1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Heb écht genoeg aan 16gb, zowel iPad als iPhone.. Moet toegeven dat ik ze niet gebruik om video of muziek af te spelen, maar 16gb is voor een normale gebruiker volgens mij gewoon voldoende. Tenzij je erg graag een énorme verzameling apps wil bewaren, maar mocht het nodig zijn pleur ik ze gewoon weg en download ik ze bij latere noodzaak wel opnieuw.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waardeloos materiaal waar de iPhone 5 van gemaakt is.

    Na een week wat lichte krassen... Damn. Ja, heb de zwarte. Gelijk een goede bumper case besteld van Neo ... nog wat.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Gezocht een apple programmeur voor een simple app. Het liefts iemand uit de buurt barneveld graag pm als je interesse hebt
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wellicht hebben jullie hier ook weleens last van, dus here goes. Ik heb een iPhone 5 en af en toe lijkt het scherm te "klikken". Dus als je dan op de voorkant "drukt" (normal pressure, no worries ik heb meer touchscreen devices ;)) dan hoor je een soort van klikje/plopje. De ene keer meer dan de andere keer.

    Vocht/bierschade 8) is natuurlijk een makkelijk antwoord, maar ik weet 100% zeker dat dit niet het geval is. Of Apple moet met bierbesmeurde replacements terug sturen. For the record, dit is mijn 3e iPhone 5, allen met hetzelfde probleem.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn broertje heeft hier ook wat last van. Ik weet wel 1 ding: sommige iPhone 5's zijn echt zwaar ruk. Slaat toch nergens op dat dat er zoveel gevallen zijn waarin hij uit de doos al beschadigd is of dat de iPhone gewoon buigt.
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, of een Mac Mini!:thumbs:
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja nouja.. er zijn altijd wel problemen met een eerste release. Maar inderdaad, er zijn bepaalde soorten die echt slecht zijn gemaakt. Echt wel vervelend. Mja.. nu met AppleCare bezig over hoe nu verder. Hoop dat er wat goeds geregeld kan worden, beetje simpel van aan't worden.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ikzelf heb deze

    http://www.appelhoes.nl/Webwinkel-Product-17041418

    Beschermt de achterkant en de zijkanten. Perfect!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hebben meer mensen er last van dat GameCenter af en toe de scores traag update, of dat scores / achievements niet klopt met die in de game.
    Soms geeft ie aan dat ik 48 achievements kan halen, terwijl ik er in de game maar iets van 20 kan halen. Of dat ik er in de game 48 kan halen en er 30 heb, terwijl ik volgens GameCenter maar 40 achievements kan halen en ik er 27 heb. :confused:
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik wil mijn iPad opruimen en gelijk maken aan m'n iPhone. Is het mogelijk om de backup van mijn iPhone via iCloud op mijn iPad te zetten? (M.u.v. de iPhone only Apps uiteraard).
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Even een klein vraagje in welk bestandstype neemt de camera van een iPhone op? Toch geen quicktime he hoop ik... mp4?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is een MOV bestand.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks! :thumbs:
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de een op de andere dag werkt de Wifi van m'n iPhone 5 niet meer. Hij vindt het netwerk wel op volle sterkte, maar kan 9/10x geen verbinding maken. Doet 'ie het wel, dan is data versturen/ontvangen onmogelijk en wordt de verbinding weer snel verbroken. Mensen hier ervaring mee? Via iTunes updaten naar iOS 6.1 werkte helaas niet.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Druk is op het pijltje rechts naast het netwerk en daarna op Vergeet Netwerk. Daarna opnieuw connecten met het Wifi netwerk en kijk of het dan wel weer werkt.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft helaas geen effect. Aanmelden als vreemd netwerk ook niet, evenals het resetten van de netwerkinstellingen... Zou ik dan toch langs de Apple Store moeten?
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het al bij andere WiFi netwerken geprobeerd? Zo niet, probeer dan de stroom een keer van je router te halen en dan er weer op te doen. Ik heb dat ook weleens gehad met mijn iPhone en daarna werkt die weer.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is een redelijke vraagprijs voor een ipod touch 4e generatie 8gb? Op de achterkant zitten alleen wat gebruikerssporen.
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een e-mailtje van Apple gekregen waarin gevraagd wordt of zij het juiste e-mailadres hebben. Hiertoe moet ik op een link klikken en vervolgens mijn e-mailadres en wachtwoord intypen. Ik neem aan dat dit gaat over het e-mailadres van mijn App Store? Echter krijg ik de foutmelding dat het wachtwoord en e-mailadres niet overeen komt.
     

Deel Deze Pagina