Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je nieuwe iPhone zal ~70% opgeladen zijn. De eerste keer moet je deze juist gebruiken en helemaal leeg laten lopen. Dan 100% opladen en hem nog een uurtje ofzo extra laten hangen aan de oplader.

Daarna weer compleet leeg/compleet opladen + uurtje extra. Herhaal dit de eerste 3x ofzo. Daarna gewoon lekker opladen en doen waneer je zelf wil.

Dat proces van hem compleet leeg laten lopen en compleet opladen moet je daarna 1x per maand doen ofzo zodat de batterij weer even 'gecalibreerd' wordt. Schijnt beter te zijn voor je batterij.

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zal het helpen om de eerste paar keer alles (bluetooth, wifi, scherm nooit uit en op sterkste helderheid) te laten staan, zodat je batterij aan dat gebruik 'gewend' raakt en vervolgens je batterij normaal gebruiken? Idee zou zijn dat ie bij je normale gebruik dan langer mee gaat.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gooi mijn iPhone al >2 jaar elke dag achter de laden ongeacht het aantal %.
    Merk niets dat de levensduur korter is geworden.

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wauw, wat een stappenplan.

Gewoon je iPhone uitpakken en gebruiken, en opladen wanneer jij dat wilt.

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geef alleen maar aan wat het beste schijnt te zijn. Als je het onnodig vind, ook goed. :)

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is godverdomme een batterij, die hebben geen gevoelens.

Aan het stroom knallen dat ding en gebruiken, niet zo moeilijk doen. Laatste tijd lijken toch alle applicaties je batterij letterlijk op te eten.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Een batterij heeft ook geen gevoel nee ... maar je kan wel een poging doen om het maximale eruit te halen ;)

Mijn iPhone 4 begint langzamerhand echt keuren te vertonen. Batterij word echt opgegeten door verschillende app's ... homeknop doet funky en WhatsApp killed m'n telefoon met regelmaat :+ Open je een chat-venster sluit de foon zich 3 seconde af om vervolgens weer vrolijk verder te gaan.

iOS6 is te zwaar voor m'n foontje :mad:

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Idem!

Voornamelijk whatsapp en groepsgesprekken is killing.

Gelukkig loopt in februari abbo af.

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is gewoon een complot van Apple zodat je de i5 gaat kopen

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk met mijn i5 wel duidelijk dat ik langer met de batterij doe wanneer hij vanaf een lage stand is opgeladen, dan wanneer ik het bijvoorbeeld bij 50% aan de lader hang. Kan zelfs zomaar 50 procent verschillen aan het einde van de dag.

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Technologie staat immers niet stil en je zou moeten blijven ontwikkelen om te concurreren. ;)

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Foto draait in mijn profiel voor whatsapp

Als ik een foto maak en hem als profiel foto wil instellen voor whatsapp, dan draait die foto een kwartslag. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?

Edit: het gebeurt niet bij alle fotos

bijvoorbeeld: fotos van repsectievelijk een schildpad en een bos worden normaal geüpload

fotos van mijzelf draaien echter een kwart

edit: ook al geprobeerd om hem voor de upload fase horizontaal te zetten in de hoop dat hij gecorrigeerd wordt en vervolgens goed staat, werkt helaas ook niet. Dan draait hij niet.

edit: home, auto lock aangezet, en daarna weer geuploaded en toen draaide hij gelukkig niet :) ff wat gedoe maar er staat nu weer een normale rechtopstaande foto in whatsapp ;)

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij worden de foto's ook gedraaid als ik ze per mail verstuur naar een Windows pc :confused:
    In Mail (iOS en OSX) staan de foto's wel rechtop.

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Jippie. iPhone 5 is klaar voor verzending :)

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat had ik met mijn 4 ook. Op mijn 4 en mac stonden ze prima, op een windows pc waren ze omgedraaid. Erg vervelende 'bug'. Met mijn 5 nog niet getest.

16. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Bij welke webshops kan je iphone 5 16gb black versie kopen, naast apple zelf die alleen bank overschrijving doet of CC

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
  18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Ik zit namelijk te twijfelen tussen de Ipad Mini of de normale Ipad. Welke versie hou ik even in het midden. Minimaal 2 ofc.

Ik zal de ipad het meest gebruiken op school voor aantekeningen. Daarnaast zal ik er af en toe als ik op de bank hang mee zitten spelen. Spelletjes etc. Ik heb al een Samsung Note dus dat brengt mijn twijfel of ik de Ipad mini wel een goede aanvulling hier voor vind.

Heb wel gehoord dat de ipad mini goed in de hand ligt en de prijs is natuurlijk beter. Al zou ik best door kunnen sparen denk ik.

Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen stonden.

:)

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    De normale ipad heeft wel een retina display, en omdat je al een grote telefoon hebt zou ik gewoon de ipad met retina display nemen. Alleen ja het is wat meer moeite om die mee te nemen naar school.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mocht je voor de iPad mini willen gaan, een brotip;

Conrad heeft 10% korting op alles. iPad mini 16 GB Wifi kost daar nu 296,10 Euro ;)

Deel Deze Pagina