1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wow wat een innovatie zeg die iPhone 5 kwa ontwerp!! Het lijkt wel of ik last heb van flash backs van mijn iPhone 3g. :+
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het zijn maar geruchten. Nog helemaal niets bekend over het final design.
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff vraagje, heb nu 2 iPhones, hoe krijg ik de nummers van m'n ene iPhone op m'n nieuwe? Ik wil niet de hele 'back-up' erop zetten en moet die nieuwe syncen met m'n laptop van m'n werk en niet meer met deze itunes op deze mac.

    iemand een idee?
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    I has a problem. Mijn iphone 4 is 4 maandjes oud en gejailbreaked. Maar de laatste tijd loopt mijn batterij zo snel leeg dat ik hem na 14 uur weer op moet laden met enkel 7 uur daarvan daadwerkelijk gebruik. De rest van de tijd staat hij op standby. Ik zie letterlijk de batterij leeglopen. Terwijl ik een maand geleden nog 3 dagen door kon met 1 keer opladen.

    Ieman bekend met dit probleem? Oja wifi staat niet aan en er worden geen locatiegegevens gebruikt ook draait er geen app op de achtergrond.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb via mijn Iphone enkele apps geupdate. Vervolgens aangesloten oo mijn Macbook via Itunes. In Itunes blijft echter bij apps het icoontje staan voor updates. Als ik er op klik staat er echter weer, geen updates beschikbaar.

    Nogal irritant dit.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gekocht met een ander Apple ID dan op dat moment aangemeld is in de iTunes Store op je MacBook?
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nope :)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En als je de iPhone koppelt en je doet Aankopen Overzetten. Dan moet hij de geüpdate app kopiëren van iPhone naar MacBook en het oude bestand op de MacBook overschrijven.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb ik gedaan, maar eentje blijft er staan.


    Een ander probleem trouwens. Ik heb een MobileMe account en nou wil ik mijn Iphone traceren.
    Locatievoorziening staat aan, internetverbinding heb ik. Maar als ik mijn Iphone ga zoeken, krijg ik steeds de melding dat locatievoorziening is uitgeschakeld (dit gebeurd zowel via me.com als via de 'zoek Iphone' app)

    Ook als ik een bericht wil sturen via dit systeem naar mijn Iphone komt deze nooit aan en staat er 'in behandeling'


    Erg vreemd, zie niet wat ik fout doe. Iemand?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Locatievoorzieningen staat ook aan !?

    [​IMG]
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja dat zei ik toch. ;)
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem opeens.
    Normaal kon ik vanaf ochtend tot 's avonds laat met het batterij.
    Nu gaat die maar 9 uurtjes mee, terwijl die niet gejailbreaked is of die beta iOS heeft.
    Is al 5 dagen zo ongeveer, terwijl ik hem niet zoveel gebruik als anders en geen van de instellingen gewijzigd is ten opzichte van een week geleden.
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wat de beste converter is om video bestanden te converteren naar de .mp4 formaat die de iPhone gebruikt?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zelf gebruik ik Miro Video Converter.

    Ik heb het probleem 3 dagen gehad en van de ene op de andere dag was het ook weer verdwenen.

    Ik zat in februari van voor mijn werk op Aruba en ontdekte dat de telefoon veel warmer was dan normaal.
    Ik heb de App monitor op de iPhone/iPad staan en zag dat de cpu belasting tussen de 50 en 60% lag , terwijl er niets op de achtergrond actief was.
    Alle mobiele data stond uit want anders gaat het mij een vermogen kosten daar.
    De accu levensduur was die 3 dagen nog geen 4 uur.

    Nooit kunnen achter halen waarom ineens dat rare probleem.
    Missschien iets met de provider waardoor de gsm steeds verbinding met iets wil maken.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Misschien wat duidelijk zo.
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat dit misschien een domme vraag is omdat het voor iedereen anders is, maar weet iemand een paar handige apps of games die elke iPhone gebruiker sowieso moet hebben? Ikzelf heb op dit moment Angry Birds, Doodle Jump, Fruit Ninja, Facebook en Whatsapp. :+
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer eens het volgende.
    1. Sluit Zoek mijn iPhone helemaal af ( 2x home-knop ).
    2. Schakel locatievoorzieningen uit.
    3. Start Zoek mijn iPhone op.
    4. Schakel locatievoorziening in.
    5. Ga terug naar Zoek mijn iPhone , eventueel Zoek mijn iPhone een keer helemaal afsluiten.

    Andere vraag.
    Krijg je wel een kaart van Google Maps in beeld met de locatie van de iPhone ?
    [​IMG]
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch meer even een slotje ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina