1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Apple ook :cool:

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    :)

ff zonder gein, kan niet wachten... :$

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is het nou echt zoveel beter iOS 6?

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Elke update of het nu iOS is of OSX deze kwamen in Nederland bijna altijd rond 19:00 beschikbaar.

Reservekopie's zijn inmiddels gemaakt van de iPhone4 en New iPad.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu overgegaan van de iPhone 4 op de 4S. Bij het configureren wilde ik de reservekopie van m'n 4 op m'n 4S zetten, maar de software daarvan was nieuwer dan op m'n 4S dus dat kon nog niet. Moest dus eerst als nieuw beginnen, updaten en kon daarna alsnog die reservekopie erop zetten. Alleen heb ik nu geen idee waar ik die reservekopie moet vinden en hoe ik hem erop moet zetten.

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch eerst de 4S herstellen via iTunes en daarna wordt gevraagd of je een reservekopie wilt terug zetten ?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Rechtermuisknop op de naam van de iPhone onder het kopje Apparaten aan de linkerkant in iTunes > Terugzetten Reservekopie.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Las dit op iPhoneclub:
    Bron

Bedoelen ze daarmee dat je tijdens de installatie van iOS 6 niet kiest voor reservekopie terugzetten, maar dat je hem instelt als nieuw? Want mijn iPhone 4 is idd nogal erg traag...

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Twijfel nog steeds over het nemen van een iPhone 5 of een 4S. Als ik de prijzen van T-Mobile bekijk wordt het absoluut een 4S, wat een absurde prijzen zeg..

Ben geen enorme gamer op mijn telefoon, dus vraag me af of ik die snelheidswinst wel zo hard nodig heb. Uiteraard zou ik het liefst voor de 5 gaan, maar ik ben bang dat die echt te duur gaat zijn. Wacht nog even de prijzen bij Vodafone af (met Friends and Family korting), dan zie ik wel weer.. Neem aan dat een 4S ook nog wel een poosje mee kan!

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedoelen ze inderdaad mee dat je hem instelt als nieuw. Dus dat je daarna handmatig je muziek/apps etc moet overzetten.

Vanavond iOS 6 op mijn iPhone 4 en iPad 3 zetten, en vrijdag hangt de iPhone 5 alweer aan de MBA. :+

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ga mijn iPhone4 via iTunes helemaal opnieuw herstellen en laat alleen iCloud terug zetten.
    De laatste weken is mijn iPhone4 heel traag.

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn iPhone 4 was ook aan de trage kant, voor de Music App ivm iTunes Match.. Vorige week de iOS6 GM geinstalleerd en backup terug gezet, hij is retesnel nu

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb mijn iPhone vorige week helemaal opnieuw ingesteld. Ik kan toch straks gewoon een update naar iOS6 uitvoeren, of is je iPhone weer kaal na de update en moet je een backup terug zetten?

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zo. Heb bij drie winkels de iPhone 5 gereserveerd. Sta bij alle drie 2e of 3e voor een zwarte 32GB, dus dat komt denk ik wel goed de 28ste ;)!
    Ga voor een abonnement bij Vodafone, begreep dat ik m dan niet meteen meekrijg. Wil namelijk m'n nummer behouden en dan moet Vodafone eerst toestemming van T-Mobile hebben, daarna krijg m pas mee. Maja, dan nog maar een paar extra dagen wachten...

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ga wellicht ook naar Vodafone. Hoef niet zo nodig bij T-mobile te blijven en bereik van 3G vind ik ook niet bepaald geweldig. Al kan dat bij Vodafone ook zo zijn. Contract loopt tot half november, dus dan moet ik wel wachten als ik overstap van provider.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    3G bereik met T-Mobile is soms ver te zoeken op momenten dat vriendin met KPN gewoon wel vol 3G bereik heeft. Was dan ook liefst naar KPN gegaan, maar weiger toestel te lease, grootste onzin die er is! Voor T-Mobile ook Vodafone gehad en volgens mij was 3G bereik daar altijd wel prima mee, maar dat was meer dan 2 jaar geleden, dus dat weet ik niet meer zo precies.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vodafone is altijd prima. :)

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu vier jaar T-Mobile maar het ontvangst blijft altijd hangen op 2รก3 streepjes.
    Momenteel zit ik buiten en heb maar 1 streepje.

Bij Vodafone heb ik thuis maximaal ontvangst en haal met gemak een mobiele data-snelheid van 11,1Mbps.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    In mijn ervaring zelfs beter dan kpn (heb nu kpn maar wil weer terug)

Deel Deze Pagina