1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Was nog op het nieuws vandaag, is spam uit Amerika.
    Doorlinken naar een pagina waar je gegevens in moet vullen, standaard verhaal.

Quick question: Vandaag de iPad van m'n Pa tijdelijk teruggehad van reparatie. Nieuwe accu staat in bestelling maar laat nog even op zich wachten.
    Een van de 3 accu's is nu eruit gehaald, dus ben benieuwd hoe het met de accuduur zal gaan nu. Gelukkig zitten ze parallel en niet in serie, zou lullig zijn :+

Ik probeer het kreng nu alleen op te laden met mijn iPhone lader, volgens mij ben ik er alleen voor aan het zorgen dat hij niet verder leegloopt. Laden gaat dus echt niet?

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft je iphone lader genoeg vermogen?

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Een iPhone lader heeft de helft van een iPad lader.
    1A - 5V vs 2A - 10V.

Ik weet dat het te weinig is, ik weet niet of hij dan helemaal niet zou laden ;)

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me dat het daar dan aan ligt. Het is wel zo dat er dan als het goed is alleen opladen uit komt te staan, alleen hij laadt dan echt super traag op. Weet niet of dat in jouw situatie ook is though.

Hoezo kreeg je niet gewoon een nieuwe ipad? Ik hoorde van heel veel mensen die problemen hebben met iphones, ipad etc dat er bij defecten gewoon probleemloos een nieuwe wordt gegeven.

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Iemand een zgan Snap Case van Incase kopen? Zie hier voor foto's! Ben er erg tevreden over, stevige case van mooi materiaal en mooie afwerking (zoals alle Incase producten imo). Er is ook helemaal niks mis met de case, alleen kwam Incase gisteravond met het bericht dat ze m nu ook in een leren variant hebben!

Dat vind ik echt een erg toffe case. Heb zoiets ook voor m'n iPhone 4 gehad van Scotch & Soda. Hoop dat ie ook snel bij een Nederlandse webshop te bestellen is! En dan kan ik daarna op m'n gemak verder zoeken naar de perfecte leren sleeve ;)!

EDIT: Nice, Appelhoes heeft m vandaag binnen gekregen en zou m als het goed is vandaag online zetten.

Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die is ook niet verkeerd, al vind ik die wel erg prijzig, $49,-.
    Heb nu al tijden de 4 zonder sleeve/case en gaat prima. Bumper maakte meer krassen dan zonder bescherming.

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja zal idd wel 50 euro gaan worden...maja, vind m erg tof :9! En op een telefoon van 700 euro ga ik niet besparen op het hoesje hoor.

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien een poging om je MAC adres te achterhalen. Met de combo mac / tel kan men inloggen op jouw WA account.

Also, is dat jouw nummer in de link? dan zou ik die er even uit editen :+

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Link maar even verwijderd :+.

Las op Tweakers dat daar meerdere mensen ook dat bericht ontvangen hadden. Maar moet ik me nu zorgen maken over iets ofzo Slurpgeit?

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mooie case! Ik ga proberen mijn ongeopende snap case om te ruilen voor de bruine van leer. :)

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Leuke nieuwe app gevonden! Mine

Als ik het zo ff snel lees, is het een soort van Het-Grote-Pats-Topic-app ;)! Lijkt me iig wel een leuk idee, maar is alleen leuk als je wat mensen volgt en followers hebt denk ik. Dus als iedereen hier met een iPhone nou ff die app downloadt en zich aanmeld, dan kunnen we elkaar allemaal followen :+!

EDIT: Hmz...laat maar...ik zie nu al in dat ik deze app volgende week al niet meer gebruik 8)

Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok ik heb een Wifi probleem met m'n iPhone 5. Ben in Brussel op onze hotelkamer en heb met m'n iPad 3 gewoon vol Wifi ontvangst en werkt prima (vriendin op iPhone 4 ook), maar met m'n iPhone 5 connect ie wel (maar maar 1-2 streepjes ipv vol ontvangst), alleen doet ie helemaal niks? Heb echt al tig keer opnieuw geconnect, maar dat helpt niet, twitter feed en internet pagina blijven maar laden en laden tot uiteindelijk time out krijg.

EDIT: En vandaag werkt t Wifi gewoon wel op m'n iPhone 5?! Wel nog steeds maar 1-2 streepjes bereik en valt som ook gewoon helemaal weg, dus zal denk ik gewoon er aan liggen dat t hotel kut Wifi heeft :9!

Laatst bewerkt: 14 okt 2012
  13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Net even een Spigen Glas.t screenprotector en nog een Bodyguardz full body voor de voor/zijkanten besteld. Er helemaal klaar voor dus als dinsdag mijn iPhone 5 binnen komt. :D

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Iphone wilt niet meer normaal opladen, de kabel lijkt wel geen contact te maken. Als ik me telefoon uitzet en dan vervolgens weer aanzet, doet hij het wel. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Bestaat er een app voor de iPad om mapjes te vergrendelen? Dus bijv het mapje waarin ik mijn games heb gestopt te beveiligen met een code oid.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heb m'n iPhone 5 eindelijk binnen! :D Is atm bezig met apps/muziek downloaden via iCloud, maar wat een gaaf ding zeg. Voelt echt heel licht aan.
    Geen scuffs gevonden, dus dadelijk na de setup gelijk de screenprotectors zoals mijn post hierboven vermeldt aanbrengen.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Veel plezier ermee! Dat ie dunner en lichter is ben je binnen een week aan gewend, het grotere scherm ook. Maar de snelheid verbaas ik me elke dag nog over!

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik probeer muziek van Itunes naar mijn Ipod te kopieren, de nummers worden vervolgens echter 'lichtgrijs' weergegeven en zijn ook niet afspeelbaar, wat is hiervan de reden?

Edit, ik krijg tevens deze melding 'Ipod kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart'

Had vorige week ook zo'n soort probleem en heb toen de Ipod hersteld, heb weinig zin om dat nu weer te moeten doen.

Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bad Piggies _O_ Geniale roffelcopters bouwen 8)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    leuk spelletje idd, voor het eerst in tijden weer eens op mn iphone een spelletje zitten doen

meer van dit soort dingen en minder proberen om console-achtige ervaringen na te doen op een klein touch schermpje!

Deel Deze Pagina