1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Krijg mijne pas morgen. :+

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Kan alleen vergelijken met mijn 3G, dus echt veel heb je aan mij niet 8)

Even bekeken met m'n broer z'n iPhone4, welke steeds net ietsje trager was. De camera is het grootste verschil, de stabilisatie en kwaliteit zijn mindblowink (met een k, zoals die duitser die lepels kan buigen). Verder niet echt bekeken, maar denk ook niet dat het verschil zo groot is. Jammer dat Siri nog lang niet in Nederland gaat werken though, maar dat was te verwachten.

Ben al zo blij dat ik weer meer dan 3 smsjes per minuut kan versturen, haha.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de 3GS naar de 4s gegaan. Wat een verademing! iOS 5/iCloud was al top, maar nu ook nog een top scherm, snelheid en camera. Ik kan weer een tijd vooruit...

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Verwachten jullie dat de iPhone 5 veel duurder wordt? Ik wil namelijk als die uitkomt (hopelijk als m'n abbo afloopt, over een jaar) die nemen, ik heb alleen weinig zin om bij een abbo van 42,50 200 euro bij te moeten dokken...

5. hadouken

hadouken Mitchell

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders ook problemen met Imessage? Ik gebruik Imessage om te communiceren met mensen in het buitenland en dit werkte ook goed. Maar de laatste tijd is het al meerdere keren voorgekomen dat ik een Imessage stuur (er staat imessage in het typvak en de verstuurknop is blauw) en het opeens een sms wordt. Er staat zelfs afgeleverd onder de imessage en plotseling verandert de kleur van het bericht van blauw naar groen. Waardoor het een sms wordt en ik ervoor moet betalen. Is natuurlijk erg vervelend als je meerdere kleine berichtjes achter elkaar typt, omdat het toch gratis is en je dan opeens voor 10 berichten naar het buitenland moet betalen.

6. JeePee

JeePee Guest

iOS5 op een 3GS was al top? Dikke stront door een trechter is sneller...

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nou dat valt wel mee.
    Ik merk geen verschil qua snelheid tussen iOS 5 en iOS 4 op mijn 3GS.

8. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde de features, maar ik ben het ook eens met WinterBase.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76

Resultaten spreken voor zich, bovenste 2 zijn met de 4S, alle andere met de 3G.
    Allen op dezelfde connecties bij m'n ouders thuis. :)

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Morgenmorgenmorgenmorgen! Tussen half 9 en 11 uur bezorgen ze hem. Can't wait! 8)

11. JeePee

JeePee Guest

Oke, vreemd. Op de 3GS waar ik iOS5 op heb gezien duurde het soms 2 seconden voordat 'ie na een swipe over het 'bureaublad' van tap wisselde. Of als je op instellingen drukte, kon je soms gewoon 4/5 seconden wachten voordat ze verschenen...

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heb hem! 8)

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Woooow. Die foto's die je ermee kan maken zijn echt super scherp! (Voor een camphone that is).

Zelfs bij weinig licht, zonder flits ziet het er super uit! Verder is Siri kut, dat ga ik echt nooit gebruiken. Dit is mijn persoonlijke mening he, het werkt verder prima hoor ;)

Snelheid van het toestel kan ik weinig over zeggen want dit is mijn eerste iPhone.

Verder zijn de nieuwe features eigenlijk alleen iOS5 gerelateerd dus die kan ik overslaan.

Bevalt mij prima!

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik erger me kapot aan mezelf, Mijn iPhone 4 voor de 4e keer kapot in een jaar tijd. Mag het niet meer naar de verzekering doen:mad:

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je zo met je phone omgaat kun je beter een Nokia 3310 aanschaffen. Niet kapot te krijgen, een iPhone is daar nou eenmaal niet geschikt voor.

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    iPhones gaan dan ook in een scheet en zucht kapot :+

17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja inderdaad. Mijn eerste iPhone (1) kwam onder een palletwagen. BAM!
    1e iPhone 4 laten vallen en afgebrokkeld
    2e iPhone 4 van de trap af gevallen.
    3e iPhone 4 Ik dacht gevallen tijdens een nachtelijk avontuur met drank
    4e iPhone 4, deze dus, door een schok op het werk. Het scherm barstte en daarna afgebrokkeld.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Misschien moet je hem minder laten vallen.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Probeer mijn iPad te updaten naar 5.0 maar lukt niet. Krijg telkens deze melding:

Kan 't zijn dat mijn firewall de download tegenhoudt?! Erg raar, normaal gesproken nergens last van.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik naar Foto's (iPhone4) ga dan heb ik 2 albums met Fotostream ?

Zet ik bij iCloud de optie fotostream uit en verdwijnt het album met daarin de foto's maar de andere album zonder foto's blijft gewoon staan.
    Er is een manier om die lege album te verwijderen.

Deel Deze Pagina