1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nu heb ik wel iTunes Match maar ik snap er geen kut van. Al mijn muziek 'gematched' gisteren. Zet net iTunes Match aan op mijn iPhone en voilá... alle muziek weg. Waar kan ik deze nu opnieuw ophalen dan?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanuit iCloud natuurlijk. Hij gooit dan alle lokale muziek weg en je moet alles gaan streamen of downloaden vanuit iTunes Match.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klinkt logisch, maar waar staat dit dan? Als in, welke knop is dit?

Als ik Muziek opstart zie ik een Wolk met een laadbalk eronder, maar die verdwijnt weer na een paar seconden en verder niks. Bij iTunes store staan alleen mijn recente aankopen.

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is er iemand die AVPlayerHD heeft? Merk je ook dat je batterij sneller leeg gaat dan wanneer je gewoon via de stock video app video kijkt?

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    No shit.

Natuurlijk gaat de batterij sneller leeg via een externe app dan Apple's eigen geoptimaliseerde app.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Moeilijk he, op een normale manier antwoorden. Alsof iedereen zoveel basiskennis heeft van iOS als dat jij hebt.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Was niet de bedoeling, excuses. :)

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat mag. :)

Alleen het bespreken van apps die piraterij bevorderen mag niet.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vraag me af of ik nijn telefoon zou jailbreaken. iPhone 4. Zitten wel leuke apps tussen die ik kan gebruiken, dusja. Maar weet niet precies hoe en wat de nadelen zijn, etc. Dusja.

13. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    En dat dit op dit moment nog zo'n beetje het enige waarom nog wordt gejailbreaked.

Waarom jailbreakten we VROEGÂH?
    - SBSettings (daar is nu http://brdrck.me/settings/ voor)
    - iPhone als modem gebruiken (bij KPN in ieder geval niet meer nodig)
    - Themes/achtergronden aanpassen (vanaf iOS4 al opgelost)
    - Diverse andere tooltjes als infiniboard enz. (Folders geeft ons wel genoeg ruimte)

Al die rommel is niet meer nodig, waarvan een groot deel al op iOS4 was toegevoegd (Folders, Springboard wallpapers) en is nu vanaf iOS5 (Notification Center en alles rondom berichtgevingen) ook geen MobileNotifier nodig.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Helemaal eens met het lijstje van Froggle. Heb sinds drie weken een 4S maar totaal niet het gevoel dat ik een jailbreak nodig heb. Mis niet echt toepassingen ofzo.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik miste mn jailbreak ook totaal niet tot ik er vorige week achter kwam dat er een coachpotato mobile appe is.

En die is niet via de appstore te krijgen.

Dat, en ik mis mn Mynzb wel een klein beetje

Voor de rest mis ik eigenlijk niks. Alle apps die echt 'nodig' heb had ik toch allang gekocht

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zo, mijn 4S is gejailbreaked. Heeft lang genoeg geduurd. :+

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb zojuist ff al mijn Apps die ik op de mac had staan verwijderd (nog wel in prullenbak). Nu wil ik straks mijn iPhone synchroniseren, hoe kan ik er voor zorgen dat de apps niet verdwijnen van mijn iPhone wanneer ik ga synchroniseren?

Wil 't ff zeker weten, anders heb ik dadelijk weer hoop gezeik dat m'n iPhone geen apps meer bezit. Dus wil in de toekomst mijn apps niet meer naar mijn Mac laten synchroniseren.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De App's blijven jouw bezit want ze staan gewoon in de Cloud ;)
    Er is wel 1 probleem met iCoud als Apple besluit om een App te verwijderen dan ben je deze wel voorgoed kwijt.
    Alles wat op de Mac staat kan je altijd opnieuw syncen ook al is deze verwijderd uit de App Store.

---
    Ik sloot net mijn iPad aan via usb en WEER ben ik alle notities kwijt , ook die in iCloud ?
    Dit is al de 3e keer dat me dat overkomt.

Dankzij TM heb ik de notities terug kunnen zetten en dan opnieuw kunnen uploaden naar iCloud.

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik jailbreak zelf vooral voor RetinaPad en nog wat kleine tweaks. Apps koop ik netjes.:)

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31

Deel Deze Pagina