1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Wat heb je?

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Een iPhone 5 doosje!:D

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Levert Vodafone geen nano sim bij nieuwe abo's? :eek:

Nummerbehoud is wel snel gegaan.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja echt heel snel! Gisterochtend dus bij Vodafone geweest om abbo te regelen en had vandaag om half 12 smsje dat het in orde was! En heb natuurlijk wel een nano sim van Vodafone gekregen, maar dat abonnement gaat pas 29 oktober in (1 maand opzegtermijn en de 28ste was een zondag dus dat kon niet :9)!
    Heb dus net toch maar bij T-Mobile in de winkel een nano sim gehaald, durfde toch niet te gaan knippen zonder template. Maar wederom slechte service zeg...Ik had dus gister al via Twitter aan de T-Mobile webcare gevraagd wat een nieuwe nano sim zou kosten. Zeiden ze €5 als je via internet besteld, duurt dan 3 werkdagen, en €10 als je m in de winkel haalt. Willen ze me net in de winkel gewoon €20 laten betalen :mad:! Dus ben ff potje boos en brutaal geworden (in een volle winkel werkt dat altijd nog beter) en toen kreeg ik m toch voor €10 mee uiteindelijk. Maar ben blij dat ik naar Vodafone ga. Daar was nieuwe nano sim sowieso ook gratis zeiden ze.

EDIT: Zit nou alleen ff te twijfelen wat ik doe qua bescherming. Heb vanmorgen de Snap Case van Incase binnen gekregen (cover voor zijkanten en achterkant) en ook een full body skinprotector van BodyGuardz. Twijfel nou of ik de skinprotectors überhaupt ga gebruiken en zo ja, of ik dan alleen de voorkant doe, of ook de achterkant.

Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig niet want alles blijft gekoppeld aan jouw Appel ID.
    Alles wat je hebt gedownload op de oude iPhone en iTunes kan je weer opnieuw gratis downloaden op de iPhone5.
    Dit geldt voor Apps , boeken en muziek.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maar je gamecenter word dus gereset zeg maar?

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    iPhones horen imo gewoon kaal te zijn, niks screenprotector of bullshit cases eromheen.... :)

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Je Gamecenter wordt niet gereset, je blijft je achievements en "gamerscore" houden. Maar je games en hun voortgang worden wel gereset aangezien je die allemaal opnieuw installeerd. Heb je bijv Asphalt 7: Heat op je iPhone 4(S) en heb je tig auto's unlocked, dan ben je die dus mooi kwijt en kun je opnieuw beginnen ;)!

Ben ik helemaal met je eens! Alleen ben ik nu in het begin er nog extra zuinig op en extra bang voor krasjes. Vandaar dat ik voor nu sowieso een case gebruik en dan over een tijdje screenprotectors en daarna helemaal niks meer ;)!

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alleen een doorzichtige case (<0,5mm) op de achterkant van mijn iPhone4 , na bijna 2 jaar is de achterkant nog steeds krasvrij.
    Het ontwerp blijft zo ook zichtbaar.
    Een screenprotector gebruik ik niet want bij normaal gebruik veroorzaak je geen krassen.

10. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?

Ik draai momenteel op mijn iPhone 4 firmware 5.1.1 untetherd jailbreak. Nu wil ik deze herstellen naar versie 5.1.1, clean. Ik heb van http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ firmware 5.1.1/9B208 gedownload. Als ik deze firmware selecteer in iTunes, krijg ik de volgende foutmelding:

Wat nu?

Host file ziet er trouwens als volgt uit:

Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is dit walgelijk zeg.

270 euro voor een 2 jarig abbo en dan nog is 60 euro per maand neerleggen? Wat een gekkenwerk. Heb nu al 4,5 jaar Vodafone ... maar respect naar "langdurige" klanten hebben ze totaal niet.

Vind het echt te gortig veel. Vooral voor zo'n toestel en de maand prijs er nog eens bovenop.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe kom ik maandag nog aan een iPhone 5?

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    @Rampage: Als het goed is krijg je als trouwe klant 125 euro korting hoor? Vriend van me zit al 5 jaar bij Vodafone en heeft nu net verlengd met de iPhone 5 en hij kreeg 125 euro korting op het toestel. Ik als nieuwe klant kreeg geen korting.

@Doelie: Grof geld neertellen op Marktplaats ;)

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dit gebeurt bij alle providers en alleen met de Apple :mad:
    Mijn zusje kon zaterdag bij de Belcompany een gratis S3 krijgen en een 2 jaar abonnement van €22,50
    Je mocht ook kiezen voor een Samsung 10" Wifi/3G maar toen ze vertelde dat ze liever een iPad wilden hebben moest we weer flink bijbetalen.

Zwaar teleurgesteld de winkel verlaten want mijn zusje is al zeker 10jaar klant bij Vodafone.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je € 1000,- meeneemt, heb je vandaag nog een iPhone 5! :+

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds iOS6 heb ik geen profielfoto's meer bij Whatsapp. Bovendien lijkt het geluid van m'n iPhone ook veel zachter (dit zal ik me wel verbeelden). Iemand enig idee hoe ik die profielfoto's weer te zien kan krijgen?

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Zit te twijfelen.
    Als ik nu mn S3 verpats en mn BB nog inlever bij Envirofone dan kan ik voor 130piek extra een iPhone 5 kopen. :+
    Begin me de laatste tijd lichtelijk te ergeren aan Android, hoeveel bugs e.d. er wel niet inzitten. De Facebook app is om te huilen, laadt echt voor geen ene me-ter, crasht regelmatig, en Android is bij tijd en wijlen gewoon buggy. Daarnaast is meer dan de helft van de apps die Google Play aanbiedt pure stront, en in de 'grotere' zoals IMDB, zit gewoon reclame, en andere malware, e.d. Daarnaast de grootte van de tel.

Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als je ze via Marktplaats verkoopt, misschien wel zonder 130 euro bij te leggen ;)

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand wat een iphone 4 in goeie staat nu waard is??

20. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    €300,-/€350,- mits het een 16GB is

Deel Deze Pagina