1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Maar niet zoveel als de iPad. Daarnaast is het ook knap dat Apple de gigantische vraag aankan met hun logistiek en productieproces.:thumbs:

2. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Mac Pro is begin volgend jaar aan de beurt. Samen met wat Pro apps zal daar wel een Special event voor komen. ;)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De 4e generatie ;)

3e generatie = The New iPad.
    4e generatie = iPad with Retina display.

The New iPad meteen uit de Apple Store verwijderd.

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wel triest, ik heb nu echt het idee dat ik met de New iPad een tussen product heb. Vooral nu hij echt "verwijderd" is.

De prijzen zijn trouwens wel omhoog gegaan zie ik. De nieuwe iMac 21.5" is 200 duurder dan de ouwe iMac 21.5".
    En ik weet nog dat ik early 2011 mijn MacBook 13" kocht en dan de duurste zeg maar. En als ik die nu vergelijk met de duurste nieuwe MacBook non-retina is die ook iets van 225,- duurder.

iMac 21" Basemodel: (vorige) 1170 vs. (huidige) 1380

MacBook: 1350 (was de mijne volgens mij) vs. 1575 (huidige)

Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Hoewel de iPad2 en iPad mini de zelfde A5 processor hebben heeft de mini wel beschikking over Siri ?

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dat heet Apple inflatie ;)

De keerzijde van het succes van Apple met hun iPad en iPhones. Veel vraag = prijs omhoog gooien, aangezien ze het toch wel verkopen. En zie idioot hoge winst die Apple maakt.

iPad mini is wel geinig, maar Apple's prijzen van de iPad modellen zijn precies zo, zodat je eigenlijk niet kan kiezen. 329 euro of voor maar 69 euro meer toch de iPad 2, met in principe dezelfde technologie maar groter scherm, of 79 euro meer betalen en dan direct de retina iPad 4. Voor 250 was de iPad mini een no brainer voor me geweest, maar de prijzen liggen nu zo dicht bij elkaar dat ik waarschijnlijk geen van de drie koop en toch maar voor 150 pleuro de nieuwe Galaxy tab 2 van een maat over neem. Begin iOS na 5 jaar ook wel saai te vinden... waar is de innovatie. iOS is saai geworden. Misschien maar es een uitstap maken.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks meer van haha.

Hebben we nu een nieuwe iPad 4 & een iPad Mini?

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Een iPad mini en de iPad 3 wordt vervangen door de iPad 4, di een iets snellere processor heeft dan de iPad 3 en een nieuwe aansluiting heeft. That's basically it. iPad 3 bestaat gewoon niet meer.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben bijna alle verwijzingen naar de New iPad verwijderd.
    Alleen bij de accessoires wordt er nog gesproken over de iPad 3e generatie.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zat eigenlijk te kijken of die mini wat voor me was maar damn ipad 4... hmmm....

*heeft nooit applegedoe gehad*

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is de juiste tijd voor die uitstap. Ik ben al voorzichtig begonnen ;-)

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Best wel vaag dat Apple nu opeens doet dat er geen ipad 3de gen is, eenlogische stap was geweest als de ipad2 uit de collectie had gegaan. Nou ben ik wel benieuwd met de ipad 5de gen, wordt de ipad 4de gen dan ook weer zonder enige reden uit de collectie gezet ? Beetje vaag verhaal maarja.

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het is wel een logische keus om verder te gaan met de iPad 2 en niet met de New iPad.
    De Retina panel van de New iPad kan gebruikt worden voor de 4e generatie en zo heb je geen productie tekort.

Blijft het wel raar vinden dat Apple alle aanwijzingen van de New iPad heeft verwijderd , het lijkt nu dat deze nooit heeft bestaan.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En m'n 5 binnen. Nog wel even wennen dat sommige apps nog niet optimized zijn. :+
    En kleuren lijken een tikkeltje anders dan op de 4, maar dat zou ook bedrog kunnen zijn.
    De 4 nu naar fabrieksinstellingen gezet en klaar om de deur uit te gaan, nu weer een koper zien te vinden. :)

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nice!

Bij de online store lijken ze eindelijk wakker te worden. Na weken wachten is de status veranderd:

Met een beetje geluk vrijdag in huis? :)

16. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand hier toevallig nog opzoek naar een iPad derde generatie? :+ Ik wil die mini, vind dat net ff wat makkelijker voor school enzo.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zou mooi zijn. Heb er ook twee in bestelling staan voor klanten.

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Tegen de tijd dat jij je iPhone 5 heb is de iPhone 5s alweer aangekondigd:lol:.

Sorry, kon het niet laten:+

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wil hem wel ruilen tegen mijn iPad 64GB :+

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben alweer uitgekeken op m'n iPhone 5. :+

Deel Deze Pagina