1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Niet snel tov welke telefoon?
    Beetje raar want hier doet ie het gewoon "snel", het komt op mij nogal verwend over want dat ie niet snel is hoor ik toch van helemaal niemand in mijn omgeving of als ik zo op wat sites surf....

Natuurlijk is de nieuwe iPhone weer wat sneller maar om nu te zeggen dat ie langzaam is..... |:-

2. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt :), nu ff uitzoeken hoe je dat instelt want ik krijg steeds service niet beschikbaar:mad:

edit: nvrmind, kan wel :)

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmm oke. Bellen kan in ieder geval wel.

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga maandag op vakantie. Wil liever niet mijn iPhone meenemen. Is het mogelijk om mijn simkaart (T-Mobile) in een andere telefoon te doen? Ik herinner mij ergens dat zoiets niet zou kunnen...

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Als die telefoon Sim lock vrij of zelf ook van Tmobile is kan het gewoon volgens mij

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat staat in de Algemene voorwaarden van T-Mobile.
    Zolang je de simkaart niet gebruik om er mee online te gaan , dan zal T-Mobile niet moeilijk doen.

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Yay, een iPhone thread! :b:
    Zoals in de mobiele thread al gezegt zat ik een een iPhone 3Gs (16gb) te denken. Mijn mobiel is nu kapot. Ik heb sowieso een nieuwe nodig.
    Ik heb al een 16gb (halfjaar oude) iPod Touch. Vinden julie het waard om een iPhone te kopen in mijn situatie? Ik reis sowieso 2 uur per dag, waarbij internet handig is. Bellen / smsen doe ik weliswaar niet zo veel. Een camera enzo lijkt me ook erg tof, en het scheelt weer ruimte in mijn broekzak. :)
    Laten we zeggen dat mijn inkomen ongeveer 150 euro per maand is.
    Ik zit in zo'n dilemna, het is min of meer mijn iPod Touch maar dan net wat beter. Helaas is het wel duur. Zou graag horen of julie het waard vinden / mensen die dezelfde situatie hadden (buiten Boertje PSV om :p omdat ik het al weet van hem)

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die van mijn weet je ook als de http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=130632 even doorleest :p

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)
    Ik neem aan dat je 'Touch gewoon moeten houden' bedoeld als 'Ik had liever geen iPhone gekocht'? :9

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook een iPod touch en iPhone 3G en voor mij is dit de perfecte combinatie. Waarom de iPod touch er nog bij? Omdat ik never nooit muziek ga luisteren op m'n telefoon.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom niet?

ik doe het ook niet maar dat is omdat ik zelden de gelegenheid om lekker met een koptelefoon heb muziek te luisteren. Als ik dat vaker zou dan zou ik dat wel op mn iPhone doen, is wel zo makkelijk.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat een gsm dan helemaal snel leeg is. Ik wil even bellen! Shit, gaat niet..ding is leeg omdat ik muziek luister. Nee, dat wil ik gescheiden houden. M'n iPhone is voor internetten/mailen/smsen/bellen en m'n iPod voor muziek.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Muziek luisteren op de iPhone kost bijna geen batterijen. Je kan iets van 20 uur non-stop luisteren. En als je dat vergelijkt met het browsen dat je maar 4 uur op een volle accu kan doen valt dat reuze mee. Spelletjes spelen houdt ie nog geen 2 uur vol volgens mij..

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klinkt logisch, dat probleem heb ik zelf eigenlijk nooit omdat ik +/- 14 uur per dag mn notebook met dock bij me in de buurt heb dus een lege iPhone is een zeldzaamheid :+

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    20 uur muziek. Dus alleen muziek! Wil je ook nog bellen/internet/smsen en mailen dan hou je nog maar paar uurtjes muziek over. :)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Om nog even terug te komen op het batterij verhaal. Dit is mijn batterij status na ruim een dag.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar wat heb je die dag gedaan :D (naast een uur en 16 minuten bellen)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mail, WiFi constant aan. Beetje op internet.. Normaal iPhone gebruik voor mij dus.
    Wat ik er mee wil zeggen, de batterij duur is gewoon per persoon anders. Dus je kunt niet per definitie zeggen dat de iPhone een slechte batterij heeft, ligt gewoon aan het gebruik.

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt dan ook maar een uur en 16 min dat ding gebruikt :9..
    maar ik vind de batterij ook zeker niet slecht (3G), bij mij staat regelmatig +5 uur in gebruik en standby meer dan een dag, en dan nog is de batterij indicator niet in het rood :)

20. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk al een vaker gestelde vraag. En misschien ook wel logisch, maar ik ben er liever wel zeker van.

Is het mogelijk om een Iphone 3G (gewoon, de oude versie) te bestellen bij apple.com? En dan naar Nederland te laten shippen, en hem hier Jailbreaken?

En zijn er andere mogelijkheden dan apple.com?

En wat zou dan een goed bijpassend Abonnement zijn volgens jullie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina