1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  2. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig :) Ik ben geloof ik een van de weinige voorstanders van koppelverkoop.

3. GameKid360

GameKid360 Guest

Nieuwe iPhone betekent goedkopere iPhone 3G :)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is niet zeker hoor.

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste zijn waarschijnlijk iets goedkoper, maar je moet alsnog een abonnement nemen...

6. GameKid360

GameKid360 Guest

Heb je op de iPhone 3G iChat? Of WLM?

EDIT: WLM is MSN. Dus heb je er MSN of iChat op?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2009
  7. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    MSN kan je gebruiken via verschillende Apps

8. GameKid360

GameKid360 Guest

En je kan de iPhone niet zonder abonnement kopen? Dus moet met abo. Want kan dat nergens vinden.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6

Is dit hem dan wel? ;)

10. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die ziet er wel echt uit! We zullen zien ;)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Vindt het alleen vaag dat de witte nergens gezien is en de zwarte zogenaamd wel. Want krijgt de witte een witte rand? en dan ook een witte front?

We zien het maandag denk ik wel. Ben benieuwd wat ze gaan aankondigen, al hou ik mn verwachting laag anders valt het weer tegen.

Ga zowieso mn 3G iPhone niet wegdoen, bevalt me super en de eventuele kleine veranderingen zijn niet de moeite waard voor mensen die al een 3G hebben.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo denk ik er ook over. Tenzij T-Mobile ons voor een mooi bedragje laat upgraden! :+

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6

Met die front camera komt hij ook aardig overeen met deze:

Ik vind hem mooi. Omdat ik mijn iPod touch gewend ben, vind ik die zilveren rand om de huidige iPhone spuug lelijk. Dat probleem is dan ook gelijk opgelost.
    Vraag me af of hij wat dunner is dan de 3G.

Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind de zilveren rand juist mooi. Het geeft 'm iets elegants i.c.m. hoogglans zwarte achterkant. Daarmee onderscheidde hij zich tevens van de iPod touch 1G. Sinds de iPod touch 2G is dat ook overboord gegooid. Het gaf 'm een luxe uitstraling, meer dan nu hij helemaal zwart is.

15. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Vind deze wel mooi, maar de oude toch net wat chiquer ;)

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kga morgen toch maar mn iPhone inleveren bij gsmrepareren.nl (via garantie dan). De tijdwinst is me toch wel een ritje naar het noorden waard. Liever had ik 'em gewoon gehouden, maar om nou nog 1,2 jaar naar een scherm met stof dr onder rond te lopen zie ik niet zo zitten:).. Hopelijk duurt het niet gek lang..

17. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon 3/4 werkdagen :) Maar ik moest hem wel gewoon ook weer ophalen. Misschien kan je vragen hem wel terug te sturen anders moet je nog een keer rijden.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ik w8 gewoon tot ik vakantie heb, dan moet ik toch 60 uur per week werken, pak ik mijn oude telefoon wel.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow dat zou wel kut zijn. Wat kreeg jij trouwens? Gewoon een nieuwe in folie maar zonder doosje? Want heb op internet ook gelezen dat sommige mensen gewoon een hele nieuwe iPhone kregen (met adapter:p). Mja dat was dan na de 4e keer ofzo 8).

iig zojuist 'secure' erase gedaan. Voor wat het waard is. nja het moet maar:p. Word afzien die week met een N73 bellen :p

Dat dacht ik eerst ook. Maar bedacht me dat mijn garantie afloopt ergens in augustus. Dus voor de zekerheid (mocht ik nog een keer terug moeten bijv) doe ik het nu al. Sowieso wil ik em ook op vakantie meenemen dus nja.. :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik neem mijn oude mee, omdat ik allemaal ga raften enzo, en als die gejat wordt maakt me niet uit. Sony Ericson K800i FTW!! . En de mijne loopt pas af in december dus ik heb nog de tijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina