1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    iOS ondersteund al een tijdje geen push meer bij Gmail :mad:
    De minimale Fetch tijd in 15 minuten.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij ligt dat nog altijd aan Google, die geen ActiveSync meer ondersteund voor Gmail.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Gmail wel, tenzij je een betaald abonnement ervoor neemt. Ze hebben dat een aantal maanden geleden uitgeschakeld bij Google, belachelijke keuze IMO. Als je Gmail gebruikt, zou je de Gmail app voor de notificaties kunnen gebruiken. Daar hoeven mails namelijk niet gefetched worden.

    Volgens mij heeft hotmail nog wel push als je dat gebruikt. iCloud ondersteunt het natuurlijk ook.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ontdekte laatst dat ik nog steeds gebruik kan maken van mijn oude @me.com adres :eek:
    Heb het aangeschaft bij de release van de iPhone 3G en na 1 jaar niet meer verlengt.

    Gebruik ook de Gmail app voor de notificatie.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel maak ik gebruik van hotmail. Betekent dit dat hij het ook direct kan binnenhalen?
    Het is natuurlijk geen moeite om even op het icoontje te klikken, maar voor wanneer je een mailtje verwacht of als je op een mailtje snel dient te reageren, is het prettig als het direct binnenkomt.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hotmail maakt gewoon gebruik van ActiveSync op de iPhone en iPad. Dus dat komt gewoon automatisch binnen.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dochter van een kennis heeft een iPhone 3G overgenomen van iemand. Ze wil namelijk kunnen WhatsAppen. Nu werkte alles eerst prima, tot ze per ongeluk naar favrieksinstellingen terugging. Dit zorgde ervoor dat 4.2.1 werd geïnstalleerd.

    Nu kan ze echter niks meer uit de AppStore installeren. De iPhone geeft dan 'updaten vereist' aan. Logisch ook natuurlijk. Nu komt het probleem: dat updaten lukt niet. Ze hebben het gewoon via iTunes geprobeerd.

    Iemand enig idee?
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2013
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    3G en iOS 6.1.3 ???
    Dacht dat iOS 4.2 de laatste versie was voor de 3G.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb even mijn iPhone 3G uit de kast gehaald maar kan Whatsapp niet meer installeren.
    De app heeft minimaal iOS 4.3 nodig.

    Er is nog 1 manier en dat is de 3G jailbreaken naar iOS 5
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat van 6.1.3 had ik al veranderd. Op mijn 3GS werkt die overigens wel.

    Maar goed: jailbreaken naar 5.0 is dus de enige optie?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op jouw 3GS staat waarschijnlijk iOS6 ;)

    Zolang je Whatsapp niet update via iTunes dan kan je de oude versie altijd terugzetten naar de 3G.
    Meestal krijg je een waarschuwing dat je een app niet moet updaten als deze niet meer geschikt is voor de 3G.

    Als je geen oud versie van Whatsapp meer hebt dan is iOS5 (jailbreak) de enigste optie.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wordt dat het. Tuts genoeg van te vinden neem ik aan?

    En moet ze dan alles via Installous downloaden, of werkt de Store wel gewoon?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De App Store en iTunes blijven gelukkig normaal werken.
    Ik had altijd ontzettende ruzie met Cydia.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet jij of het ook zonder het zogenaamde Whited00r kan?!
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Whited00r maakt gebruik volgens mij gebruik van een aangepaste iOS 3.1.1 versie met de functies van iOS5.

    Ik had destijds een custom versie van iOS5 voor mijn 3G.
    Kan hem helaas niet terug vinden.
    Heb de 3G hersteld nadat ik mij een iPhone4 heb gekocht want de aangepaste versie werkte niet lekker met TomTom.
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Even goed googlen dan maar
     
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Sinds gisteren heb ik een iPhone 5 en omdat het wel erg lang geleden is dat ik een reservekopie heb gemaakt op m'n vorige iPhone besloot ik om hem maar als nieuw in te stellen.

    Dat gaat verder allemaal soepel. Ik zie de nieuwe appstore, ik download Whatsapp, kijk weer in de appstore: oude interface :confused:

    Nu heb ik al meerdere keren geprobeerd om met de fabrieksinstellingen de goede interface te krijgen en behouden, alleen gebeurd er iedere keer hetzelfde of ik heb meteen al de oude interface.

    Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan verhelpen?
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat bedoel je precies met Interface? De interface van Whatsapp, of van je iPhone (iOS) zelf? Het hoort er in principe hetzelfde uit te zien als je vorige iPhone hoor.

    (En er is nooit wat aan beide interfaces veranderd)

    /Edit: Ik bedenk me nu pas dat de App Store een tijd geleden wel delijk een verandering heeft gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De appstore. Die had eerst dat grijzige met alles in een lijst en dan bv. het tabblad top 25. Tikte je dat aan kwam je weer in een scherm met top betaald enz.

    Met de nieuwere versie is dat toch hitlijsten geworden met het horizontale lijsten gebeuren en bv. het app download balkje al in de appstore? Dat ben ik dus kwijt. En ik heb wel out of the box 6.1.4

    Edit:

    Nu zocht ik net Chrome op om te downloaden > nieuwe appstore > eruit en weer erin > oude appstore. Snap er niks meer van.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013

Deel Deze Pagina