1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    iOS zal nooit officieel flash ondersteunen !
    Doen ze dat wel dan zal Steve in zijn graf omdraaien.

Via een omweg kan je flash afspelen op de iPhone en iPad.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Skyfire kan Flash omzetten naar HTML5 en H.264. Kost € 2,39 in de App Store :)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand hier ervaring met Airplay (speakers)?
    Ik zat even wat rond te neuzen en het leek me wel handig om zo'n Airplay speaker op m'n kamer op te hangen (boven in een hoek bijvoorbeeld), zodat ik handig draadloos vanuit bijvoorbeeld m'n bed muziek kan draaien.

Ook zag ik dat de TuneIn Radio app Airplay compatible is, dus zo kan ik naast muziek van de iPod app ook naar een radiozender luisteren. :thumbs:

En qua speaker kwam ik de Philips AD7000W (http://tweakers.net/pricewatch/2954...oze-speaker-met-airplay-(zwart).html#tab:info) tegen, is nog aardig nieuw dus kan nog weinig qua reviews ofzo vinden.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nog geen ervaring mee, maar wat ik zo nu en dan lees is dat er langzaam aan meer support voor komt en er al het een en ander voor te vinden is.

En anders zijn er nog mogelijkheden voor sets met Airport Express ondersteuning, maar dan heb je al snel 2 actieve speakers of een versterker waar je speakers aan kunt hangen.

Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zelf gebruik ik Airplay door de Airport Express te gebruiken icm mijn bestaande H/K set.
    Bevalt goed! alhoewel ik eens in de zoveel tijd mijn express opnieuw moet starten.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik had ook al naar Airplay icm met de Airport Express gekeken, maar dan zit je inderdaad al snel aan 2 speakers/versterker of dergelijke, en dat lijkt me een overkill voor op m'n kamer.

Dus daarom kwam ik de Philips AD7000W (draadloze speaker met airplay) tegen, die dus ook gelijk een stuk betaalbaarder is (200,-).

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan is 3g in mijn ogen overbodig iig. In de trein werkt ie perfect op de WiFi daar.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren wilde ik een betaalbare app kopen, maar toen kreeg ik een melding dat de betaalmethode is afgewezen.
    Daarna kon ik op Ga door klikken om de betaalinformatie bij te werken.
    Nou daar stond alle (creditcard) informatie en dergelijke, alleen moest ik natuurlijk even de CVC-code invullen. Dat gedaan hebbende kreeg ik weer dezelfde melding.

Betekend dit dat er gewoon geen geld meer op de creditcard staat?

De melding kreeg ik overigens niet toen ik een gratis app kocht (duh :+)
    -edit- kan ook zo zijn dat de limiet overschreden is, omdat met deze rekening onlangs nog een hoop concertkaarten zijn besteld. Maar wel naai omdat het maar 80 cent is dat ik moet hebben...

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nog tethered. Wacht nog even op de untethered versie, al zijn er al de nodige tweaks die ik wens (en me afvraag of ik die überhaupt wel ga vinden). Wil sowieso een aantal spellen opnieuw gratis downloaden, om die uit gamecenter te kunnen verwijderen. Daarnaast heb ik een paar gratis spellen niet meer sinds update naar iOS5 en mag ik die niet opnieuw downloaden zonder te betalen (legaal bemachtig toen ze tijdelijk gratis waren). Ga er nou niet voor betalen. Daarnaast zal ik ze toch ook nauwelijks spelen.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Shift was recent ook gratis. Nog wat meer gratis games gedownload, maar nog niet gespeeld. 9 van de 10 kunnen me ook niet erg lang boeien en verwijder ik dan weer.
    Via iPhoneClub heb je regelmatig nieuwsitems met koopjes en gratis games en zo nu en dan kom ik op gratis games uit via GameCenter via Friends.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Deze is semi. Wel klote als die telkens reboot bij downloaden van Cydia apps dat je 'm dan weer moet rebooten via Redsnow.

Heb het nog niet voor elkaar gekregen om Siri erop te zetten. Verschillende sources van H1Siri toegevoegd maar 0 resultaat. Iemand nog chille tweaks voor ios5?

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht op S1riSays. Dat is een andere port in ontwikkeling, word denk ik vandaag gereleased. :)

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Nice. Het systeem Siri is echt kut, maar vind het gewoon mooi dat ik klasgenoten met een 4S nu kan bashen dat ik ook Siri heb 8)!

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht voorlopig nog met het installeren van Siri op m'n iPhone 4. Lees overal verhalen dat het onzeker is of het te vertrouwen is. Alles loopt via de server van Chinese hackers.

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort gaat het wel lukken. Niet via H1Siri, maar via SiriSays. Je hebt er wel 4S keys voor nodig, dus je moet iemand met een 4S kennen. :)

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Besloten om deze speaker vandaag gewoon te halen, en wat wat werkt dit gruwelijk fijn zeg. Ideaal systeem, overal muziek als je wil en zwaai zwaai kabels. \o/

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Geheel onverwacht heeft Microsoft de officiële Xbox Live App uitgebracht. En werkt allemaal prima :cool:

Deel Deze Pagina