1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik lees net op een forum dat het alleen maar mogelijk is om op 1 computer muziek op je iphone te zetten. Wat heb je daar nou aan, stel ik naar een vriend to en wil wat van zijn computer op mijn iphone zetten dat kan gewoon niet? ik kan het me haast niet voorstellen... ?

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ligt er helemaal aan hoe de instellingen voor het synchroniseren zijn. Wanneer jij automatisch laat synchroniseren klopt het bovenstaande volledig. Wil je handmatig de muziek beheren dan kun je op elke computer met iTunes wat muziek toevoegen :).

3. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    ja dus als ik in itunes kies handmatig beheren van muziek, dan kan ik er muziek op zetten, en als de andere computer ook die manier van beheer heeft dan kan het dus wel volgens jou? :D Zou ook een schande zijn als het niet kon, ik ziet telkens achter mijn macbook pro.. ook al issie zo mooi }:]

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet een manier van beheren op de computer, maar een instelling die ook op de iPhone staat ;). Dus het kan gewoon hoor :).

5. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    top! dat is wel erg fijn...

en kan je ook makkelijk je bookmarks uit safari vanuit je mac naar de iphone doen zodat je dezelfde favorieten hebt in safari op de iphone?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt al je instellingen (mail, bookmarks etc) van je Mac overzetten op je iPhone. Wanneer je gebruik maakt van MobileMe wordt dit ook automatisch gesynced.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was een foutje van T-Mobile 8)

@ Melbuuln
    Bij een i-150 abonnement is onbeperkt gebruik van internet in Nederland gewoon inbegrepen. De vermelding van 1 euro per MB had dus bij jou niet in de sms moeten staan. Excuses daarvoor.

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja tuurlijk, en terecht. Maar als je het achter elkaar terug leest is het toch grappig.

Ik ben echt benieuwd wat die TomTom app gaat kosten en of het een beetje soepel gaat werken. Dat google gebeuren werkt ook prima, maar soms hapert hij wel en gisteren gebeurde dat precies op een cruciaal moment. Ik miste daardoor mijn afslag en werd de jungle van de schilderswijk in Den Haag gestuurd...

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Woei, ik draai nu OS 3.0 :D Nieuwe kleine veranderingen zijn erg tof. Mailen en SMS'en met landscape mode is top en ook een MMS sturen gaat leuk :) Kleine veranderingen in icoontjes enzo zijn ook top. En de dictafoon is geinig :) Daarnaast is het zoeken naar applicaties vanuit het eerste scherm (met een druk op de home knop) erg soepel en makkelijk! Niet meer zoeken naar die ene app op de laatste pagina. Knippen en plakken heb ik een keer geprobeerd. Ging vrij simpel, maar moet het nog ff wat vaker gebruiken om er echt zeker van te zijn dat het handig is ;)

http://bit.ly/JN6Jj

Informatie over het hoe en wat :)

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu ook OS 3.0

Werkt Bluetooth Stereo niet ??

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jawel, er zijn mensen die gewoon z'n iPhone kunnen gebruiken i.c.m. hun autoradio. Ik heb het nog niet kunnen testen aangezien ik geen Bluetooth headset heb.

Tethering werkt trouwens wel perfect zeg! Zowel via Bluetooth als USB! :)

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een Stereo Bluetooth headset van Philips.
    Het telefoon gebeuren werkt perfect , maar muziek werkt helemaal niet.

Heb Tethering (USB/Bluetooth) ook eindelijk aan de praat gekregen.

Als ik een MMS wil versturen krijg ik de melding (Bericht versturen mislukt !) in beeld.
    Bij instellingen>algemeen>netwerk zie ik geen MMS instellingen ??

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan heb je een verkeerde IPCC, waarin tethering is geactiveerd maar MMS niet werkt. Dat is nog het probleem met de aangepaste IPCC's. Er is vooralsnog geen één die alles bevat. Ik stuur toch nooit een MMS dus ik maak me er niet druk om.

Ik heb het op de volgende (meest simpele manier) gedaan.
    Ga naar de volgende website: http://pastebin.com/f357c1078
    Sla dit op als t-mobile.mobileconfig en mail dit naar jezelf. Vervolgens open je dit op je iPhone en het werkt!

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vind MMS ook niet zo belangrijk , had liever gezien dat Stereo Bluetooth werkte.
    Tijdens het fietsen heb ik altijd ruzie met die irritante headset kabel , wilde vanmiddag mijn Stereo Bluetooth headset uitproberen.
    Wacht rustig de definitieve 3.0 versie was.

--
    Ik heb al een paar dagen dat Google (mobiel) niet meer werkt op mijn iPhone.
    Het probleem had ik al voor de installatie van 3.0

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit is de definitieve versie van 3.0 :)

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom werkt Stereo Bluetooth dan niet :confused:

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien dat het aan je headset ligt? Ik heb geen flauw idee. Op OMT en iPhoneclub.nl stonden al comments dat mensen het wel aan de praat hadden gekregen met een autoradio.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens de installatie van 3.0 moet er iets fout zijn gegaan want iPod doet soms raar.
    Krijg regelmatig het play icoontje in beeld (rechts boven) terwijl ik niets aan het afspelen ben.
    Mijn headset ondersteund A2DP en zou zonder problemen met de iPhone moeten werken.

Straks de iPHone maar herstellen en hopen dat dan alles weer normaal werkt.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je Update gedaan of Restore? Ik zou even een Backup maken en dan de Restore functie gebruiken.

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De herstel functie in iTunes werkt niet.
    Krijg steeds de melding - De gevraagde resource is niet gevonden.

Heb 3.0 opnieuw geinstalleerd en de iPhone herkend de Stereo Bluetooth nu als een audio apparaat.
    Alleen krijg ik nog steeds geen Bluetooth symbool tijden het afspelen van muziek in beeld.

Vanavond even de iPhone meenemen naar de MM en daar een paar Stereo Bluetooth headsets uitproberen O-)
    * Helaas niet kunnen testen omdat ze demo's beschikbaar hadden !!

--
    Is bij jullie het Wifi ontvangst met 3.0 ook veel slechter.
    Mijn iPhone krijgt heel slecht verbinding tot mijn Extreme.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina