1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan ik ergens zonder iTunes een export maken van m'n contact personen?
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    iCloud.com?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had hier al gekeken, maar de optie helemaal over het hoofd gezien! Thanks :)
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan ik de tracks die ik op m'n iPhone heb staan, ook via iTunes op m' n nieuwe MacBook zetten? In die iTunes zegmaar.
     
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je op de nieuwe Macbook het zelfde Apple ID gebruikt zou dat geen problemen mogen geven.
    Je moet wel eerst de nieuwe Macbook machtigen , Store > Machtig deze computer.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alleen als je die muziek hebt aangeschaft op de iPhone. Dan kun je aankopen overzetten. Wanneer je deze gesynchroniseerd hebt vanuit een vorige iTunes Library, kan dat niet. Je kunt muziek alleen naar een iPhone synchroniseren vanuit iTunes. Niet andersom. Hiervoor heb je genoeg andere tools, zoals Senuti of iPhone Viewer.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeer vervelend. Mijn iPhone 4 is gestolen op vakantie en nu heb ik alleen nog maar een iPhone 3G. Het grote probleem is dat de backup van de 4 niet op de 3G kan, omdat de 3G een oudere software heeft (4.2.1 geloof ik).

    Weet iemand een mogelijkheid om toch deze backup (al zijn het alleen de contacten maar) naar mijn 3G te krijgen?

    Thanks.
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Als je je contacten synct met iCloud kun je gewoon clean Oh fuck ja. iPhone 3G ondersteund geen iCloud.

    Hopelijk heb je een Mac en kun je ze uit de adresboek app even exporteren en overzetten met iTunes?
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Geen Mac...
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is de YouTube zoekfunctie op de iPad zo crap?

    Als je een nummer zoekt, krijg je op de pc de officele videoclip vaak als eerste resultaat.
    Op de iPad is die nergens te bekennen, alleen maar van die crappy covers.l
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gebruik sowieso de YT site in Safari ipv de YT app. Via Safari vind je meer resultaten.
    En dat sommige video's niet werken heeft ermee te maken dat de uploader mobiele werrgave heeft uitgeschakeld.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Aangezien ik binnenkort m'n iPhone 4 weg moet brengen wegens kapotte functies wilde ik net m'n backup erop zetten van oktober 2011 (toen was er nog een jailbreak). Zo gezegd zo gedaan, alleen staat cydia er gewoon nog op.. Iemand enig idee wat ik fout deed?

    edit; weet het al. Had eerst moeten herstellen.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog weinig berichten over de iPhone 5 hier. Zijn er mensen die hem gaan halen? Wat verwachten jullie ervan?

    Aangezien mijn iPhone 4 gestolen is en mijn abonnement net is afgelopen, zit ik met smart te wachten op de iPhone 5. Ik heb alleen nog geen flauw idee wat de nieuwe features zijn en waarschijnlijk zullen de abonnementen minimaal €40 p/m zijn + bijbetaling.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat moet er over de iPhone verteld worden? Zijn allemaal geruchten. Ik ga hem op de launchday halen..
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wanneer zouden we de eerste echte info kunnen verwachten eigenlijk?

    Al sla ik hem waarschijnlijk toch over, volgend jaar maar de 5s :+

    Al gaat de batterij van mijn 4s wel keihard achteruit, zou best kunnen dat die het geen jaar meer volhoud. (is mijn eigen schuld omdat ik hem veel te vaak aan de laptop hang ipv gewoon vanaf het begin steeds helemaal leeg heb laten gaan)
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat hoopte ik hier te lezen :9. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat op 12 september een Apple evenement plaats vindt waar hij wel eens aangekondigd zou kunnen worden.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    :) Dat wordt overal eigenlijk wel gezegd: 12 september aankondiging, 21 september te koop. Zo zou AT&T een vakantiestop hebben ingelast tussen 21 en 30 september voor haar werknemers, al wordt dat ook weer ontkend.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn abonnement loopt precies eind september af, maar weet niet of ik deze wel ga halen. Zoveel innovatie zal er nou ook wel niet zijn. Kan ook voor de 4S 32 GB gaan natuurlijk. Al heeft Vodafone sowieso alleen maar wáárdeloze aanbiedingen.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Apple heeft tot op heden niets bekend gemaakt.
     

Deel Deze Pagina