1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oh. my. god. Weer iets nieuws geleerd :+ Fucking handig.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Toch uiteindelijk besloten voor de iPhone 7 te gaan. Kan niet zonder iOS, hoe vet de Galaxy Edge ook is. Alleen zit nu te twijfelen tussen de 7 32 en 128GB versie.

    Doe al 3 jaar met m'n iPhone 5 64 GB en heb altijd wel 15GB over. Merendeel foto's en video's van 3 jaar. Geen grote apps etc.

    Mensen hier met een 32GB, is ie jullie groot genoeg?

    En wat kan je nog beetje vragen voor een iPhone 5, 64GB. Geen gebruikssporen, geen krassen etc, werkt verder ook nog perfect.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik had bij de 6s 64gb en heb nu bij de 7 voor 128gb gekozen. Als ik zou willen zou 32gb ook prima zijn, maar ik heb liever wat te veel ruimte over zodat ik niks hoef te laten. Ook helpt 128gb over 2 jaar ofzo als je hem zou verkopen met de verkoopwaarde, want over 2 jaar is 32gb niks meer denk ik. Zo heb ik mijn oude 6s 64gb een week geleden verkocht voor €500 via marktplaats. En mijn pa heeft bij Amac ook de 7 besteld en krijgt voor zijn 64gb 6 nog €380 als inruil.

    Je 5 zou je denk ik voor rond de €200 nog kunnen verkopen, keek net bijvoorbeeld bij Amac en daar geven ze er €190 voor nog.
     
    AnubisNefer en Grave vinden dit leuk.
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sinds iOS 10 gebruikt Facebook Messenger die irritante Apple tri-tone als notification tone. Ik vind het maar irritant, want ik gebruik altijd custom sounds zodat ik kan horen welke app afgaat. Nu kan ik nergens vinden hoe ik weer zelf een custom notification kies. Iemand die dat weet? Ik vind op Google enkel klachten, maar geen oplossingen.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bij Sounds & Haptics en anders bij Notifications.

    Als notifications aanstaat voor die specifieke app, dan druk je daarop en kan je customizen.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is dat wel zo?
    - Bij sounds staat alleen "Facebook Posts" en niet Facebook Messenger"
    - Bij notifications kan ik alleen de type notificatie instellen (banner, pop-up, lockscreen, etc.)

    In het algemeen vind ik iOS een vooruitgang kwa features, maar achteruitgang kwa gebruiksvriendelijkheid. Zó veel swipes zijn vervangen door force touch; het is vrij onhandig als je een iPhone 6 of ouder hebt.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb geen Facebook, dus je zult het zelf moeten ondervinden.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een vieze honden bij Apple toch eigenlijk. Al gaat je gloednieuwe iPhone na 3 dagen kapot krijg je een refurbished terug. De rechter had al uitgesproken dat dit niet mag, maar ze blijven het gewoon flikken...
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ook kassa gekeken :p
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja klopt.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Had ik ook niet verwacht van Apple. Maar dat is dus alleen als je hem bij Apple koopt toch? Als je via een provider met abbo koopt moet de provider een nieuwe voor je regelen. Of?
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Blijkbaar niet. En die ene kerel had 'm via Phonehouse.
     
  13. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoop dat ik het hier op de juiste plek vraag maar ik zoek een app die je netwerk/wfi monitort maar dan vooral op het timeout vlak. Wifi/internet valt regelmatig uit en de monteur had zo'n app die hem precies vertelde wanneer, hoelang en hoevaak dar gebeurde. Ben de naam vergeten helaas. Mag evt ook android app zijn.

    Alvast bedankt!
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Weet iemand een goede TPU/silicon case voor een iphone. Ben er naar eentje op zoek voor mijn nieuwe SE en wil uiteraard dat ie zo lang mogelijk meegaat :D. Iemand suggesties of komen die dingen toch allemaal een beetje op hetzelfde neer?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Komt eigenlijk allemaal wel op hetzelfde neer. Maar goedkopere hoesjes kunnen soms niet goed overeenkomen met de knoppen of hebben een scherp randje op het hoesje van het fabricageproces.

    Kwestie van uitproberen, op internet zijn vaak de foto's anders dan de werkelijkheid.
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja dat vermoeden had ik ook. Hiervoor had ik een telefoon zonder case, maar dat vallen kan ik de iphone denk beter niet aanrichten. Heb een Griffin Reveal Case gekocht, al heb ik nu mijn bedenkingen na reacties op YT haha.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    gewoon je iphone niet gooien, hoeft er ook niet zo'n fugly hoes omheen
     
    Alexknl en AntraXxX vinden dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb zelf de 6S+, super fijn groot scherm maar omdat hij zo groot is kan hij zonder hoesje erg makkelijk uit mn handen glijden. Is gelukkig nog niet gebeurd want heb wel vaker geprobeerd zonder hoesje, want design is mooi, maar voelt elke keer weer veel te glad.
    Met hoesje erom kan ik hem stuk beter en zekerder vasthouden.

    Echter een kleine iPhone kan ik wel een stuk beter vasthouden zonder hoesje, dus zou zelf geen hoesje om een 'kleine' iPhone (6S/7/se) doen. Het design van een iPhone is om van te genieten :p
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Spigen Air Skin is dan ook een mooie optie. Heb deze ook voor de Plus, maar vind de leather case van Apple nog altijd het fijnste.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina