1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom ;)
    Je mag hier gewoon praten over jailbreaken.

Ik maakte altijd gebruik van de App Mywi !

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als ik mijn iPhone 4 dus jailbreak via JailbreakMe.com (gemakkelijk, dus voor mij als nieuwe gebruiker makkelijkst), kan ik hem gewoon zonder problemen weer herstellen en mijn garantie weer 'terugkrijgen'?

1. Dan druk ik gewoon bij 'iPhone van Siemen' op 'Herstellen' en dan heb ik een lege iPhone?
    2. Dan rechtermuisknop op 'iPhone van Siemen' en 'Terugzetten vanaf reservekopie'
    3. Nu heb ik al mijn smsjes, contacten, etc terug.
    4. Nu alleen nog mijn muziek erop zetten en mijn applicaties.
    5. Kijken of er ergens sporen zijn achtergebleven van de jailbreak (screenshots ed.)

Klaar?

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup goed zo ! :p

4. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Vandaag eindelijk m'n iPhone weer terug. Gloednieuwe (waarschijnlijk refurb, maar voelt als nieuw) 3GS 32GB. Die ik 4 weken had ingeleverd was echt helemaal gaar, dus wat is dit dan een verademing.

Maar gezien dit nu dus een nieuwe is heb ik nog een vraagje. Ik krijg Visual Voicemail niet meer aan de praat. Iemand die het toevallig nog weet?

Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de iPhone 5? Hoorde dat hij al dit jaar komt?

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geen idee, het zijn tot nu toe nog alleen maar geruchten, voor zover ik weet. Nog niets is zéker in ieder geval.

Mensen, ik heb (weer) een vraag. Als ik mijn iPhone 4 jailbreak (dmv. jailbreakme.com), dan kan ik dus al de applicaties gratis downloaden. Al de games etc. Maar waar vind ik deze, in de Cydia Store? Of bij Installer of iets dergelijks? En staan daar álle applicaties die je ook in de App Store vind, of gewoon veel/de beste?

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Installous

Erg veel apps/spellen/etc.

Weet wel dat als je een app/spel hiervan download en er is een update ervoor in de APPstore, dat je de update NIET kan downloaden. De indicatie (badge) dus het aantal updates wat er is blijft ie aangeven, net zoals de (badges) van het aantal sms'jes of mail wat je binnen hebt.

Installous krijg je niet bij elke jailbreak erbij volgens mij, je moet een SOURCE toevoegen in Cydia, uit mijn hoofd iets van .....sinfulrepo of insanelyi.balbalbalbalbalbalb nog iets. google maar.

Weet neit of mijn uitleg meer vraagtekens achter laat dan dat ze beantwoorden, maar fuck it. :cool:

Ik zou alleen je iPhone niet jailbreaken via een website. Fuck no dat ik een website toegang geef tot mijn telefoon! Genoeg programma's om de jailbreak zelf uit te voeren.

8. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon updaten via Installous. Als je dan opnieuw de App store opstart verdwijnt de update (dus ook de badge) voor die bepaalde app.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jailbreakme.com is volgens mij een hele goede, betrouwbare jailbreaker hoor :).

Bedankt, ik zal eens wat over Installous gaan lezen. Maar klopt het dat je ook nog steeds voor bepaalde applicaties moet betalen? LockInfo, SBSettings, ofzo? Dat waren wel twee dingen die ik wilde. Er zijn nog best veel dure dingen :eek:.

10. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    @ Siemenn.

Voor sommige apps in Cydia moet je betalen maar voor de apps in Installous (zelfde als de App store) niet.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah oké, dus zijn twee verschillende stores. Bedankt!

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nog één vraag, voor als je LockInfo koopt in de Cydia Store. Als je je iPhone versie update, gaat de jailbreak weg. Als je hem dan weer jailbreakt (als dit mogelijk is, bij de nieuwe versie), kan je de LockInfo dan wel gewoon 'gratis' terugkrijgen van de Cydia Store, of moet je hem dan nog een keer kopen (lijkt me stug)?

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Aankopen zijn volgens mij gelinkt aan je cydia account, er is wel een mogelijkheid tot het herdownloaden, maar volgens mij is dit beperkt.

Weet het niet zeker.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist dit hoesje besteld.

19,95. Maat van me had 'm ook, ligt ideaal in de hand!

Via de source van Xsellize (http://cydia.xsellize.com) kun je (bijna) alle betaalde Cydia apps gratis krijgen:)!

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, toffe tip, bedankt man!

Ik heb zelf deze case trouwens, ligt heerlijk in de hand (wordt 0.01mm dikker ofzo) en is dunste case die er is. Hij is hard en transparant, dus blijft de mooie zijkanten zien (vind ik mooi) en biedt genoeg bescherming. http://www.mailamac.nl/ipod/hoesjes/switcheasy-nude-ultraclear-hoesje-voor-iphone-4

Maar heb jij hier een antwoord op, als is het misschien niet eens meer nodig als ik ALLES gratis kan krijgen van Cydia door jouw link:

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is mijn 'case'

Bij de release meteen InvisibleShield screenprotector aangebracht maar toen deze in een hoekje begon los te laten (op de zijkanten was het sowieso crap) de boel er afgehaald en zo gelaten.
    Gewoon clean ook het mooist vind ik, en deze stijlvolle pouch maakt het af.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Download 'm gewoon via Xsellize, is die gratis;). Weet namelijk niet of je 'm daarna weer opnieuw gratis kan downloaden..

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké top! Ik heb van vrienden nu drie bronnen gekregen (zie code), dus zal vast wel wat bij zitten!

Code:
    http://cydia.xsellize.com/
    ihackstore.com/repo/
    repo.hackyouriphone.org/

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Die case heeft mijn vader ook. Best nice voor een case.

Gebruik er zelf geen. Heb hem nu al best lang en nog een krasvrije voorkant :). Zelfs de achterkant ziet er redelijk uit, al heeft die wel wat krasjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina