1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Weet niet of je ooit in het bedrijfsleven gaat meedraaien maar het zijn niet allemaal filantropische instellingen ;). Zolang het verkoopt geef ik ze geen ongelijk. Ik ben alleen met deze prijs en aanbod afgehaakt om een 5S/5C aan te schaffen.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Het verkoopt zo goed nog steeds, 9 miljoen in een weekend.

Ben zelf ook meer benieuwd naar de iPhone 6, kan dan ook weer een nieuwe nemen, kijken of ze me zo gek krijgen. Ik vind de 4s nu namelijk nog echt een toptoestel, totaal geen last van langzaamheid of iets met iOS7 erop.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik aanstaan natuurlijk :p
    De 1ne x update hij wel en dan weer niet.

4. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik gebruik dropbox om al me foto's te bewaren. Zodra ik een aantal foto's heb gemaakt hoef ik alleen maar dropbox te openen en hij upload ze naar mijn dropbox account. iCloud gebruik ik voor de rest van de zaken want 5GB voor foto's en al het andere is gewoon niet genoeg.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb van de week mijn abonnement verlengd. Ik wilde dus de Iphone 5 halen, omdat ik zin had in iets anders. Ik heb al jaren Android dus ik (hoewel ik het prima vond werken allemaal) verheugde me er wel op. Eindelijk iets anders. Kom ik bij die winkel, heeft VF de abonnementen weer veranderd sinds een paar weken. Nu moest ik plots een kleine € 100,00 gaan bijbetalen voor een Red abonnement icm Iphone 5. Terwijl de S4 en HTC One gewoon gratis zijn. WTF!!!?

Helaas de Iphone dus laten liggen, ik weiger bij te betalen voor een toestel dat niks meer kan dan een aantal andere toestellen die wel gratis zijn. Ik snap die shit echt niet, ding is al tijden uit, waarom moet ik voor een dik abonnement nog bijbetalen ook?

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    Omdat je een iPhone wilt.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn oude i-150 abonnement van € 29,95 had ik gratis visual voicemail.
    Bij het nieuwe i-Smart 200 van € 50,34 zou ik € 1,98 extra in de maand moeten betalen.
    Voicemail staat nu helemaal uit !!

De iPhone is voor de Nederlandse provider een goudmijn.

Ben heel benieuwd wat de prijzen straks in Nederland zijn als de 5c en 5s te koop zijn.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn Iphone 5 ligt nog gewoon in de winkel. Ik heb een ander toestel genomen. Ik weiger bij te betalen voor een toestel dat absoluut geen meerwaarde heeft tov andere toestellen uit het topsegment.

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Als het geen meerwaarde heeft snap ik uberhaubt niet waarom je er eentje wilde?

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Omdat ik dus eens zin had in iets anders dan android. Dus wilde ik eens een keer voor een Iphone gaan.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Oké, dan was dat dus de meerwaarde. :emo:

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Cyrax, fuck een iphone gewoon.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja :+. Soms wil je gewoon ff wat anders, ik zat al een tijdje aan een Iphone te denken. IK vind het wel bloedmooie telefoons en ik vind het uiterlijk van een telefoon ook best belangrijk. Ik hou ervan om een premium gevoel bij dat soort apparaten te hebben als ik er veel geld voor moet betalen. Iphone heeft dat, hoewel ze nu met de 5c iets heel vreemds hebben gedaan in mijn ogen.

Reckuuza, laat me even klagen ja 8)

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Ja tuurlijk, en ik soort van troost je. Fuck een iPhone gewoon dude. Het is zoals je het zelf zegt. Beetje 100eu extra lappen met 0 meerwaarde. Slaat helemaal nergens op met die dingen.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond weer die wazige probleem met de accu.
    Tikte een berichtje naar mijn zusje en ineens schakelde mijn iPhone 5 zich weer uit met de accu nog op 24%.
    De iPhone inschakelen ging niet want ik kreeg het accu icoontje met een klein rood streepje in beeld.
    Na 5 minuten kon ik de iPhone weer aanzetten en de accu stond op 24% :confused:

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  16. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Heb je al op het internet gezocht of hier meerdere mensen last van hebben?

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vond wel problemen tijdens de bèta's

Morgen het forum van Apple maar doorlezen.
    --
    Er zijn gebruikers waarbij de iPhone zich meerdere malen per dag uitschakelt dan zelfs met nog 85/90% accu.
    Die problemen heb ik gelukkig niet , de mijne doet het rond de 20% maar het gekke is niet elke dag.

Moet dan 5 minuten wachten voordat ik de iPhone weer aan kan doen.
    In de meeste gevallen kan ik de iPhone daarna weer normaal gebruiken.

Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb sinds ios6 al gedoe met de appstore. Eerst kon ik bepaalde gedeeltes niet in zonder een error te krijgen. (Als ik uitlog werkt het wel). En nu is m'n iPhone compleet Nederlands, behalve de appstore, die is Engels sinds vandaag.

19. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Heb je al een restore geprobeerd?

De taal zal me niet zoveel uitmaken als de store maar gewoon fatsoenlijk werkt zonder errors dan is het goed.
    Werkt de store nu wel zonder errors of nog steeds niet?

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Op dit moment weer wel en hij is ook weer Nederlands zie ik.

Deel Deze Pagina