1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, de oordoppen bevallen me niet zo heel erg. Is het mogelijk om andere oordoppen te kopen en die te gebruiken?

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    http://www.koopjessite.nl/

deze werkt zeker niet met de Touch 3g? Weet wel dat hij eeen soort bluetooth functie heeft want zo pikt ie ook die nike sensor op, maar werkt dit ook? zou wel strak zijn namelijk.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De touch 2G (geen 3G) heeft geen Bluetooth. Alleen voor de Nike+ feature.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm,

Ik heb net even Orange (T-Mobile) gebeld. Zij beweerden dat het niet mogelijk is om een sms bundel af te sluiten bij een iPhone abonnement? Want ik stuur zo'n 500 smsjes per maand. Dus aan die 150 heb ik lang niet genoeg.

Weet iemand of dat klopt?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat klopt. Dan moet je een Relax abonnement afsluiten. Maar dat is erg omslachtig. Dan heb je ook niet de internetsnelheid die de iPhone abonnementen wel hebben (geloof ik).

9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een onzin! :{

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die smsbundel is inderdaad wel jammer. Maar zo houden ze het overzichtelijk en duidelijk. Ik ben in ieder geval wel blij dat de intersnelheid hoger is dan dat je bij Web 'n Walk krijgt.

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    neem dan gewoon iphone 300 abbo.. betaal je wel 44.95 per maand maar krijg je dus 300 smsjes en 300 belminuten.. Hierdoor ben je uiteindelijk veel goedkoper uit dan smsjes buiten je 150 bundel sturen..

Voor me iphone stuurde ik ook wel 500+ smsjes per maand.. alleen maar omdat het kon en toch niks extras koste (100smsjes voor 10 euro ofzo) Mja.. toen kreeg ik me iphone met 150 bundel en zat me rekening op 100 euro omdat ik teveel smste buiten me bundel.. Toen ik het eenmaal veranderde naar 300 bundel was me rekening enorm gezakt.. Daarnaast ben ik gewoon ook gaan bellen ipv altijd smsen..

mja.. tmobile werkt idd omslachtig

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil een abonnemnt kiezen dat bij mijn bel/sms gedrag past. Ik ga de boel niet omdraaien...

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ruim genoeg aan i150. Doordat ik paar maanden geleden, 3 weken in Zuid-Afrika ben geweest heb ik toen voor een maand opgespaard. Hierdoor houd ik elke maand heel veel over die ik dan weer meeneem naar de volgende maand. Dus ik heb elke maand meer dan genoeg! :)
    Dan pak je toch de iPhone bij een andere provider. Er zijn genoeg websites die de iPhone i.c.m. Vodafone of Hi aanbieden. Betaal je uiteindelijk wel meer voor je iPhone dan bij T-Mobile. De T-Mobile abonnementen zijn gewoon gericht op internet (wat logisch is bij de iPhone) en minder op bellen/smsen.

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hmm achteraf gezien had ik dat misschien ookmoeten doen..
    2.5 week geleden wilde mijn iphone ineens niet meer opladen of connecten (ook niet met lader van een vriend)
    Aangezien ik hem gekocht heb bij bel company zijn zij mijn aanspreekpunt en toen ook via hun laten opsturen voor reparatie..
    Ze deden echter heel moeilijk en wisten niks van de reparatie procedure van een iphone..
    Ik zou een sms krijgen bij eventuele reparatie kosten.. nu 2.5 week voorbij, niks gehoord en wacht nog steeds :mad:
    in de tussentijd gebruik ik mijn oude nokia n73 en ik wordt helemaal gek van die telefoon :p ik weet weer waarom ik nokia haat XD

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd correct ;). Zojuist in rijswijk afgeleverd, ging eigenlijk heel simpel. Ontvangstbevestiging en de klachtomschijving. Aardige mevrouw, ging nog ff navragen of het wel echt garantie was maar zoals bekend was dat inderdaad zo. Nu maar ff afwachten, hopenlijk volgende week maandag klaar.. dan kan ik em gewoon ophalen :). Vandaag mn MDA Vario gebruikt, alleen is die helaas nog rukker :+ lawl..

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    TomTom op de iPhone. Deze zomer..prijs nog onbekend.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil deze iPhone houder hebben :9

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wordt een dure applicatie gok ik.

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Duurste applicatie die ik tot nu toe heb gezien was een of ander woordenboek voor 20 dollar. Ik weet niet of er nog duurdere zijn, maar ik denk dat ik wel €50 over heb voor een goede TomTom applicatie.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPhone OS 3.0 komt 17 juni.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina