1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ga zo op vakantie en had een vraagje.. is internet gebruik in het buitenland ook gratis of moet je daar extra voor betalen?

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had een vraagje. in november heb ik 1 jaar me Nokia N95 en moet ik er nog een jaar meedoen tot dat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen wat dus de iPhone gaat worden. Maar is het ook mogelijk dat ik mijn abonnement al tussendoor verleng zodat ik na 1 jaar de iPhone al kan nemen?

Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  3. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet internetten via de telefoon in het buitenland, kost iets van 5 euro per mb.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha doe maar niet dan :+

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Grappig is wel dat vanaf 1 juli 2009 ofzo, ben dat ff kwijt (tis 0300, dan mag dat wel8)) smsjes nog maar 13 cent mogen kosten in het buitenland. Smsjes buiten je iPhone bundel kosten momenteel nog 25 cent in Nederland. Echt van de zotte maar goed (je bundel geldt van zelfsprekend sowieso niet in het buitenland).

Data verkeer kost overigens max 1,19 per MB. Opzich geen slechte deal om dan toch je mail binnen te halen. Zoveel verbruikt dat nou ook weer niet.
    Gewoon 'te binnen halen regels' zo laag als mogelijk houden.

Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wil net de iPhone gaan bestellen bij T-Mobile maar kan nog iets aanvinken wat niks kost maar kunnen er nog kosten bijkomen daardoor? Hier gaat het over:
    Wat houdt het in?

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is eigenlijk een melkkoe voor de provider.
    Kies je niet voor Grenzeloos bellen en betaal je het maximale tarief voor bellen van bijvoorbeeld Spanje naar Nederland.

Zowel bellen als gebeld worden in het buitenland is stukken goedkoper met de optie grenzeloos aan.

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Oke, geselecteerd:). Dank u!

Nu nog gegevens van mijn pa hebben (ja, ben nog geen 18:cool:) en ben trotse bezitter van de iPhone 3Gs 16GB (white):).

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb die optie bij mijn zakelijke Vodafone- en bij mijn privé T-Mobile abonnement aanstaan.
    Als je de grens overgaat krijg je een sms met hierin duidelijk de eventule geprekskosten.

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Oke, ja heb dat bij het abonnement wat ik nu heb dan denk ik ook. Kreeg ook altijd smsje met gegevens en hoeveel bellen/sms'en etc. kost.

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Vodafone moet ik wel goed uitkijken als ik wel op het goede netwerk zit.
    Heb één keer voor € 28 aan extra telefoonkosten gehad :mad:

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Moet je netwerkselectie niet op automatisch zetten maar op handmatig. Dan heb je nergens last van! :)

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wie let daar nu op.
    Je gaat er vanuit dat de GSM automatisch het goede netwerk kiest.

Heb er van geleerd en kijk nu veel beter uit mijn doppen :+

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien ik dicht bij de Belgische grens woon, wil hij nog wel 's op Mobistar schieten. Dus als ik dat niet in de gaten heb dan sms ik opeens tegen buitenlands tarief! :+
    Vandaar dat mijn netwerkselectie op handmatig staat, dan schiet m'n iPhone tenminste niet automatisch naar Mobistar o.i.d.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tering.. eindelijk thuis.. van Heerlen naar Rijswijk en terug (nouja den bosch terug) is toch best een eindje :p.. Anyhow.. weer een nieuwe iPhone.. 3 maal is scheepsrecht ofzoiets toch:p.

iig nu net geupdate naar 3.0 (was 2.2.1) en eens testen of 'ie nu niet uitvalt..

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist iPhone 16GB besteld bij T-Mobile. Krijg ik het droevige nieuws dat het misschien we 6 weken kan duren! Iemand hier ook ervaring met de levertijd van de nieuwe iPhone? Hoe snel hadden jullie 'm in huis? En btw nog een vraagje: Als ik die simkaart in mijn oude telefoon doe kan ik dan ook gewoon 3G internetten (of uberhaupt internetten binnen mijn bundel)? Want heb geen 3G in m'n telefoon zitten (Heb een Sony Ericsson K810i).

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op de K800i en K810i zit wel 3G hoor !!!
    Alleen is de maximale 3G snelheid maar 384Kb/sec.

18. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn iPhone 32GB afgelopen vrijdag (10 juli) binnengekregen en die had ik 29 juni besteld. 30 juni acceptatie van de order. 9 juli afspraak gemaakt voor de dag erna.
    Dus bij mij duurde het 11 dagen van bestelling op de site tot het moment dat ik het beestje in mijn handen had :)

Dat van dat 3G heb ik geen idee. Het lijkt me wel logisch dat je telefoon het moet ondersteunen.

Worms is nu in de App Store. Twijfel... twijfel... 8)

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij zijn 3G en Wifi heel belangrijk.
    Bij Vodafone had ik een perfecte 3G ontvangst in huis , maar het ontvangst bij T-Mobile is net een jojo.

Had eerst graag een Blackberry Storm willen hebben maar dat ding heeft helemaal geen Wifi , vind dat voor een zakelijke gsm wel heel raar.
    Ben heel blij dat ik toch voor de iPhone heb gekozen.

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Oke, nja zal eens kijken of het lukt als ik 'm heb.

Oke, maar je was dus nieuwe T-Mobile klant? Want ik krijg 'm gewoon opgestuurd en wordt niet gebeld wanneer ze komen leveren. Hoef dus waarschijnlijk ook niet voor de 2e keer te legitimeren etc. over 13 dagen (25e) krijg ik meestal nieuwe beltegoed. Maar 1 augustus loopt het af. Ben benieuwd of ik dan nog tot de 25e kan bellen of tot de 1e.. Hopelijk dat ze volgende week zekerheid kunnen geven wanneer ik 'm krijg:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina