1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Laatste tijd, weet niet echt of het nou aan 3.0 of aan mn nieuwe iPhone ligt, heb ik last van random shutdowns, freezes enz. Best vervelend, want rebooten van dat ding nadat ie hangt duurt echt minuten..

Momenteel maar ff aan het backuppen, om vervolgens te restoren.. hoop niet dat ik een gare defecte iPhone heb terug gekregen :+

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kutzooi, dat is 'em dus niet. Met een restore, restore + zonder apps blijft mn iPhone vast hangen. Soms lukt het eerst nog wel om te unlocken (vinger naar rechts) maar vervolgens blijft ie hangen op het springboard ding. Frapant detail is dan wel dat de tijd iedere minuut verspringt. En heeeel soms wil het gebeuren dat de telefoon weer uit de freeze komt.

In alle andere gevallen is een reset (home+power) benodigt. In sommige gevallen keert ie zonder pincode+unlock code terug naar het springboard en in andere gevallen moet ik wel beide invullen -_-'. Iemand nog ideeen? anders gaat ie terug:mad:

(tethering profile verwijderd, bluetooth, wifi, 3G, gps etc allemaal uit om te proberen waar het probleem ligt oid.)

Laatst bewerkt: 21 jun 2009
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Hebben jullie ook dat bepaalde apps het na 3.0 het niet meer doen?

Bijvoorbeeld wifinder en nos journaal?

Start ik ze op dan gooien ze me na 5 sec eruit. Wifinder kan ik zelfs niet eens meer in de appstore vinden :confused: Dus heb nu programma's op mn iPhone die niet meer bestaan en ook ineens niet meer werken. Heel erg vaag, dat je programma's zomaar uit de appstore weg zijn en het ineens niet meer werkt.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    WiFinder werkt bij mij ook niet :mad:
    Gebruik deze App bijna dagelijks.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat durf ik niet te zeggen, tis puur dat de phone hangt. En dat is meestal na het unlocken. Applicaties doen het verder wel prima opzich..

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als Restore niet werkt dan zit er nog maar 1 ding op en dat is de iphone terug brengen.
    Er kunnen een paar oorzaken zijn.
    1. Hardware probleem.
    2. Software probleem ( OS is niet goed geinstalleerd ).

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb danet een secure erase uitgevoerd. Dat mag zeker niet het probleem zijn, maar op een gegeven moment probeer je alles om het te testen. Het lijkt er op, na die erase + 3e restore dat het gefixed is. Maar mijn backup terug plaatsen durf ik nog niet.. ben echt benieuwt, eigelijk wel genoeg van rijswijk gezien..

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan ook gwn mms'en, en heb de officiele OS3.0 :)

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn heel veel T-Mobile klanten waaronder ik die niet kunnen mms'en.
    Denk eerder dat T-Mobile elke iPhone gebruiker apart moet aanmelden bij de server.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Denk dat ik voor de 16GB versie wit ga. Kost me wel 100 euro extra erbij (onlangs verlenging abbo geen korting:mad:!) maar dan verkoop ik m'n touch voor 100/120 euro:).

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De probleem kan naturlijk ook worden veroorzaakt door een beschadigde backup bestand.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    mms'en kost toch wel geld he?

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    jep, 1 mms = €0,50 buiten je bundel

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Waarom zou je dan mms'en als je ze ook kan emailen?

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mail liever dan ik sms of mms.

Vind het jammer dat je bij sms niet kunt zien hoeveel letters/cijfers heb getikt.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    SMS is nu eenmaal niet zo'n big thing in USA.

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Daar verkijk je je enorm op ;), zie bijvoorbeeld hier.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik bang voor, nu zonder mn backup draait ie al goed sinds vanmorgenvroeg. Terwijl het probleem zich random maar binnen 2 uur wel zich voordeed. Wel kut, want had 4500 smsjes verzamelt (overigens wel los gebackupped via mn Mac). Wat overigens goed het probleem kan zijn, was iets met een 1000 sms limiet oid?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    1000 sms limiet? Nog nooit van gehoord. Waar kan ik het aantal smsjes zien? :+

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Via een andere tool die je backup inleest. Ben ff de naam kwijt. En van dat limiet ergens ooit gelezen. Op internet vind ik zo snel alleen lage versies (>1.x <2.0 enz) terug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina