1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Louter geruchten inderdaad, maar ik ga hem op de launchday halen. M'n i4 abbo is inmiddels afgelopen, dus een september release (zal voor ons wel oktober worden, zoals we altijd genaaid worden :9) zou perfect zijn. Ben ook wel toe aan iets 'nieuws'.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verwacht een groter scherm en wat hogere resolutie, maar verder niet echt.
    Mijn abo loopt als het goed is in november af, wellicht dat ik de nieuwe iPhone al eerder kan bemachtigen (hoor nog wel eens dat je 2 maanden van te voren kan switchen/verlengen). Betwijfel alleen de kosten. Die stijgen als een malle. Zal wel dik bijbetalen worden en maandelijks ook flink dokken, voor een gaar abo (geen onbeperkt internet meer, half aantal min/sms). Kom er dan alsnog bij lange na niet aan, maar goed, dok er wel maandelijks flink voor.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Launchday schaf ik hem aan.
    Ben ik ook weer van die 4S af. Al is dit de eerste keer dat ik niet echt per se een nieuwe telefoon wil. Toch... HEBBUH!

Over dik 2 weken maar gewoon de streams bekijken en het event volgen (als het er ook echt is). Daar dan wel weer echt zin in :+

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem niet halen,de 4 werkt nog perfect dus daar ga ik het nog mee doen.

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Zit er nu ook wel op te wachten. Mag vanaf 4 september verlengen, dus de timing is nagenoeg perfect.. Verwacht overigens niet dat het alleen bij een groter scherm, betere camera en evt een betere resolutie blijft. Zou niet direct weten wat wel, maar ik verwacht nog wel wat wow-factoren.

6. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Zou me benieuwen of er wel een betere camera in komt. De nieuwe iPhone wordt hoogstwaarschijnlijk ook platter, dus of dat ten goede komt van de lens vraag ik me af. Hogere resolutie is ook maar betrekkelijk. Meest waarschijnlijke is dat ie wat langer wordt, en dus enkel de canvas wordt aangepast. Dat ga je alleen merken in de ruimte op je springboard en de hoeveelheid content die in het middelste frame van veel apps getoond wordt.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben dan vooral benieuwd hoe het met de apps zit. Die hebben nu allemaal een resolutie verhouding. Als er een andere verhouding scherm komt, zullen alle apps daar op aangepast moeten worden, of het wordt uitgetrokken om het hogere scherm te vullen.

8. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Uitgetrokken, maar dan niet letterlijk. Het middelste (content) frame wordt gewoon groter. Bij de release zullen dus nagenoeg alle apps nog gewoon werken zonder ook maar iets aan te passen. First-person games zullen wel een klus krijgen. Maar ook Angry Birds, Cut The Rope, Fruit Ninja, e.d. zijn vrij makkelijk aan te passen.

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vermoed inderdaad wel veel geupdate apps straks.
    Zit er sterk aan te denken om mijn 4 aan mijn meisje te geven en een 5 aan te schaffen straks :)

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    iPhone is degelijke telefoon alleen die home button is kwalitatief toch minder. Telefoon is jaar oud en de home button heeft toch wat kuren. Vaak dubbelklik ik en pakt die het niet..

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hebben hoop mensen last van, ik ook. Hoop dat het met de nieuwe iPhone stuk beter is.

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb ik geen problemen mee.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Homebutton is ruk idd, werkt hier ook alleen maar in een bepaalde hoek.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ook ik mag mn abbo begin september verlengen, dus het zou idd de perfecte timing zijn. Helaas zal de iphone 5 gewoon te duur worden voor mij, vaak rond de 50€ terwijl ik liever onder de 40 wilt blijven, momenteel helemaal geen iphone dus waarschijnlijk word het dan toch de 4 of 4s, dat moet ik nog even uitzoeken. Dus de iphone 5 wordt voor mij te duur, maar ik gebruik het voordeel waarschijnlijk wel, want de iphone 4s zal dan een verlaging krijgen, althans lijkt mij.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je hebt ook gewoon een iPhone 5 met een abo van 30,- en 45,-. Alleen moet je dan net wat meer bij betalen voor de iPhone. Dit zal dan wel flink wat schelen met de 4s die dan cheaper wordt.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hoeveel moet je dan ong bij leggen ? Zeker iets van 350+ ?

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Na 4 jaar werkt de home knop van mijn oude 3G nog steeds 100% , de Home-knop van mijn iPhone4 begon al na 6 maanden vreemd te doen.

Heb de home-knop maar laten vervangen voor €59 (adv Marktplaats.nl).

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Ga er maar vanuit dat de kosten voor de 5 hetzelfde zullen zijn als je nu voor de 4s betaalt. Is volgens mij bij Apple altijd zo geweest, wordt nooit echt mee gestunt..

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tenzij Apple nog Ni-CD accu's gebruikt in hun iPhone's zou dat niet uit moeten maken hoor. (En nee, dat doen ze niet)

Deel Deze Pagina