1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is er een mogelijkheid om foto's onder te verdelen in verschillende albums? Dus dat ik foto's van de filmrol overplaats in: 'Natuur', en dat ze dan níét meer in filmrol staan. Want dan ga ik gewoon aantal verschillende albums maken.

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kan ik iPhoto zo instellen dat als ik mijn iPhone aansluit, hij automatisch alle foto's in een voorgemaakte map zet?

En daarna misschien verwijderd van het geheugen van mijn iPhone, maar ik ze vervolgens wel via iCloud kan bekijken?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Jammer.

5. Remco

Remco Guest

Ik heb een iPod Touch 8GB, maar ik heb daadwerkelijk maar 6,5 GB. Kan ik daarmee terug naar de winkel of naar Apple? Ik weet dat het nooit echt 8GB is, maar anderhalve gig minder is wel heel lelijk. Daar betaal je dan 189 euro voor :emo:

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn iPad 16GB Wifi heeft met iOS5 erop ook nog maar 13.5GB over.

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Word gebruikt voor iOS en overige systeembestanden :p

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daarom noem ik ook expliciet iOS5.

9. Remco

Remco Guest

Dat zou dan toch bij overig staan ofzo?

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
  11. Remco

Remco Guest

Pff, gay.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kan ik eindelijk verlengen bij T-Mobile, komen ze alleen maar met duurdere abbo's voor de 4S dan ik nu heb :mad: Heb nu i150 ofzo en nu willen ze me een i300 abbonement aansmeren :+

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waarbij je bij je oude abo waarschijnlijk 150 minuten én 150 smsjes had en bij je nieuwe i300 alles uit 1 bundel gaat....;)
    Mijn vriendin is super tevreden met haar 3gs en heeft verlengd met een sim only, daar was een actie dat je voor 5 euro in de maand onbeperkt i-net krijgt ipv 20 euro in de maand.

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Morgen eindelijk mn iPhone 4S!

KPN 275 belminuten / 750MB 14,4 35 euro p/m en kan altijd nog mn abo verlagen na 3 maanden!

Oja, de 32GB is het dus best een goede deal vond ik zelf.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat betaal je bij dan?

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Oja ook nog wel handig om te melden ja 8) €279

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren pas iOS 5 geinstalleerd op m'n iPhone 4, maar wat werkt het soepel zeg!
    Duurde wel lang, want alle apps/muziek etc moesten er opnieuw opgezet worden en daarna moest ik zo'n hele setup doorlopen.

Ik dacht dat ik dus echt van voor af aan moest beginnen, maar reservekopie is m'n beste vriend. *)
    Het ziet er ook mooier uit (Instellingen etc/Muziek icoon) en bijvoorbeeld Safari is razendsnel.

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hebben jullie hoesjes om je iPhone? Zit te twijfelen om die Apple Bumper te kopen maar dan kaar kan mn Brainwavz M2 jacket niet in. Heb net 500 euro gewonnen op Unibet dus zou dan evt Monster Turbines kunnen kopen maar is dat de moeite waard voor die case? :+

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb wel een Sena Ultraslim case hier liggen, die gebruikte ik in het begin best vaak maar nu heb ik 0,0 om m'n iPhone zitten.
    Nergens voor nodig (op wat vette vingers na, maar die wrijf je zo weer weg met een shirt), en ziet er ook het mooiste uit vind ik.

En over die Monster Turbines, welke wil je halen, want ik zie versies van $180 t/m $420 8). En omdat de iPhone toch niet zo'n geweldige muziek output heeft vraag ik me af of je bijvoorbeeld het verschil tussen doppen van $200 en $400 duidelijk zal horen. Ik heb zelf ook Klipsch dopjes van 'maar' €80.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En die doen het uitstekend! \o/

Deel Deze Pagina