1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Weet ik veel, T-mobile is gratis enzo en heb ik contract.
    Eigenlijk boeit het me niet zo heel veel, heb een HTC Touch Pro van een maat als back-up. Maarja, als je Iphone OS gewent bent.. is Windows Mobile ineens erg traaaaag 8)

Vind het altijd prettig als ik gewoon mn shit ergens kan droppen en later weer kan ophalen. Geen gezeik met versturen enzo, lekker laten doen :thumbs:

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd werkt tijdelijk. 3.0 is gewoon bagger voor je wifi en ik hoop dat ze snel een update uitbrengen. Onder 2.2 liep alles gesmeerd... Irriteer me er aan dat wifi nu zo slecht is. Zou zo weer 2.2 erop willen hebben ipv 3.0

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met WEP 64/128 heb ik helemaal geen problemen.
    De problemen heb ik alleen bij WAP/WAP2 en lange SSID's.

Gebruik nu een WRT54G omdat mijn Extreme nu bij Apple staat voor reparatie.
    Hoop dat de problemen zijn verholpen als ik mijn Extreme terug heb.
    Wil dan weer gebruik maken van ( Netwerk van Henry Kamp) en een WPA2 encryptie.

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren de 3GS opgehaald. Werkt echt super. Het touch screen is veel beter dan dat van mijn 1st gen iPod touch.

Voice control werkt ook erg goed. Alhoewel dat meer iets is om aan vrienden te laten zien, dan om echt te gebruiken.

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Even een vraagje, sinds OS 3.0 kan je van MMS gebruik maken, nu als je jouw provider MMS instellingen hebt ingevoerd en bij settings 'MMS messaging' aanvinkt krijg je het 'foto icoontje' als je een bericht wil versturen (om er een MMS van te maken dus).

Allemaal normaal, nu ik neem/nam aan dat het enkel een MMS wordt als je ook effectief een foto toevoegt? Gisteren probeerde ik echter een gewoon tekstbericht naar een heel aantal mensen tegelijk te zenden, maar ik kreeg telkens de error outgoing MMS message failed... Echter, toen ik MMS messaging terug uitzette, kon ik het bericht wel gewoon versturen naar meerdere mensen zoals altijd...

Mijn vraag is dus gewoon, als je MMS optie aanstaan hebt (maar geen foto toevoegt) zou ik aannemen dat hij het als een gewoon tekst bericht beschouwd, maar dat is dus blijkbaar niet het geval? Of zie ik nu iets over het hoofd?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En daarom hoef ik de hele 3GS niet. :)
    Leuk als je nog geen iPhone hebt (of de 1st Gen) maar als je al een 3G hebt dan vind ik persoonlijk de 3GS het geld absoluut niet waard. Daarom wacht ik mooi tot volgend jaar om de echt nieuwe te nemen!

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor bescherming gebruiken jullie voor je iPhone?

Ik heb niet echt zin in een hoesje, waar ik hem heel de tijd uit moet halen... Is dat Invisible Shield iets?

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het bericht van Xerox gelezen maar vind dit veel te moeilijk.

Is er niet gewoon een app in Cydia die ervoor zorgt dat de Vodafone NL niet meer beweegt in de statusbar.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf een lederen Belkin tasje.
    De iPhone kan er heel simpel in schuiven en er weer uittrekken.

Als extra bescherming (werk) heb ik er ook een screenprotector op de iPhone geplakt.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gebruik gewoon mn broekzak, hoesjes zijn vervelend en vaak lelijker dan de iphone zelf:+

download MakeItMine en zet er lekker neer wat je zelf wilt :)

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf gebruik ik een Fabrix Case:

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Heb wat videos en reviews gekeken van invisible shield. Dat lijkt mij toch de beste oplossing. De iPhone zelf is al groot en dik genoeg. Wil daar echt niet nog een lap stof/leer omheen dat het dikker maakt.

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Hoesjes ftl.

Fuck it als er krasjes op komen, als ie t nog gewoon doet maakt me dat niks uit.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gaat via WEP, ook een linksys WRT. Maar maat van me heeft hetzelfde bij hem. En als we samen tegelijk op zijn netwerk ziten met onze iPhones dan pikt steeds de ene de verbinding over van de andere, heel irritant. Geen idee hoe dat kan..

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Staat de UPnP wel aan ??
    Ik heb dat namelijk als ik met 2 Xbox360 aanmeld bij de WRT54G.

De iPhone dik ??

Mijn allereerste telefoon NMT was pas dik.
    NMT = voorloper GSM.

De iPhone is de dunste mobiele telefoon die tot nu toe heb gehad.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Via GSMrepareren is ook gratis. In feite stuurt T-Mobile al die iPhones een inz e zoveeltijd daarheen. En vandaar dat het langer duurt. Ik ga maandag denk ik toch maar, ook al heb ik eigenlijk school 8)..

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Oh, naja, kijk wel. Kan morgen even een simkaartje jatten van een maat van me, en zo even proberen of het aan mijn abbo ligt, of aan de foon. :)

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Toch wel raar dat de iPhone geen cell broadcast ondersteund.

De regering wel Cell Broadcast gaan gebruiken bij de rampenbestrijding.
    Straks zie ik mensen hard weglopen met hun Nokia's en ik weet niet wat er aan de hand is 8)

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Even snel een foto gemaakt met mijn Iphone 3GS.

Ik heb ook meteen een itunes kaart erbij gekocht voor al die vette Apps. Ik heb de eerste generatie iPhone gehad, en daar altijd alle Apps gratis gedownload. Dat was ik bij mijn Iphone 3gs zeker niet van plan. Veel vette Apps zijn gewoon heel goedkoop.

Voor de foto heb ik de Apps ''Pano'' en ''ColorSplash'' gebruikt.

De Apps die ik verder heb gedownload en die ik ook zelf zeker aanraad zijn:

NU.nl - Gratis
    Shazam - Gratis
    Buienradar.nl - Gratis
    NOSJournaal - Gratis
    Remote - Gratis
    WoW Companion - Gratis
    Tap Tap Revenge 2 + bijna 100 nummers!! - Gratis

Tap Tap Revenge 2 in mijn ogen de beste gratis App die er momenteel te krijgen is! Zo compleet, zo vet!

Topple 2 - 0,79
    Hero of Sparta - 0,79
    Pocket God - 0,79
    Let's golf! - 1,59
    Flick NBA Basketball - 1,59
    ColorSplash - 1,59
    Pano - 2,39

Allemaal geweldige Apps, vooral Hero of Sparta springt in mijn ogen uit! Damn, wat een kwaliteit game voor nog geen euro knaller. Heel erg God of War like maar boeiend! Ook let's golf lijkt gewoon een full PSP game!

Welke Apps hebben jullie allemaal? En welke App heb ik nog niet die ik gewoon over het hoofd heb gezien in de store. En dan vooral prijs/kwaliteit Apps. :)

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zagg Inivisble shield heb ik ook op mijn Touch zitten, werkt perfect en je ziet h et niet! Alleen op de hoeken is het even lastig vastplakken.

Ook nog eens levenslange garantie :) Op tweakers is er een topic over met kortings codes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina