Ja echt heel snel! Gisterochtend dus bij Vodafone geweest om abbo te regelen en had vandaag om half 12 smsje dat het in orde was! En heb natuurlijk wel een nano sim van Vodafone gekregen, maar dat abonnement gaat pas 29 oktober in (1 maand opzegtermijn en de 28ste was een zondag dus dat kon niet
)!
Heb dus net toch maar bij T-Mobile in de winkel een nano sim gehaald, durfde toch niet te gaan knippen zonder template. Maar wederom slechte service zeg...Ik had dus gister al via Twitter aan de T-Mobile webcare gevraagd wat een nieuwe nano sim zou kosten. Zeiden ze €5 als je via internet besteld, duurt dan 3 werkdagen, en €10 als je m in de winkel haalt. Willen ze me net in de winkel gewoon €20 laten betalen
! Dus ben ff potje boos en brutaal geworden (in een volle winkel werkt dat altijd nog beter) en toen kreeg ik m toch voor €10 mee uiteindelijk. Maar ben blij dat ik naar Vodafone ga. Daar was nieuwe nano sim sowieso ook gratis zeiden ze.
EDIT: Zit nou alleen ff te twijfelen wat ik doe qua bescherming. Heb vanmorgen de
Snap Case van Incase binnen gekregen (cover voor zijkanten en achterkant) en ook een
full body skinprotector van BodyGuardz. Twijfel nou of ik de skinprotectors überhaupt ga gebruiken en zo ja, of ik dan alleen de voorkant doe, of ook de achterkant.
Klik om te vergroten...