1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Lekker kortzichtig.

Je kan je telefoon gewoon neerleggen en hij zal opladen. Past precies in het straatje van Apple, het is bijna magisch. Ik snap niet hoe je dat nou niet handig kan vinden, echt onbegrijpelijk. Ik laad mijn telefoon altijd 's nachts bij op mijn nachtkastje. Ik zou het enorm handig vinden als ik gewoon een matje op mijn nachtkastje kon leggen, hoef ik dat stekkertje er niet elke avond in te doen.

Daarnaast hebben alle telefoons die draadloos op kunnen laden ook nog gewoon een stekker.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat haal ik met de S3 al helemaal niet.
    2 weken geleden de accu binnen 4 uur helemaal leeg gezogen en ik heb er geen gekke dingen mee gedaan :confused:

Had eerst een extra accu erbij gekocht maar heb er geen goed gevoel bij om steeds de achterkant dan de S3 te moeten verwijderen.
    Mis op de achterkant van de S3 een sticker met daarop de tekst Fragile (handle with care).
    Dus ligt er nu in het dashboard kastje een extra micro-usb kabel.

Ken het verschil tussen Dual en Quad niet omdat de S3 een vervanger is voor mijn oude Tab 7" P-1000

---
    Iets heel anders.

Sinds wanneer moet je bij T-Mobile betalen voor Visual Voicemail ??

Actie: Nu de eerste 2 maanden gratis Visual Voicemail, daarna € 1,99 per maand

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik eigenlijk. Bij de iPhone kan het prima met de Dual core en bij de S3 merk je echt het verschil tussen de Dual en Quad. Ik doelde meer op dat er word gezegd dat er geen verschil is tussen dual en quad. Dat is er wel alleen ligt het per telefoon of het beter is.

Vreemd. Ben nu 24 uur verder en hij staat nog steeds op 60% hier. Gister en vandaag niet veel gedaan btw. Wat berichten verstuurd en wat gebeld. En de helft van de tijd stond die op wifi. Ik zou echt als ik jou was een cover doen maakt hem gelijk een beetje zwaarder en je hebt meer grip. Naast dat het er goed uitziet. :)

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Samsung heeft meer bekend gemaakt over de A6.

De A6 is een dual processor met 2x 512Mb geheugen.
    De A6 heeft een kloksnelheid van 1066Mhz.

Nieuwe advertentie Samsung.

Antwoord Apple fanboys.

Hoe durven ze bij Samsung S Voice te vergelijken met Siri :F:
    S Voice werkt voor geen meter op de S3.
    De Duitse settings is wel zo slecht.
    Q : Sprechen sei Deutsch.
    A : Ich versteh dich nicht.

Q : Verstehen sei Deutsch.
    A : Ich werde im Internet nach einer antwort auf Verstehen sie Deutsch suchen.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie gebruikt eigenlijk die Voice dingen? Heb die zooi nooit gebruikt, te omslachtig en ook een beetje lame imo. :)

Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik niet, heb Siri 1 keer uitgeprobeerd en toen uitgezet om batterij te sparen :+

zolang de interface zelf goed werkt heb ik geen behoefte aan voice besturing

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdverdrijf ;)

Ik heb nu een lederen tasje waar de S3 nu permanent is zit.
    De S3 past met tasje nog in de autohouder.

Helaas is de S3 voor het bedienen met 1 duim veelste groot geworden.
    Als de S3 midden in hand ligt dan kan ik de boven- en onderkant van het scherm niet aanraken.

Loop alleen maar te zeiken over het ontwerp van de S3 , onder de motorkap is het een hele prachtige en snelle telefoon.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb ff een vraagje. Ik wil straks de iPhone 5 halen. Heb nu de iPhone 4 met nog een oud abonnement bij T-Mobile (nog de oude iPhone abonnementen die nu niet meer bestaan met onbeperkt internet en 300 min EN 300 smsjes). Ik heb echter genoeg van T-Mobile, kut ontvangst (thuis en bij schoonouders geen 3G) en kut service, dus ik wil een andere provider. Vriendin heeft KPN en heeft overal gewoon super bereik, dus ik neig ook naar KNP (kunt dan ook gratis naar elkaar bellen las ik), maar dat hoeft niet perce.
    Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen? Is het het beste om een abonnement af te sluiten met toestel erbij (voor zover ik kan zien, kun je bij KPN alleen toestellen leasen en dus elke maand een extra bedrag bij je abonnement betalen, ik betaal liever in een keer een x-bedrag voor het toestel)? Of is het beter om het toestel los te kopen en sim-only te nemen? En zo ja, bij wie sim-only?
    Ik heb m'n laatste facturen nagekeken en heb de laatste maanden gemiddeld 60 minuten gebeld en 60 smsjes verstuurd. Daarnaast heb ik thuis, op m'n werk en bij mijn ouders en schoonouders wifi, dus zal denk ik ook zeker geen 1GB per maand verbruiken.

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    KPN werkt alleen nog met telefoon lease.
    De idioten vragen voor een S3 al € 24,50 per maand.
    Na 2 jaar mag je de gsm overkopen tegen 15% van de dagwaarde en dat zal bij de iPhone nog veel zijn.

Heb nu Vodafone Altijd (14,4Mbps) en heb thuis een snelheid van bijna 11Mbps.!

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Kun je serieus niet meer zonder toestel lease doen bij KPN? Dan gaat t namelijk geen KPN worden. Ik betaal liever in één keer een x-bedrag voor m'n toestel. Heb er geen zin in dat m'n abonnement elke maand 30 euro duurder wordt, de maandlast wil ik juist zo laag mogelijk houden!

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ben bij 2 winkels geweest en kreeg 3 opties.
    1. Kies een oud toestel (bijv Nokia Asha 302).
    2. Toestel lease.
    3. Toestel zelf betalen en kiezen voor sim-only.

12. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg zojuist deze email, direct besteld, 16GB zwart :).

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wacht nog een paar weken langer want ik me vorige net een nieuwe Macbook Pro gekocht en geld kan je maar 1x uitgeven.
    Wel het besluit genomen dat ik de iPhone5 zelf ga kopen !

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb je ook prijzen gekregen?
    Vraag me sowieso af of je na die 12u niet gewoon hetzelfde krijgt qua abo.
    Heb zelf nog steeds geen mail gehad van T-mobile.

15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    De abonnementsprijzen zijn:

De toestelprijzen (voor 32GB +€100 voor 64GB +€200):
    iSmart 75 €329,95
    iSmart 150 €249,95
    iSmart 200 €199,95
    iSmart 300 €149,95
    iSmart 500 €99,95
    iSmart 900 €99,95

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dus de eerste 6 maanden betaal jij 29,95 en vervolgens 64,95 voor de resterende 18 maand? Wat een geld voor een mobieltje :eek:

En dan ook nog 150 euro bij betalen. Kan je dan niet beter direct een los toestel nemen met sim only oid?

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat een prijzen 8).

Voor een 32GB 2 jaar met i300: toestel €250 + 6 x 30 + 18 x 65 = €1600 8)8)8)8)

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een prijzen :mad:
    Betaalde 2 jaar geleden voor een iPhone4 16GB + i-150 € 29,95 (verlengen) "maar" € 179
    Kreeg Visual Voicemail er ook eens gratis bij.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.003
    Je totale maandelijkse kosten zijn 29,75 in de eerste 6 maanden he..overige 18mnd freakingfucking 64,45 DAT IS TOCH NIET NORMAAL MEER MAN. 8)

edit: spuit11

Deel Deze Pagina