1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Niet, omdat ik hem hele tijd in rijst had liggen. Ik laat hem nu de hele middag aan de USB hangen. Maar laadt hij überhaupt op als hij geen contact maakt met Itunes?

Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jep, als 'ie maar stroom krijgt (USB of lader).

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    iPod wordt ook door Apple behandeld, iPhone niet;). Maat van mij had 'm ook in bad laten vallen, kreeg ook een nieuwe.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een beslissing die ik bij m'n volgende iPhone zeker zal aanpassen.
    Toen ik de iPhone 4 (m'n eerste iPhone) kocht dat ik ook dat 16GB ruim voldoende zou zijn, maar wat had ik toch graag 32GB gehad.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo vinden jullie 16gb te weinig dan? Ik heb daar zelf totaal geen last van, als ik merk dat ik te weinig geheugen begin te krijgen haal ik gewoon een paar gb muziek eraf dat ik toch nooit luister.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat ik dat er op laat staan. :+

Maar omdat je bijvoorbeeld steeds meer apps en muziek ontdekt wat ik er toch op wil hebben.
    Ik heb zo'n ~90 apps en het grootste gedeelte zijn betaalde apps dus het is ook niet zo dat ik elk gratis frotspelletje er op heb staan.
    Maar binnenkort toch maar eens een schoonmaak van games, zoals BF:BC2 die ook weer ~350MB ofzo is, die ik toch nooit speel.

32GB is gewoon fijner omdat je dan niet hoeft na te denken over te weinig ruimte.

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben vaak onderweg en gebruik mijn iPhone en ipad2(64gb) dan ook overal voor. Apps, muziek en documenten. Dan vind ik veel ruimte toch wel fijn.:) volgende iPhone wordt zeker een 32gb versie in september.

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij is er iets kapot aan de hardware. Na vele malen proberen kreeg ik eindelijk contact via Itunes, hij probeerde m'n Iphone te herstellen maar dit kon niet voltooid worden door een foutmelding 1604 (op apple site staat dat deze melding betrekking heeft op USB-verbinding wat natuurlijk dikke larie is). Zodra herstelt ermee stopte viel Iphone direct weer uit. Ik krijg hem ook niet opgeladen. Hij hangt al 6 uur aan m'n macbook en accu is nog steeds leeg.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]sDn9r-YdrEM[/yt]

[yt]4kQP1im7Qjo[/yt]

Ik twijfel tussen deze twee, denk ik tenminste. Maar wat voor cases hebben jullie, en wat zijn must-needs (qua accessoires)?

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Een Sena Ultraslim heb ik, ziet er degelijk uit en geeft toch wat bescherming.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Fur, jij hebt je iPhone deze week toch omgeruild voor ander? Hoe gaat dat in z'n werk?

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf ook mijn iPhone ter reperatie laten opsturen vanwege haarscheurtjes.

Ik ging naar de T-mobile winkel in Nijmegen en ik moest mijn aankoopbewijs meenemen en de telefoon zelf. Paar krabbeltjes zetten en ze sturen de telefoon op. Hopelijk heb ik mijn iPhone deze week terug, nu een Samsung Touchwiz, word gek.. Mis m'n iPhone echt.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar repareren ze die haarscheurtjes of krijg je gewoon een nieuwe iPhone?
    En hoelang ben je hem ongeveer kwijt?

En dan heb ik nog een vraagje waar ik nog niet helemaal een duidelijk beeld bij heb: als ik een compleet nieuwe iPhone gewoon met mijn iTunes sync wat heb ik dan wel en wat heb ik niet?
    Want ik begrijp wel dat ik apps/muziek etc er gewoon op heb staan (duh), maar hoe zit dat met Instellingen, foto's en telefoonnummers bijvoorbeeld?

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan hoe erg de schade is. Als het te herstellen is dan repareren ze de iPhone, zoniet krijg je een volledige nieuwe.

Ik had de telefoon deze week Maandag weggebracht, krijg t denk ik ergens deze week terug. Hoop ik althans..

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zit het met een homebutton die alleen op een bepaald punt werkt en een beetje loszittende lockbutton, valt dit ook gewoon onder garantie?

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Repareren doen ze (9 vd 10 keer) niet aan. Haarscheurtje is sowieso een nieuwe. Bij mij 2 keer gedaan van de 2 keer dat ik 'm heb opgestuurd. Moet wel rekenen op ca. 2 weken dat je je iPhone kwijt bent.

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraagt iTunes of je er een al bestaande back-up van je iPhone wilt opzetten. Dus dan is alles weer zoals normaal, dus goede instellingen, telefoonnummers, foto's etc.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat je dan die back-up/reservekopie er op kan zetten wist ik wel, maar niet dat je dan ook écht alles terughebt, heb je ook je smsjes terug bijvoorbeeld?

2 weken lijkt me wel kut trouwens zonder iPhone. :9

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    SMS heb je ook terug. Alles is gewoon weer als vanouds, zelfs Whatsapp berichten.

En tsja, voor 2 weken een geheel nieuwe telefoon krijgen... Na een paar dagen went 't toch wel;)!

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Niceee. *)
    En verder heb je ook gelijk, alleen krijg ik geen nieuwe door een (half) defecte homebutton dus dan houdt het op he. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina