1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bestanden overzetten geloof ik. Maar wat is precies de functie van BT op een iPad? Werkt zeker alleen met Apple producten. 8)

@Peter_Aragorn: Dat geloof ik graag. :9

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Data versturen via iOS is heel beperkt.
    Er zijn apps zoals Bump waarmee je foto's kan versturen tussen iOS apparaten.

Heb nog een oude TomTom GO 930 en kan alleen door mijn telefoonboek bladeren , data zoals voor HD Trafic is niet mogelijk.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is mij weer duidelijk waarom geen Apple wil. :+ Maar foto's etc. kan hij dus niet overzetten van telefoon naar iPad zonder eraan te kloten?

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je zou de foto's kunnen mailen of gebruik maken van Dropbox.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dacht ik al. Ik ga het doorgeven. Bedankt! Dropbox werkt dus wel gewoon?

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Samsung Note 10.1 en iPhone5

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, Dropbox staat er nu op zover hij het snapt. Dus voorlopig is het opgelost, alleen nu krijgt hij weer niet foto's van z'n iPad zelf verwijderd. Ik geef het op! 8)

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vervelend he, volgens mij is het zo dat je hem moet koppelen aan itunes en vervolgens verwijderen :lol:

Althans dat dacht ik, heb nog wel apple spul, maar ik sync niet tussen de iMac, iPad, Apple Tv, iPhone.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Verwijderen is een eitje 8)
    De foto app openen , klik dan op de de album en vervolgens rechtsboven op wijzig.
    Foto's selecteren en dan klikken op de verwijderen.

Gebruik alleen iTunes voor het toevoegen van muziek en rest staat in iCloud.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope, werkte niet. Je kon wel foto's selecteren, maar die rode knop "verwijderen" werd niet actief. :+ Volgens mij is het nu gelukt via iTunes, tenminste dat zei hij. Geen idee verder. 8)

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat werkt de beta 5 toch verschrikkelijk op de iPad 3 :mad:
    Krijg regelmatig de gekste dingen in beeld en soms leid de iPad zijn eigen leven.
    Het loopt niet zo lekker stabiel als op mijn iPhone 5.

Baal behoorlijk dat ik de iPhone 5 (beta 6) niet via Bluetooth of Lighting kan bedienen.
    Ik gebruik nu mijn oude 3G in combinatie met mijn Sony Klokradio.
    De klokradio blijft akelig stil als deze moet aflopen samen met de iPhone.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren ging m'n iPhone ineens heel raar doen. Hij ging constant zonder reden in voice control en op een gegeven moment gaf ie aan met iTunes te moeten connecten, waar ik hem moest herstellen. Daar was ik een beetje huiverig voor. Dus had ik dat niet meteen gedaan. Daarna ging ook ineens de poort van de adaptor kapot, waardoor ie niet meer opgeladen kon worden of kan connecten met de computer en dus ook niet meer hersteld kan worden. De home button ging toen ook kapot, al is dat nog te managen. Maar nu is de batterij dus leeg en gaat ie ook niet meer aan.

Is m'n iPhone definitief afgeschreven of kan dit nog gefixed worden door zo'n reparatiecentrum?

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    (kan iedereen die beta eigenlijk testen of is dat zo'n speciale testgroep?)

Heeft iemand nog tips voor TD games? Dacht dat er wel meer goede zouden zijn op de ipad eigenlijk. Meer goede TD´s op de PC. :p

Kingdom Rush / Plants vs. Zombies (2) spreekt voor zich.
    Fieldrunners, BTD battles en Pirated TD (met korting, beetje een Kingdom Rush clone) heb ik ook al.

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @Dusky Demon

Vreemd dat in zo'n korte tijd heel je iPhone lijkt te crashen. In DFU mode zetten lukt dus ook niet meer, terwijl je hem aan de oplader hebt liggen? Ik zou in elk geval de iPhone even aan de stroom laten hangen (wie weet laad hij toch op). Aangezien het zondag is kun je toch niet heel veel meer proberen. Heb je de iPhone bij een abonnement genomen? Dan zou ik morgen direct bij je provider langs gaan.

@TCO
    Beta is alleen voor ontwikkelaars. Het zal echter niet lang meer duren voor hij dus voor iedereen beschikbaar is. Ben in elk geval ontzettend blij met de nieuwe iOS. De huidige beta draait zo goed als perfect, op wat schoonheidsfoutjes na. Natuurlijk ieder zijn smaak qua uiterlijk maar praktisch gezien functioneert het weer een stuk prettiger dan iOS6.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Normaal gesproken wel maar Apple heeft bij iOS7 er voor gekozen dat iedereen de beta kan downloaden en installeren.

Beta6 draait op mijn iPhone5 zonder "problemen".
    Heb 1 probleem tot nu toe dat is dat ik mijn iPhone niet via Bluetooth en Lighting kan bedienen.

Daartegen heb ik op de iPad de ene naar de andere wazig probleem.
    Het is gelukkig niet zo erg dat ik terug moet naar iOS6.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat vind ik ook. Ik heb hem niet laten vallen ofzo. Ik heb hem een paar jaar geleden bij een Vodafone abonnement genomen, maar inmiddels is dat afgelopen en nu zit ik al een maand of 4 bij Simyo met een sim-only abonnement. Dus wat dat betreft ben ik iig fucked. Volgens mij is zo'n repair shop m'n beste optie.

In DFU mode lukt idd niet. Hij ziet niet dat ie aan de computer hangt / de computer ziet niet dat er een iPhone aanhangt.

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    E.R.A.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Is het verschil tussen een iPhone 4S en 5 aanzienlijk? Ik wil over op een iPhone, maar heb een sim-only abonnement dus ik koop een losse telefoon. 600+ euro voor een iPhone is een aardige investering, terwijl een iPhone 4 rond de 400 is en 4S rond de 550.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan heb je het wel over flinke verschillen ja, zie deze tabel onderaan.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oef, ja ik zie het. Dankjewel. Even verder vergelijken met de Samsung telefoons of misschien HTC. Zijn toch een stukje goedkoper.

Al trekt de iPhone me het meest.

Deel Deze Pagina