Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Twijfel weer. SIII houden of iPhone 5. :+

Btw, dit wordt zoo vet gasten! :D
    Beter is de game een beetje lang! (liefst even lang als de consoleversies maar zal wel niet)

Ik ben alleen een beetje bang dat dat alleen tap to springen een beetje saai is..

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Geen van beide :+.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nope.

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T-mobile webcare over nanosim:

21 september verkrijgbaar in T-Shops en online te bestellen
    Prijs = 10 euro.
    Duo-nanosim bestaat niet.

Ik heb duo-sim dus ga zelf knippen. Of cutten als mijn bestelde cutter op tijd binnen is.
    Op ander forum heeft iemand een goede template gepost:

http://www.airportal.de/How_to_cut_Mini_and_Micro_SIM_to_Nano_SIM.pdf

Gaat wel lukken denk ik

edit: webcare medewerkers weten weer eens niet waar ze over praten, nu ineens schijnt duo nanosim wel mogelijk te zijn en kosten 5 euro per sim voor bestaande klanten.

hier nog een goede handleiding om je sim te knippen naar nano: http://www.worldofapple.nl/wp-content/uploads/2012/09/van_sim_of_microsim_naar_nanosim.pdf

Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/12945875/__Wel_of_geen_gratis_iPhone-adapter___.html

Dickmove van Apple.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Daar is DealExtreme voor;).

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Uiteraard, maar dat ze er niet eens eentje standaard bij doen is belachelijk.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Apple :emo:

Wat een bedrijf zeg...

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als het even kan koop ik al mijn kabels bij DX en dat bespaard ontzettend veel.
    Extension Cable iPhone.
    iCentre ±€ 50
    DX $ 3,30

Zo gauw de Thunderbolt kabel goedkoper worden dan bestel ik ze daar meteen.
    Zelfde geldt natuurlijk voor Lightning.

Persoonlijk vind ik de Lightning adapters helemaal niets , voor de huidige accessoires met 30pins connector wordt de iPhone5 veelste hoog.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, T-mobile stuurt woensdagavond leuk een message, maar vervolgens geen mail, wat ze in de message zijden. Ben nou toch wel benieuwd naar de prijzen, en als ze die echt pas volgende week bekend gaan maken... :mad:

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, geweldig die nieuwe aansluiting... Typisch Apple om zulke dingen te flikken. :emo: Maar de fanboys huppelen er toch wel achteraan, wat Apple ook doet. :+

Ik zeg eerlijk het ziet er best mooi uit, maar echt niks bijzonders en had meer verwacht van de iPhone 5. Bij mij komt er ooit misschien een MacBook in huis omdat het me bepaalde voordelen kan bieden, maar verder niks meer. Wat is er trouwens met de iPod nano gebeurt... lijkt niet eens meer op een Apple product. 8)

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo typisch Apple? Vroeger kreeg ik bij elke telefoon een andere lader. :')

Altijd dat zielige gebash en gehaat.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, vroeger ja omdat er geen standaard was en bij Nokia en Sony Ericsson kreeg ik trouwens steeds dezelfde lader/aansluiting. :+ Apple had het ook makkelijk hetzelfde kunnen houden, maar wil gewoon weer extra geld in het laadje brengen en kijken hoe gek ze jullie kunnen krijgen om te kopen. ;) Gelukkig heb je een hoop alternatieven tegenwoordig zoals op DX en eBay. Maar om er niet eens ladertje bij te doen is belachelijk en lullig, maar zal wel aan mij liggen...

En werken nou alle oude accessoires en sounddocks niet meer, ook niet met een converter?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan het noemen wat je wil. Maar dat creëren ze zelf.
    Het is gewoon raar wat ze doen en veel mensen laten het gewoon gebeuren omdat het Apple is. En dat is gewoon bizar.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Juist!

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ze veranderen na tig jaar hun connector en iedereen is in rep en roer 8).

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar nu heb je het over de tijd voor (mini) USB :+ Vroeger had je in sommige landen zelfs verschillende stopcontacten afhankelijk van wie je elektriciteitsleverancier was... maar tegenwoordig proberen we alles met usb en hdmi te standaardiseren. En daar hoort dit imho ook bij

de universele standaard voor aansluitingen van telefoons, tablets etc komt er ook wel.. duurt alleen nog even

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind dat gebash ook nergens op slaan. De connector kwam er toen met de iPod. Na 9 jaar en komst van generaties iPhones en iPads, gaan ze over op een nieuwe, kleinere connectie en gaat men janken. Come on. Gooi je ook je oude reciever weg als er een nieuwe versie met nieuwere HDMI support op zit? Ga je ook lopen bitchen als je tv nog hd ready is en niet full hd, of full hd is maar nog geen 3d support heeft, of straks geen 4k support heeft. Kan je ook met elke telefoon een nieuwe carkit gaan kopen. Overgangen van VGA naar DVI etc, ook verloopjes voor nodig. Oude digitale tv ontvangers, die nog geen HD support hadden. Oude Xbox 360 die nog geen HDMI poort had etc. Zo kan ik ook wel het nodige van m'n tv meubel bashen. Voor mn oude Samsung mobieltjes had ik ook verschillende laders / connectors. De techniek gaat vooruit, onderdelen worden kleiner, kabels veranderen etc etc.
    Je hoeft niet overal adapters voor te kopen. Je kan ook gewoon je oude iPhone of iPod blijven gebruiken.
    Ik kan een beetje bashen tegen Apple af en toe best begrijpen, en Apple kan doen wat ze willen en het gaat toch wel als koek over de toonbank, maar toch, het gebash om een nieuwe dockconnector vind ik triest.

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ook iets moois van de nieuwe dockconnector is, dat je niet verplicht bent om een iPhone 5 te kopen en daardoor ook de nieuwe dockconnector niet hoeft te gebruiken.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja...

Deel Deze Pagina