1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand tips welke mogelijkheden er zijn om de iPhone 5 zonder abonnement in Nederland te kopen? Bij de officiële Apple Store in Amsterdam? Kun je daar reserveren of is het wie het eerst komt?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar gaan ze 'm sowieso simlock vrij verkopen. Waarschijnlijk wel met reservering en losse verkoop.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Even op Tweakers.net bij de Pricewatch kijken, staat altijd de goedkoopste aanbieder tussen.
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja das waar ook, kost jou niks :) Als je iets weet over nanoSIM, post het dan hier even aub.

    Ben toch bang dat t-mobile ze voorlopig nog niet heeft, in ieder geval tot de NL launch de 28e. En daar hebben we niks aan als we de iPhone 5 al een week eerder hebben :p En als ze hem hebben zal het wel weer onvoldoende voorraad zijn en vast ook voorrang voor mensen die iPhone 5 bij ze kopen. Maar kan het verkeerd hebben, misschien hebben ze volgende week al bergen voorraad liggen
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zie nog nergens welke opties van iOS6 niet op een 4S werken. Iemand een idee?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op de 4S werken alle functies. Alleen de iPhone 4 mist wat functies.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ah, thanks. Dan hoef ik geen iPhone 5 denk ik :p
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een voordeel heeft Apple wel altijd. Als iets word aangekondigd ligt het binnen een maand in de winkel. :)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanaf € 679,- in Duitsland en Frankrijk.
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    16GB kost in duitsland 679 euro, en ze waren daar al 30 euro duurder dan in NL.

    Prijs in NL zal dan ook wel stijgen lijkt me.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mooi dat ik begin volgende maand mijn abbo mag verlengen.
    Zeker wel dat het een iPhone 5 gaat worden. :)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan ik ook aan de Siri. Niet dat ik het veel ga gebruiken, maar toch. :p
    Het is alleen jammer dat een hoop functies hier nog niet echt tot hun recht komen. Hoop met btt siri, passboek, 4g etc.
    Enig nadeel voor mij is verder dat ik aan het denken ben over een afstudeerstage in het buitenland, en dan gaat het geen iPhone 5 voor mij worden.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm 32GB gaat een dure worden dan.
    Met de iPhone 4 icm i-150 2 jarig abbo was ik twee jaar geleden klaar voor €900. 8)

    @ Rivanov, als je iets meer weer over de nanosim post het hier dan ook eventjes. :)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik mag ook vanaf nu m'n abbo verlengen. Ik ga ook zeker voor de iPhone 5. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat met mijn abbonement ga doen. Ik ben wel tevreden met m'n huidige abbo en heb eigenlijk geen zin om bijna 700 euro af te tikken voor een nieuwe iPhone...
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan 'm ook vanaf de 21ste verlengen. Benieuwd wat ik moet bijbetalen..
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Omdat?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    "Thinnest, lightest"

    Brrr, hopelijk gaat het niet richting het speelgoedgevoel van de Galaxy telefoons. Ik wil juist een beetje gewicht, de iPhone 4 was perfect qua gewicht.
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat het wel mee zal vallen, de gebruikte matterialen zijn nogsteeds glas en alluminium volgens mij waardoor het wel dat kwaliteits-gevoel zal hebben.

    Vind het jammer dat er nog geen nederlandse siri is aangekondigd, moet toch makkelijk kunnen?
    Qua stem heb je op OSX al goede nederlandse varianten.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Financieel gezien. Betwijfel eerder dat ik stage in buitenland kan financieren, aangezien ik geen stufi ed meer krijg en dan nagenoeg geen inkomsten heb en daar nog wel mn huur etc moet kunnen betalen zonder spaarrekening te plunderen. Kans is groot dat ik gewoon in NL blijf en af ga studeren. Maar dan nog hoop ik dat de prijzen niet te veel omhoog gaan.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan mijn i150 '08 abonnement vanaf 24 oktober verlengen maar helaas zal de nieuwe abonnement veel duurder worden.
    Betaal nu nog steeds € 29,95 (onbeperkt data) en dat zal minimaal € 44,50 worden :mad:

    Zit er aan te denken om dit keer de iPhone zelf te gaan kopen en het huidige abonnement gewoon door te laten lopen zolang T-Mobile het zal toestaan.
    In de algemene voorwaarden mag T-Mobile eenzijdig het abonnement opzeggen na het contractduur.

    Het wordt toch al een dure maand want ik heb zondag een nieuwe Macbook Pro gekocht :cool:
    ---
    Waarom de nieuwe iPhone 5 bij T-Mobile bestellen?
    Gratis 2 jaar Onbeperkt Internet* op je iPhone 5 bij alle iSmart abonnementen.

    * Na het overschrijden van het maandelijkse datategoed wordt de snelheid teruggebracht naar 64 kb/s.
     

Deel Deze Pagina