Ik heb ff een vraagje. Ik wil straks de iPhone 5 halen. Heb nu de iPhone 4 met nog een oud abonnement bij T-Mobile (nog de oude iPhone abonnementen die nu niet meer bestaan met onbeperkt internet en 300 min EN 300 smsjes). Ik heb echter genoeg van T-Mobile, kut ontvangst (thuis en bij schoonouders geen 3G) en kut service, dus ik wil een andere provider. Vriendin heeft KPN en heeft overal gewoon super bereik, dus ik neig ook naar KNP (kunt dan ook gratis naar elkaar bellen las ik), maar dat hoeft niet perce.
Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen? Is het het beste om een abonnement af te sluiten met toestel erbij (voor zover ik kan zien, kun je bij KPN alleen toestellen leasen en dus elke maand een extra bedrag bij je abonnement betalen, ik betaal liever in een keer een x-bedrag voor het toestel)? Of is het beter om het toestel los te kopen en sim-only te nemen? En zo ja, bij wie sim-only?
Ik heb m'n laatste facturen nagekeken en heb de laatste maanden gemiddeld 60 minuten gebeld en 60 smsjes verstuurd. Daarnaast heb ik thuis, op m'n werk en bij mijn ouders en schoonouders wifi, dus zal denk ik ook zeker geen 1GB per maand verbruiken.
Laatst bewerkt: 17 sep 2012