1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook heel voorzichtig , maar vanwege mijn werk heb ik de iPhone wel verzekerd.
    Ik betaal volgens mij € 22,50 per kwartaal.

Ik krijg elke 4 weken €65 (netto) telefoon vergoeding van mijn werkgever.
    Gisteren kwam mijn werkgever bij me en vroeg wat ik in de maand aan abonnements kosten betaalde.
    Heb maar niet gezegd dat het maar € 29,95 is , heb er maar omheen gelult.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb mijn iphone ook verzekerd, ook omdat ik erg slechte ervaring heb met mobieltjes die opeens kapot gaan (bij Samsung althans, dat mijn mobiels scherm opeens kapot gaat in mijn zak in de les en het niet vergoed wordt omdat ze zeggen dat ie vaak op de grond is gevallen , wat niet zo is). Verder ben een keer in het vondelpark tegen een boom aan geknald waardoor mijn mobiel ook kapot ging , maar dat was meer mijn schuld omdat ik niet helemaal helder was :+

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is dan niet via T-Mobile denk ik? Want daar betaal je 6,99 per maand voor de verzekering. 7,99 met theft. :{

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar dat geld niet voor diefstal, of als je hem bijvoorbeeld op straat laat vallen of wel?

5. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de interpolis buiten de deur verzekering voor al mijn spullen, heb namelijk ook nog een macbook enzo dus dan is alles verzekerd. 7 euro per maand.

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb wat kleine probleempjes met 3.0..

Als ik naar de foon-functie ga, blijft ie steeds hangen in m'n recent calls. Daarbij reageert het scherm ook wat minder af en toe.

Achja, verder is het wel goed, wacht alleen op wat leuke dingen die vast binnenkort komen ;)

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom heb ik dat niet :mad:
    Al mijn verzekeringen lopen bij Interpolis , bij namelijk een Rabo Fanboy :+

Zal het vandaag of morgen toch even controlleren !!

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Godver, zat ff te kijken voor verlengen, krijg ik dit:confused:..

Als ik op de 16GB klik krijg ik een error site van T-Mobile en wanneer ik op de 32GB klik ververst die gewoon de pagina. Nog ff wachten dus:).

9. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Kunnen jullie ook niet mms'en met de iphone? Ik krijg iedere keer een melding dat er een probleem is en dat ik het opnieuw kan proberen, maar hij wordt maar niet verstuurd. Ik heb niets met jailbreak oid gedaan, alleen via itunes geupdate naar 3.0... Iemand?

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb zelf nog geen iPhone, maar ik weet wel dat je je voor MMS eerst moet aanmelden bij je provider. Google daar maar even naar. :)

11. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks maar dat had ik al gedaan. Ik vind alleen teksten waarin staat dat de iphone niet kan mms'en bij tmobile en andere waar het automatisch wel kan. Bij mij lukt het dus niet, wat ik zeer jammer vind.
    Binnenkort t-mobile maar eens, alweer, bellen...

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kan wel een mms ontvangen maar bij het versturen krijg ik de bekende foutmelding.

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Let wel op, MMS'en kost 50 cent buiten je bundel. Je kunt veel beter emailen. :)

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kun je ook beter gaan hyven/msn'en dan sms'en. En beter Skypen dan telefoneren.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Weet ik :)
    Bij mij moeten alle functies gewoon werken , ook al maak ik er geen gebruik van.

16. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Zelfde hier :p.
    En blijkt dat bijna iedereen problemen heeft met mss'en. Afwachten dus.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Lees net de problemen veroorzaakt worden door een fout in de server van T-Mobile.
    Iedereen bij T-Mobile krijgt een sms als de problemen verholpen zijn.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag nog een MMS van een vriend van me ontvangen. Hij heeft ook iPhone van T-Mobile dus hij heeft 'm wel gewoon prima kunnen versturen.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft jouw vriend misschien een "hack" toegepast zoals bij Internet-tethering.

De informatie die ik van T-Mobile heb , is via de officiele weg nog niet mogelijk om een MMS te versturen.
    Problemen zouden bij de server liggen en niet bij de iPhone.

---
    Kwam vanmiddag het volgende tegen wat ik eigenlijk behoorlijk eng vind.

Het mysterie van de verdwenen App Store Redeem-optie.

In de App Store-applicatie in iPhone OS 3.0 was tot gisteren een More-knop te zien. Klikte je op die knop, dan ging je naar een wit scherm met twee opties: Updates en Redeem.
    Gisteravond viel een gebruiker opeens op, dat de knop was verdwenen. In plaats daarvan staat er weer de oude knop Updates, rechtsonder in het scherm. Het is daardoor niet meer mogelijk om promocodes via de App Store-applicatie in te wisselen.

Wat de verandering opvallend maakt, is dat Apple in staat is om op afstand de layout en menuopties van de App Store-applicatie te wijzigen. Wellicht is dat ook de reden waarom het opstarten van de App Store op je device altijd zo lang duurt.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hij heeft geen hack. Gewoon de officiële OS 3.0 update. Ik heb wel een aangepaste mobile config, maar ik kon gewoon de MMS ontvangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina