1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zit er ook over na te denken om mijn iPhone 4 in te ruilen voor een iPhone 4S.
    Die abonnementsprijzen van de iPhone 5 slaan nergens op, dat heb ik er niet voor over.

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem:) Wij helpen je er wel mee.

iCloud kan je vinden bij de standaard app Instellingen. Dan ga je omlaag en zie je iCloud staan. Dan selecteer je dat en ga je weer omlaag totdat je Opslag & Reservekopie ziet staan. Druk je daar weer op. Verder omlaag zie je dan iCloud Reservekopie staan. Die moet je aanzetten en dan kan je daar onder klikken op Maak nu Reservekopie.

Het klopt dat je je Apple ID moet invoeren:)

Succes!

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik ga ook hetzelfde doen als wat jij doet. Ik ga wss naar simpel.nl voor 12,50 per maand abotje. 100min 100 sms en 300mb internet

4. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Netjes, krijg morgenochtend de iPhone 5 geleverd! Altijd leuk, nieuw speelgoed :)

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Yeah! Zojuist telefoontje gehad van de Vodafone winkel waar ik gereserveerd had, ze hebben de iPhone 5 al binnen! En ik stond 2e voor een zwarte 32GB en die ligt dus voor me klaar :)! Mogen de iPhone 5 alleen echt pas vanaf morgen verkopen (vanavond met koopavond was voor mij makkelijker geweest ivm werken morgen). Daarnaast komt ook nog eens dat ik overstap van T-Mobile en m'n nummer wil behouden. Dus moeten ze daar eerst toestemming voor krijgen van T-Mobile en daarna mogen ze de iPhone 5 pas aan mij meegeven. Beetje raar en balen, maja, dat zou maar paar dagen duren zeiden ze. Dus volgende week heb ik m iig!

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben blij dat ik die stress vorige week had. :+
    Heb ik het morgen lekker relaxt. Haha.

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Haha, jij had in Oberhause denk ik wel iets meer stress! Denk ik dan, want ik mag hopen dat Apple er wat van geleerd heeft en het vannacht in Amsterdam beter geregeld heeft!

Kreeg trouwens net ook nog eens een telefoontje van BelCompany! Ook daar is de iPhone 5 al binnen en ook daar stond ik 2e op de lijst voor een zwarte 32GB, dus die lag ook voor me klaar :+! Maar heb gezegd dat ze daar iemand anders blij mee mogen maken ;)!

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apple leert nergens iets van. Want met de 4S was het in Oberhausen net zo'n puinhoop. Met de iPad 3 was het wel top geregeld. Maar toen stond er de helft aantal mensen. :+

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kwam vandaag nog een foto van mij tegen in de krant met de release van de 1e iPad.

Was er rond 6:45 en de winkel ging open om 8:00 uur.
    Totaal geen gestress maar lekker rustig praten met de overige idioten die voor de deur stonden te wachten :+

Mijn zusje is begin deze week overgestapt van KPN naar Vodafone maar kreeg haar nieuwe S3 meteen mee , ondanks dat KPN haar oude nummer nog niet heeft vrijgeven.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, vreemd. Collega zei ook al dat ze paar maanden terug de iPhone 4S meteen meekreeg toen ze overstapte (ook met numnerbehoud). Morgen maar eens aangeven dan!

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is haar Facebook reactie.

Tammie goes hip met haar mooie witte Galaxy 3... Heb geen ballen verstand van dat ding haha..

We weten inmiddels hoe we moeten bellen en sms'en en dat wel het belangrijkste :D.
    Wel een beetje balen dat ik moet wachten dat mijn KPN abonnement afloopt en de Fodafone ingaat...
    ---
    Met afloopt bedoelt ze het vrijgegeven van haar oude nummer.
    Ze heeft volgens mij het abonnement afgesloten bij de Belcompany in Harlingen.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.007
    Je krijgt je nieuwe mob gewoon meteen mee. Je gebruikt dan nog je huidige sim in je nieuwe mob tot de datum dat je abbo afloopt en het nummerbehoud is gepland. Vaak krijg je een paar dagen ervoor je nieuwe simkaart binnen met de post, en een smsje wanneer je je nieuwe sim in je mobo moet knallen.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ben benieuwd morgen! En anders ga ik eens een keer zelf de lastige klant uit hangen ipv dat ik er zelf mee zit :9!

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij de iPhone 5 is dat problematisch omdat die een nanosim nodig heeft ;) Je kan 'm dan wel meenemen, maar nog niet bellen. Maar ach, wie belt er nou tegenwoordig nog met een smartphone :+

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg ik niet de Safari tabbladen die ik open heb staan op me Mac via de iCloud knop te zien? Andersom krijg ik het wel goed te zien. En ik heb wel iOS 6.0 erop8)

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zojuist door Coolblue gebeld dat ik bij de eerste levering zit. :)
    Krijg hem morgen geleverd. (32GB, zwart)

Nu nog maar even kijken hoe ik mijn simkaart moet gaan knippen. Is de kans groot dat je het verpest?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb het template paar pagina's terug gepost. Hier heb ik het vorige week mee gedaan en ging in één keer goed.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Thanks, moet wel lukken denk ik. :)

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Weet niet welke provider je hebt, en waar je vandaan komt, maar ben zojuist even langs de Vodafone winkel gegaan en kreeg meteen een nano-sim mee. Kan ik morgen zelf via de klantenservice activeren.. Geen risico op verknippen :thumbs:

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een micro simkaart eerst grof langs de chip afknippen en met een vijltje en schuurpapier bijwerken.
    Een standaard simkaart bewerken tot nano gaat niet omdat de chip groter is.
    Een chip bijknippen lijkt mij geen goed idee.

Deel Deze Pagina