1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Waarom vinden mensen het chill wanneer de audio jack aan de onderkant zit ? ik vind het juist fijn dat wanneer die aan de boven kant zit, zodat ik hem niet ondersteboven in mn broekzak moet doen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat dit juist de meest natuurlijke manier is? Door het scherm aan de kant van je been en met de bovenkant als eerste in je broekzak te laten zaken, heb je hem daarna als je hem uit je broekzak haalt direct goed voor je neus.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn iPhone altijd in het borstzakje van mijn shirt/jas/enz.

    Heb benieuwd hoe Apple het dock (connector) gaat oplossen want ik heb hier 3 apparaten met een 30 pins aansluiting.
    Ben niet van plan om deze te gaan vervangen.

    Voor mijn auto maakt het gelukkig niet uit want ik kan kiezen uit usb of Bluetooth.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon een tussenstuk. Net als de MagSafe > MagSafe 2.0 converter.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de universal dock en mijn Sony klokradio is dat geen enkele probleem omdat de iPhone los in de dock zit.
    Bij de TomTom Carkit met een bevestiging bovenop de iphone verwacht ik wel problemen.

    De TomTom carkit gebruik ik in mijn servicebus omdat ik daarin geen radio heb met Bluetooth zoals bij mijn eigen auto.
    In mijn eigen auto zit nu een universele telefoon houder.

    --
    Morgen met de iTunes Gift Card terug naar iCentre want deze blijkt niet geactiveerd te zijn.
    Melding maken via iTunes heeft geen zin want ik krijg steeds een email terug dat de Nederlandse taal niet wordt ondersteund :confused:
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit nu aan eht doen, ding is al ruim 5 minuten bezig maar zie nog steeds alleen het Apple logo + een laadbar die nog op 0% staat. Hoelang duurt dit? Want moet wel over 2 uur weg:+.

    edit; nog steeds staat hij op 0% , ding loopt dus gewoon vast. Aangezien mijn lockknop kapot is (de reden wat ik 'm leeg wilde halen want wil 'm wegbrengen) kan ik 'm nu niet opnieuw opstarten.

    Oftewel ik ben flink de lul, zal ik anders gewoon naar de apple store gaan met mijniPhone in deze stand waar je er niks mee kan en hopen op een nieuwe?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zit weinig anders op denk ik, zonder lock knop kun je hem niet resetten en krijg je hem niet in DFU mode om een restore te forceren.

    Dus als hij echt vast gelopen is zou je moeten wachten tot de batterij leeg is :+
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de nieuwste IOS op mijn Ipad zetten. Daarvoor heb ik volgens mij eerst de nieuwste versie van Itunes nodig. Door op 'Help' te klikken en vervolgens op 'Zoeken naar Updates' kwam ik erachter dat ik niet over de nieuwste versie beschikte. Echter lukt het niet als ik klik op 'Itunes downloaden' om de nieuwste versie te krijgen. Het scherm sluit gewoon af en ik ben weer in Itunes. Heb het nu al zo'n tien keer geprobeerd, maar op de een of andere manier wil het niet lukken.
    Hopelijk kan iemand me verder helpen.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    uninstallen en van de apple website de nieuwe versie downloaden?
     
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, het is gelukt.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup daar ben ik nu op aan het wachten, gelukkig had hij maar 45% toen ik 'm ging resetten. Hopelijk lukt het daarna wél om hem te resetten, want ik heb volgens mij nog maar een week garantie..
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me momenteel op dat er bij de batterij 'Opladen uitgeschakeld' staat als ik de Ipad heb aangesloten op mijn pc. Wat is hier het praktisch nut van:confused:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat je batterij niet opgeladen wordt tijdens het gebruik...
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de nieuwste versie van IOS op mijn Ipad geïnstalleerd. Helaas ben ik niet zo te spreken over de nieuwe manier van het weergeven van de internetpagina's.
    Eigenlijk gebaseerd op Google Chrome. Weet iemand of het mogelijk is om op dat gebied terug te gaan naar hoe het was?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Het heeft toch alleen maar voordelen? Tabs zodat je snel een nieuwe pagina opent en er tussen switcht?
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond dat andere overzicht iets duidelijker. Maar er is geen mogelijk dat overzicht te gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Okee het wordt steeds leuker

    Herstel via itunes werkt niet (error)
    Wis alle inhoud en instellinten ook niet (2x gedaan, 2x vastgelopen)

    Nog andere manieren om de jailbreak eraf te krijgen?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu dus bezig om het via herstellen te doen, ik krijg namelijk error 3194. Dit zit ik alleen nog een beetje uit te vogelen..
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij krijg jij je iphone met kapotte lock knop nooit in DFU mode dus ben benieuwd hoe je dat gaat fixen :+


    En die 5 staat natuurlijk voor het feit dat Apple patent aangevraagd heeft op het cijfer 5 (en alle getallen waar het in voorkomt)


    edit://

    wacht ff , zet je er nu wel een normale officiele Apple firmware op?

    probeer anders ff met Tinyumbrella, dat is een wonder-app
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012

Deel Deze Pagina