1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, juist wel. Ik moet werken tot 16:00 dus het kan sowieso niet eerder. Hij komt nu tussen 18:00 en 21:30. Ik vind het prima :)

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zelf nog geen bezorgingsbevestiging/mail gehad. Ghay.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een AMP e-mail. Vrijdag tussen 12:30 en 18:00. I can't wait!

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik laat hem tussen 08:30 - 13:00 op mijn werk afleveren :).

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wat een flikkers, sturen ze mijn mail eerst te laat op. Kan ik pas een afspraak maken voor zaterdag. :emo:

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is er een optie in iOS om te zorgen dat woorden niet meer volledig geselecteerd worden, zonder dit zelf te doen? Had net in 2min tijd 3x een woord dat volledig geselecteerd werd (soort roodachtige vlak achter het woord), toen ik de cursor er naar toe wilde plaatsen, zag te laat dat woord geselecteerd werd, wilde verder typen, bam, woord weg. Zo gruwelijk irritant.
    Heb nu de spellingchecker maar uitgezet, maar die zet hem dus volledig uit (ook rode kringellijntjes). Op zich geen ramp, op mobiel vind ik dat niet zo belangrijk, met half eng, half ned en veel niet herkende woorden etc.

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Boys, mn iphone 4 is dood. Homebutton is geknapt, en het scherm is kapot. Reparatie zit tegen de 100,- aan. Echter kan ik een iPhone 4s krijgen voor 599,- - 19% =486,-

Ik twijfel nu behoorlijk, want is het echt zoveel verschil? Siri werkt niet..

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor 100 euro altijd laten maken, je kan m dan altijd nog voor t dubbele verpatsen op iphoneclub en dan S halen

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ga binnenkort eindelijk m'n iPhone 4 laten repareren. Mn aan en uit knop is zeker al een half jaar kapot. Alleen kan geen afscheid nemen van het ding. Heb genoeg oude toestellen, alleen geen snartphone... Maar m'n meisje gaat volgende week een nieuwe halen, kan ik tijdelijk haar bb lenen....

Heb wel nog een vraagje, volgende maand krijg ik waarschijnlijk een iPad. Maar zijn er al geruchten over een deeltje 3? Niet dat een paar mnd later er 1 uitkomt....

Edit; oké eerst zelf googlen dan vragen stellen.... Zie net een artikel dat hij in februari wordt verwacht... Zit 3 mnd tussen. Misschien beter om even te wachten de aanschaf dan.

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En dat artikel is?

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk ook wel dat er een nieuwe iPad uitkomt in het eerste kwartaal van 2011, maar februari betwijfel ik. Ach je hoort zoveel geruchten. 8)

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop dat er nog eens een optie komt om games handmatig uit game center te verwijderen, gewoon binnen de app. Zo simpel te realiseren.
    Nu heb ik een stuk of 5 games in GC, gedownload toen ze gratis waren (gewoon netjes via app store), maar sinds iOS 5 ben ik die kwijt en kan ik ze niet opnieuw downloaden, of ik moet ineens dokken. En ik ga niet ff 10 euro oid dokken om een paar games uit de lijst te kunnen verwijderen, die ik amper of niet gespeeld heb.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zoek een folio voor m'n iPad 2.

Zat een beetje te denken aan deze:
    [yt]mTzGcVFYElw[/yt]
    Zoek deze alleen met Magneet strip. Nu heeft centralpoint.nl die maar er staat geen plaatje bij dus weet niet of het exact dezelfde is..

Vind alleen de iPad niet mooi in 't hoesje zitten. Iemand van jullie die nog wat moois aan te raden heeft?

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Calendar op iOS vind ik ook nog steeds niet perfect. Nu kun je sinds iOS5 ook niet snel meer een veld leeghalen en moet je elke letter deleten, ipv met x gelijk hele veld leeg halen. Valt wel mee te leven. Storender vind ik dat ie van 1u gelijk 13u maakt, en ik het zelf weer naar 1u 's nachts moet zetten. Valt ook mee te leven.
    Dat begin- of eindtijd wijzigd zodra je eind- of begintijd wijzigt, blijf ik gruwelijk irritant vinden. Als ik een afspraak langer of korter maak, wil ik niet dat domme app zelf slim denkt te zijn door tijd mee aan te passen, waardoor ik die opnieuw goed kan zetten.
    Wellicht eens een jailbreak tweak voor zoeken, mocht iOS5 goed untethered te jailbreaken zijn.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Oh My God!

Wat een verademing na mijn 3G 8)

Loving it!
    Je kunt vanuit je locked screen toch ook direct naar je berichten enzo gaan? Of heb ik dat mis?

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Je kan dit helemaal naar wens aanpassen bij Instellingen > Berichtgeving. Ik heb alles op Stroken gezet. Dan krijg je een kleine slide-bar in het lock screen :)

Nu wachten op de koerier! :D

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Juist, Stroke :)

Thanks!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Over de stroke sliden.