1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor als je hem inlevert heb je hem binnen 3/4 werkdagen terug :)

Nee je kan niet wachten want iPhones worden niet gerepareerd maar vervangen, en dat kunnen ze niet direct doen.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  2. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een 1ste gen iphone, aardig tevreden over, maar wil graag overstappen op een 3g. wat is volgens jullie de goedkoopste oplossing?

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nouja,
    whatever. Als het écht zo geheim was, had die man het mij niet moeten vertellen.

Waarschijnlijk komt T-Mobile met een actie, waarmee je je oude 3G kunt inruilen tegen het nieuwe model. Wel tegen een vergoeding.

Lijkt me erg nice voor 3G bezitters!

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    alleen ga ik niet helemaal naar rijswijk. :p Jij woont er langs, ik moet 1,5 uur rijden.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou nog ongeveer een maandje wachten ;) en dan weer vragen wat de goedkoopste oplossing is. De geruchten op een nieuwe versie zijn erg sterk ;).

Haha, that's the spirit! Ik ben benieuwd hoe die actie in zijn werk gaat. De telecomsector is namelijk zo ingericht (boekhoudkundig gezien) dat mensen pas in hun tweede jaar geld gaan opleveren voor de telco.

T-Mobile heeft wel de zogenoemde Lost&Stolen regeling (die je 1x mag gebruiken). Hiermee krijg je een nieuw toestel, maar teken je wel weer bij voor 2 jaar. Dit lijkt mij de meest logische oplossing, maar ik ben benieuwd :).

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Opzich wel leuk, maar hangt er helemaal vanaf wat die "vergoeding" moet zijn. En volgens mij krijgt de "nieuwe" iPhone ook niet zo heel veel meer features dan de huidige iPhone. 32GB ipv 16Gb zou leuk zijn, maar verder ben ik nog heel tevreden met mn huidige iPhone, die nog niet eens een jaar oud is.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor een betere camera en een magneetsensor waardoor je een compas hebt ga ik mijn 3G niet inruilen in ieder geval. We zullen het maandag vanzelf wel zien. Walt Mossberg heeft een klein boekje open gedaan over de nieuwe iPhone.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een mooier design, betere camera, FM-ontvanger, OLED scherm (dus langere accuduur) etc. Wil ik best wat bijleggen.. (mocht dit er allemaal inkomen)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    FM ontvanger..why in hemelsnaam!? Je kunt toch gewoon radio luisteren via internet.

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik nu ook maar dat slurpt stroom.:p Volgens mij kost het via FM veel minder stroom maar ik kan ook fout zitten..

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mooier design? Hij blijft gewoon hetzelfde. Nu een matte achterkant ipv een glossy. Maar heb liever mn glossy. FM tuner overbodig, gebruik tuner app met alle radiostations die er maar zijn. Oled scherm was dat zeker of een gerucht?

Enige wat leuk zou zijn is langere accuduur, maar denk dat dat niet veel beter zal worden.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OLED scherm was volgens mij een gerucht wat alweer ontkracht is.

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop echt dat er een OLED scherm in zit. Verder boeit het mij niet zo. Camera gebruik ik zelden.

14. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik camera ook alleen maar voor foto's bij contacten en dan zijn ze gewoon prima! Ik hoef ook niet zo nodig een nieuwe, zeker niet nu ik net een nieuwe heb via Solid Vision. Heb ik weer een mooie zonder krasjes e.d. ;)

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Laten we maar hopen dat het zoiets als dit wordt:

Het schijnt dat dit de achterkant is van de nieuwe iPhone... En dat komt aardig overeen!

16. GameKid360

GameKid360 Guest

Die nieuwe achterkant, is echt lelijk.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt dus totaal niet overeen. De bovenste is helemaal plat terwijl de onderste dezelfde achterkant heeft als de 3G (met een bolling). De bovenste wordt het ook echt niet. Qua design gaat hij ook niet dramatisch veranderen. De chrome rand veranderd in een zwarte (jammer!). Verder wordt de achterkant matzwart.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd die mock up lijkt er niet eens op.

Paar weken terug al snel wat gemaakt.

Mensen denken dat ie heel anders gaat worden, maar ik denk dat het uiterlijk bijna hetzelfde blijft. De chromen rand wordt nu een zwarte rand en de achterkant wordt mat ipv glossy en daar houd het dan ook wel mee op kwa uiterlijk. De veranderingen zullen van binnen zitten.

Oh en Oled zal er niet inzitten, is volgens mij al bevestigd.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OLED komt er inderdaad niet in.

/edit: Plaatje van Engadget over de mogelijke 4GB iPhone.
    Ik zie ook de batterijindicatie in percentage afgebeeld! Ook nieuwe feature van OS 3.0? :)

Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was al een lange tijd bekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina