1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar sommige gratis apps staan daar niet in. Woordjacht bijvoorbeeld

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik dacht dat je via WiFi wel HD filmpjes kon kijken op youtube? Krijg namelijk alleen lage kwaliteit te zien en zie nergens de optie voor HD.

Iemand enig idee?

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Volgens mij kon dat door in Safari zelf naar Youtube te gaan.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb het al gevonden. Zodra ik mij inlog met mijn YT account kan ik HD kijken.

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    En de iPhone 4 16 GB is binnen \o/

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin er toch wel een beetje moe van te worden, 2 weken geleden via studentmobiel een Iphone 4S 16GB aangevraagd voor de actievoorwaarden van eerste 3 maanden gratis + 240 euro. Heeft t-mobile het nu dus mooi aangepast waardoor ik de eerste 3 maanden mis loop en + 258 betaal. Zit nu te wachten op de aanvraag van studentmobiel aan t-mobile om hem toch via de oude voorwaarden te leveren. Hoop hem nu gewoon snel te krijgen want wordt me hudige iPhone 3G echt zat!

7. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een (jailbreak) app die het opladen van de batterij regelt? Dus dat ik in kan stellen dat de batterij om 8 uur volledig is opgeladen, zonder schade aan te brengen?

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Waarom zou je dat willen? Telefoon aan de lader, en net zo lang aan de lader laten zitten tot je iPhone vol is?

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister een Ipad 2 32gig wifi + 3g gekocht voor 250 euro op marktplaats.

Leek mij vrij goedkoop? Ik vertrouwde de zaak niet helemaal dus heb het nummer opgebeld. Kreeg een of andere oude oma in half fries aan de lijn. Ze vertelde dat ze het apparaat had gekregen en er helemaal niets van snapte. Bijna nooit gebruikt en zonder krassen. Krijg er ook een leren hoesje bij en nog 10 maanden garantie. Ze heeft nog een kopie van de originele bon doorgestuurd.

Het klonk allemaal goed en kreeg er een vertrouwd gevoel bij. Zij zal hem opsturen en ik betaal via overmaken.

Of ik ben net ge-ownd door een oude Friese oma, of het lijkt mij geen slechte koop. Time shall tell...

Edit: Advertentie is al van marktplaats gehaald zie ik net, meestal ook geen slecht teken :D

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Zo goedkoop? iPad 2? Beter haal je het gewoon op...

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Man dat zou echt een gelukstreffer zijn! ik hoop het voor je :)

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    haha, tja laten we het hopen :+

Af en toe moet je een gokje nemen. En anders word het geld terug vorderen van de via de bank, ook geen groot probleem.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, hoop dat je geluk hebt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik kreeg zo'n zelfde verhaal voor een iPhone waar ik ben ingetrapt... Nooit gekregen! :+

14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog goede hoop. Ook omdat ze eigenlijk wilde dat ik hem kwam ophalen, maar ik heb geen zin om heel nederland door te rijden.

En anders wordt ik een van die domme nederlanders die zich via marktplaats laat oplichten :+

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo makkelijk over 250 euro doet mag je het best naar mij storten hoor O-)

Geld terugvorderen via de bank gaat niet, dat je dat alvast weet ;) En zodra je bent opgelicht gaat het dus heel lastig worden om iets te doen. Aangifte etc. Beter langsgaan dus. ;)

16. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg heeft mijn Iphone ook last van het batterij probleem. Begin met 100% iedere dag maar eind van de dag zit ik ongeveer op 38 % en dat is met veel gebruik dus internet/whatsapp en soms wordfreud.

17. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is lastig als ik slaap.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook erg goedkoop vind ik maar oke het kan natuurlijk.
    Afwachten en zoja dan heb je gewoon erg veel geluk gehad :p

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over hebt gemaakt naar dit rek nr. 5951962 dan ben je opgelicht in ieder geval :confused:
    Deze man licht keihard mensen op met goedkope iPhones en iPads.
    Mijn moeder is het overkomen helaas en naar je geld kan je fluiten. Bank en politie doen 0,0.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vrijdag is het weer Black Friday jongens. Dus verwacht word 10% korting op o.a iMac/MacBook/iPad en een aantal accesoires.

Deel Deze Pagina