1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Yes. Welliswaar aan mijn tante. Maar er staan wel meer voor die prijs op :)

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    M'n iPhone4 nog voor 150 verkocht.. vond het ook niet slecht voor een 3jaar oude telefoon.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik kan al sinds een tijdje geen voicemails verwijderen, zoals ik dat normaal gesproken via de Telefoon app in het Voicemail tabje wel kon. T-Mobile is mijn provider en het is volgens mij opgetreden toen ik een keer mijn telefoon op vliegtuigstand had staan. Iemand nog meer hier problemen mee, of eventuele oplossingen?

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wow, iPad 2 (die is non-retina als ik het goed heb) 16GB WiFi voor 300 is echt veel hoor. Zeker als het je tante is. Dat is een 2,5 jaar oude iPad, zonder Retina display, alleen WiFi en slechts 16GB. Dan mag ik toch hopen voor een 1,5 jaar oude iPad 3 Retina WiFi 32GB minimaal 400 te krijgen, wellicht meer. Of je moet een hele liever tante hebben, die graag wat extra's betaald aan d'r lieve neefje ;)

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ze vond het zelfs al te weinig :+ Maar goed, marktplaats staat ook vol met ipad 2 voor dezelfde prijs.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net even marktplaats gecheckt en de gemiddelde prijs voor een iPad 3 32GB WiFi ligt rond de €400 zie ik. Van dan nog best laag als een iPad 2 16GB WiFi nog €300 kan opleveren. Maar goed, ik ga m dan voor €400 aanbieden denk ik, eventueel €450 aangezien ik er nog een case, camera connection kit en HDMI connector bij heb.
    Heb jij anders nog een tante die een iPad wil soms :+?

7. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ios 7.0.3 zonder "gevaar" downloaden? Ik doel dan natuurlijk op de accuproblemen etc.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb geen merkbare last van accuproblemen met iOS 7.0.3

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het wil nog niet echt opschieten met m'n iPad. Had eigenlijk wel verwacht m toch sneller kwijt te zijn? Krijg nu alleen maar mailtjes en biedingen van scammers, die willen dat ik m naar hun zoon in het buitenland stuur....
    Hier anders nog iemand interesse in een iPad :+?

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPad 3 is niet meer zo gewild. ;)

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    De 2 lijkt me ook niet echt eigenlijk.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Voordeel van de 2 is dat deze ook nog op Apple.nl staat. Hierdoor denken veel huismoeders dat de ipad 2 nog vrij nieuw is.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom is de iPhone 5 16GB duurder dan een iPhone 5C 16GB?

Mijn aan/uit-knop is nu voor de tweede keer kapot gegaan bij mijn iPhone 4. Ik heb hem nu meer dan 2 jaar. De eerste keer koste al €60, maar ga dat neit weer betalne. Mijn home-knop doet het ook al maanden niet goed meer, moet nu ontzettend hard drukken. Beetje kutzooi nu.

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag de iPad Air gehaald! Echt een geweldig ding, zo veel lichter en dunner! En ook erg veel sneller dan de iPad 3! Erg tevreden mee! Heb er de Smart Cover bij genomen, wil m wel recht op kunnen zetten om een serie te kunnen kijken en voor te typen ook wel handig, maar wil verder zo min mogelijk het mooie design verbergen. Echter wil ik m nou ook weer niet zo in mn tas gooien. Weet iemand of er al sleeves zijn voor de iPad Air (waar ie dus ook icm de Smart Cover in past)? Of wat zijn/waren mooie sleeves voor de iPad 3/4 (icm met smart cover)?

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit is misschien wel handig voor je home-knop, voor als die het helemaal niet meer doet.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    5 is is daar niet duurder dan de 5s 8)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    5C bedoel ik dus.

18. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik de iPhone 5s.
    Nu moet ik natuurlijk een back-up maken van mijn iPhone en ik weet dat dat kan via Itunes en dan gewoon rechtermuisknop 'Reservekopie maken'. Maar ik vraag me wel af wat er dan precies wordt bewaard? Gaat dit om contacten, foto's, berichten, muziek, agenda etc?

En dan mijn tweede vraag: zijn er nog dingen waar ik aan moet denken voordat ik mijn nieuwe iPhone in gebruik neem, dus ik bedoel is er nog iets wat ik niet moet vergeten in mijn back-up?

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maak eerst van jouw oude iPhone een volledige kopie.
    iTunes maakt eerst een reservekopie van de belangrijkste onderdelen en kopieert dan de app's naar de HDD , deze worden niet bewaard in de reservekopie !!
    Het zelfde geldt voor de aanwezige muziek en video's

Zou pas de oude iPhone resetten/wissen als alle data terug gezet is naar de nieuwe iPhone.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb WhatsApp gedownload op een iPhone 3GS. Echter verschijnt de app niet op de telefoon.
    Als ik hem in de AppStore opnieuw wil downloaden kan ik alleen op 'open' klikken.
    Je kan wel WhtasApp berichten ontvangen maar de app is er gewoonweg niet. 8)

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Deel Deze Pagina