1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De providers zelf maken er zelf wel gebruik van.
    Als ik een onbekende gsm activeer op het netwerk van KPN/Vodafone/T-Mobile , dan krijg ik binnen een paar seconden de juiste MMS en Internet settings toegestuurd.
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe cool is deze case.

    [​IMG]
    :cool:
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    kwam die ook tegen op iphoneclub.nl. Maar is volgens mij een sticker. En iig weinig kans dat hij wordt gejat als ze zien dat het een Game Boy is:9.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het een dunne plastic case die je achterop de iPhone klikt.
    Heb in het begin zo'n case gehad van het merk Rebel.

    Deze ligt nu in de kast omdat de chromen rand van de iPhone beschadigd wordt bij het plaatsen/verwijderen van de Case.
    Gebruik nu een Lederen Belkin Case !!
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Iemand van jullie al die Skype app getest? Ik heb het op mijn iPod Touch staan (met originele iPhone payware) en het werkt gewoon geniaal. Stel je voor dat straks in de trein Wifi komt... krijg je situaties als; "Nee, ik bel met mijn mp3 speler vanuit de trein, hoezo"? 8) Mijn iPod begint steeds meer op een kleine Mac te lijken, als ik verbinding heb met Wifi :9
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Wifi? Nah, als je een iphone developer bent en je de 3.0 beta kan draaien mag je gewoon skypen via 3G netwerk, dus overal, hoef je niet eens wifi te hebben :+

    Alleen jammer dat de telefoon maatschappijen er een stokje voor gaan steken.. opzich logisch anders kan je onbeperkt gratis bellen in heel NL :D Maar ook wel jammer, want het werkt prima, schijnt zelfs betere kwaliteit te zijn dan normaal te bellen.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb geen iPhone, maar een iPod Touch. Dus ik ben afhankelijk van Wifi ja ;) Maat van mij belde mij net op vanaf zijn iPhone 3G, naar mijn iPod en dat werkte gewoon. Ik kon alleen niks terug zeggen want ik heb geen microfoon in me Touch :9
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  8. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet lang, maar gebruik toch ook wel veel skype. Maar maak er enkel gebruik van wanneer ik wifi heb. En aangezien dat ik altijd wifi heb waar ik lang aanwezig ben, komt dit mooi uit. In het begin moet je op elke locatie eens het wachtwoord ingeven maar erna gebeurt het mooi automatisch. Het is voor mij een perfecte vervanger voor de klassieke telefoon. Voor onderweg gebruik ik gewoon mijn prepaid kaart... ga zien op hoeveel kost ik maandelijks uitkom. Maar ik denk dat dit nog wel een goed stuk onder de 30 euro zal zijn. En zo lang dat je maar 200mb kan gebruiken per maand met een abonement van 30 euro in België, kunnen ze het mooi op hun rug schrijven. Mijn ihpone is perfect legaal gekocht, dus wanneer ze een beter voorstel hebben, zal ik er nog eens over nadenken.
    Maar voor iedereen dat een nieuwe telefoon nodig heeft en aan het twijfelen is... gewoon doen, het ding is echt geniaal. Naar mijn mening ook wel vele beter dan een klassieke blackbarry. Dat ding is lomp en je kan er ook niet goed mee typen. En heeft niet al de extra mogelijkheden zoals de iphone, die ook wel heel veel eleganter is.
    Hij kost geld, maar je kan er wel echt veel mee doen.
    Dit weekend was ik Duitsland en we moesten ergens in Düsseldorf zijn, gewoon thuis op wifi de locatie ingegeven en het raject eens overlopen, en wat ingezoomd op de eindbestemming en zo kon ik hem ook perfect gebruiken als gps zonder dat ik een abonnement heb.

    Wat ik me nog afvroeg: die 200mb dat men maandelijks met abonnement aan internet verbruik mag opdoen, worden die ook verbruikt voor het gebruik van gps? Want dan denk ik dat ik wel extreem snel over 200mb zit wanneer die kaarten die geladen worden daarvan afgetrokken worden...
     
  9. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    dat flight control is echt een meesterlijk leuk spelletje zeker voor maar 80 cent :D:D
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook :) Wat is jouw record? Mijne is 68
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zit nu op 80:9.. enige keer dat ik verder dan 65 ben gekomen:9.
     
  12. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    zit momenteel op 105 maar heb em net :)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn record staat op 121, maar dat was eenmalig, de laatste tijd kom ik niet meer boven de 70/80..

    /Edit
    @Anton996: De locatiebepaling van de gps vindt plaats zonder het gebruik van data, maar het laden van het kaartmateriaal gaat wel van de databundel af (hier gebruikt hij namelijk gewoon google maps voor). Als je dat in het buitenland doet mag je helemaal de portemonnee trekken, data in het buitenland is meerdere euro's per mb.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben blij dat ik Dataroaming via een simpele knop op de iPhone kan uitzetten.
    Bij de K800i en N95 had ik regelmatig onnodige data kosten :mad:
     
  15. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand iphone 3.0 beta 2 wil testen, maar je hebt geen dev account. pm mij en ik voeg je UDID toe aan mijn dev account.
    heb nog 99 slots over:)
    uiteraard eigen risico. als je 3g upgrade is je yellowsnow mogelijkheid weg.
    ik raad alleen aan om te testen met 2g of simlockvrije 3g.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond op de site van T-Mobile geen antwoord op de volgende vraag.

    Kan ik na 1 jaar de Simlock uit de iPhone laten verwijderen ??
     
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    na 1 jaar is het gratis. wil je het binnen 3 maanden van de aankoop dan kost het je 120 eu. en per 3 maanden word het goedkoper.

    je moet 070-3056007 bellen dat is het unlock nummer van t-mobile
    het kost 120 euro en word afgeschreven van je eerst volgende rekening
    het duurt bij mekaar een half uur van je tijd je telefoon moet je namelijk
    een half uur uit zetten dan opnieuw verbinden met i-tunes

    Code:
    Opheffen simblokkering binnen 0-3 maanden na activering € 120,00
    Opheffen simblokkering binnen 3-6 maanden na activering € 90,00
    Opheffen simblokkering binnen 6-9 maanden na activering € 70,00
    Opheffen simblokkering binnen 9-12 maanden na activering € 50,00
    Opheffen simblokkering vanaf 12 maanden na activering Gratis
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Geld dat nummer ook voor alle t-mobile toestellen? Heb de mijne al 1,5 jaar en moet die nog steeds unlocken dus hoef ik dan alleen dat nr. te bellen?
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is nog niet mogelijk dat je de 3G anderhalf jaar hebt, in juli van 2008 is die pas uitgekomen ;). Heb je hem langer, dan kun je sowieso zelf de simlock er vanaf halen zonder consequenties, maar daar staat op iphoneclub.nl veel meer over uitgelegd.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu nog een Sony Ericsson K810i:9. Daarom stond er ook: Geld het ook voor andere T-mobile toestellen;).. Was beetje offtopic maargoed..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina