1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Meh, dan heb je geluk. Mijn 3G met 3.1.3 is behoorlijk traag. Heb 10 apps erop staan, geen muziek, en amar een kleine lading foto's.
    Whatsapp is de grote boosdoener heb ik het idee, krijg 100-300 berichten per dag, waar het kreng wat moeite mee heeft. Achja, nog maar even tot de iPhone5 hoop ik :)

2. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat jullie op de hoogte zijn van de nieuwste jailbreak voor 4.3.3. voor de Ipad 2? (via www.jailbreakme.com)

Cydia heeft weer mooie aanpassingen voor me in petto :) Lockinfo, Atube, Sbsettings, icons e.d.

Ik neem aan dat dit gewoon hier vermeld mag worden, aangezien Cydia en jailbreaken niet per definitie Warez betekend ;)

Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Whatsapp is idd ook de grootste boosdoener. Het vergt veel RAM geheugen en dat trekt de 3G gewoonweg niet. Vandaar dat ze er ook mee gestopt zijn :p

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wist niet dat je dan recht had op een vervangende telefoon binnen 2 maanden na aankoop.

Ik heb vandaag eens gebeld aangezien mijn telefoon al 12 werkdagen bij het reparatiecentrum ligt. Volgens die meid, die niet al te slim klonk, kreeg ik een nieuwe toegestuurd en wel uiterlijk volgende week donderdag. Ik ben eens benieuwd.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dikke kans dat je er dan uiteindelijk 2 hebt:9. Had dat toen ook gehad met mijn 3GS vorig jaar. Reparatie ging via een ander bedrijf en nadat ik een prijsopgave thuis kreeg (was waterschade, 280 euro) heb ik naar T-Mobile gebeld dat dat nergens op sloeg. Toen zei die vent ook dat dat wel vaker bij iPhones gebeurt omdat dat een productie fout is (Leuk, om zo je T-Mobile klanten af proberen te zetten). Hij zou dus een nieuwe iPhone laten opsturen. Week later kreeg ik m'n oude, niet gerepareerd terug:cool: (Zat een scheurtje in, dus kon je nog goed gebruiken).

Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als ik via jailbreakme.com upgrade van 4.3.1 naar 4.3.3, ben ik dan alle instellingen en apps kwijt?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jailbreakme.com upgrade je device niet. Dat moet je eerst zelf doen. Jailbreakme.com kraakt puur je huidige SW versie met een PDF exploit.

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dank je, niet dat ik het ga doen of zo, maar vroeg het me gewoon af.

alsof ik een site ga laten connecten met me iphone? =(

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Na jailbreakme.com te hebben gedraaid op m'n pa's iPhone, werkt deze niet meer, hij liep vast, en nu zie ik alleen het apple logo. Dit duurt nu al ong. 5 minuten.

Ik heb geen backup, hij moet het echt gaan doen! Hebben jullie tips?

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    restore doen met itunes.

Heb je echt helemaal geen backup gedaan? Nooit een keer de iphone gesynced?

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Nee, mijn pa heeft dat nooit gedaan nee, ja misschien een keer, een maand of 3 geleden. Restoren is dus geen optie, het moet allemaal bewaard blijven:)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat ben je dan toch ook voor een &*&*@#@ als je dat gaat doen zonder backup.
    Echt.. |:-

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan had je vantevoren een backup moeten maken.....

Is er geen faq aanwezig op jailbreakme.com?

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Reboot Home+Sleep button?

15. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

maar in iTunes wordt ie ook niet herkend.. nee, home+sleep werkt niet, dan reboot ie, en weer het apple logo.

Of moet ik het is een kwartiertje laten staan? Misschien duurt het lang?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dan zit je in een loop , zul je moeten restoren.

Je kan proberen hem in DFU mode te forceren en dan met een fatsoenlijke jailbreak tool de jailbreak opnieuw uit te voeren

Anders restoren

17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Faaack Fuuuuck Fuuuuck. Wat ben ik een doos.

Zeg wel dit:

Pa, het is mislukt, waar heb je je backup? Welke Backup? Ja, die je altijd hoort te maken? Die heb ik niet. Jaaa, sukkel, nu ben je alles kwijt.

Bedankt, ik ga wel wat proberen.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit heb ik wel vaker gehoord, enige uitweg is rebooten. Oftewel, niet zo slim hé Daan?! :+

Klopt het dat iTunes elke keer een back-up maakt, als je al één keer handmatig een back-up heb gemaakt ('maak een reservekopie')? Ik zie steeds bovenin (in die laad-bar van iTunes) dat hij weer bezig is.

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

:+ Ok. Nu issie in DFU, en iTunes ziet hem. Kan ik nu alsnog proberen te jailbreaken?

Welke tool is aan te raden?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2011
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    DFU mode is restore mode. Je iPhone is dus leeg.
    Blijf er maar gewoon netjes van af.

@Siemenn: Bij iedere synchronisatie maakt hij een backup.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina