaat hard zo! 8)

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Wel relaxt zo'n backup, als je er een nieuwe iPhone aan hangt is hij toch précies hetzelfde als je oude iPhone?

Want bij de backup via iTunes mistte er toch een aantal dingen, zoals telefoonnummers of heb ik het fout?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FYI, dat is het al.
    Android is nu al een klein half jaar marktleider op gebied van smartphones en dat marktdeel zal voorlopig nog wel blijven groeien ook.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan heb je het fout. Want die neemt hij in een normale iTunes backup ook gewoon mee.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ok, dus gewoon hetzelfde maar dan dus draadloos (iCloud)?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn er mensen die ipv. T-mobile i-150 bijvoorbeeld Ben NL + internet bundel hebben? Ik vraag me namelijk af of een maximum snelheid van 1024 Kbps downstream en een 384 Kbps upstream veel te langzaam is, en of je dan niet 'echt kan genieten' van het internet op je iPhone. Of valt dat eigenlijk wel mee?

Sorry voor de vragen, maar moet vandaag een telefoon uitzoeken, en ík weet het al, maarja..

Ik heb al gelezen dat bepaalde mensen het te langzaam vinden, maar wat meer zou wel fijn zijn, misschien is die ene wel gewoon een zeikerd :+.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik geniet er tegenwoordig al van als m'n internet het uberhaupt doet bij t-mobile, dan maakt het me niet meer uit hoe lang ik moet wachten 8) (en ben ik vooral in gebieden in en rondom Amsterdam)

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lol, is het zo slecht dan? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina