1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet van Apple.com dingen hier naartoe laten versturen. Je zou eBay kunnen proberen, maar ik denk dat een Belgische het makkelijkste is, want die zijn fabrieks-af geunlocked en de prijzen schelen niet zo veel. Ook op fora zoals die van www.iPhoneclub.nl wordt veel aangeboden.

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat is wel jammer dat dat niet kan :'-(
    je word belazerd om de nederlandse apple store..
    mac mini $599 = €599 :mad:

3. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan het beste om van http://www.apple.be te kopen, of zijn er andere verkoop punten beschikbaar?

4. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat nog duurder omdat er een hoger btw percentage wordt gerekend :)

Edit: Bijvoorbeeld: www.apple.nl > Macbook pro 15 inch start vanaf € 1599,-
    www.apple.be > Macbook pro 15 inch start vanaf € 1649,-

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Via apple.be kan je niet kopen. Je kan alleen op de site van Mobistar bestellen, maar die versturen niet naar Nederland. Je moet gewoon een ritje naar België maken en daar kopen in één van de Mobistar winkels of in een Apple Premium reseller. Maar ik denk dat het iets beter is om op Marktplaats oid te kopen, omdat de prijzen daar door de komst van de 3GS al een stuk lager liggen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat is de handigste manier om 2 iPhones aan 1 iTunes te hebben hangen en op allebei verschillende apps te hebben?

heb toen ik mn 3gs er voor het eerst aanhing een backup van mn andere erop gezet maar nu is het alsof iTunes ze als 1 apparaat ziet?

hij snapt t ook niet helemaal als ik ze tegelijk aan mn laptop hang :mad:

ik wil op de ene graag veel games etc en op de andere alleen wat functionele apps maar t is nogal een gepiel zo

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    FM 3.0.1 is nu beschikbaar via iTunes !!!
    Hoewel het maar een kleine patch (SMS beveiliging) is , is het bestand van de moet downloaden maar liefst 230,1MB.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik las het inderdaad. Ga 'm ook maar even updaten.
    Overigens wordt de gehele firmware vernieuwd. Apple wijzigt nooit zomaar iets kleins. Wanneer er een update uitkomt, is dat inclusief gehele FW. Vandaar de grootte van 230MB.

Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dacht dat die morgen pas zou uitkomen.
    De update is gedownload en geinstalleerd.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Damn! Bij mij gaf hij een error, bij het installeren. Zou dat komen omdat ik de OS 3.0 GM versie had? Ben blij dat ik zojuist eerst een backup had gemaakt! Hij is 'm nu aan het restoren..

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik draai de "originele" versie van Apple.
    Had wat problemen met 3.0 GM en toen ik 2.2.1 wil downloaden ging het helemaal mis , de iPhone starte na de installatie niet meer op.
    Heb toen maar 3.0 via iTunes gedownload.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij is bijna klaar met de restore. Daarna maar weer even m'n backup terugzetten. Damn ben blij dat ik dat heb gedaan! :eek:

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook de GM, maar heb 'm normaal geupdate naar 3.0.1

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Backup weer teruggezet. Nu alle applicaties nog! :mad:

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook eindelijk een antwoord waarom de combinatie iPhone en Philips Bluetooth headset (AD2P) niet werkt.
    In de AD2P protocol van Philips zit een kleine afwijking en waarom accepteert de iPhone de Philips niet.
    Volgens een medewerker van Apple moest Philips dit probleem maar oplossen , wat natuurlijk de grootste onzin is.
    Mijn SonyEricsson K800i en Nokia N95 werken perfect met de Philips , na een kleine aanpassing aan de firmware van de iPhone zou deze ook moeten werken.

De forums staan vol met klachten over het AD2P gebeuren van de iPhone.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat soort dingen geloof ik nooit. Bij mijn tv (overigens ook philips) werd gezegd door de Xbox klantenservice dat het HD protocol oid door Philips anders geimplemteerd zou zijn dan andere tv's/merken. Mijn probleem was dat op 720p ik verneukt beeld kreeg. Terwijl op andere instellingen had ik dat niet.

Uiteindelijk kwam het er op neer dat Xbox naar Philips wees, en philips naar Xbox. Een nieuwe component kabel loste het probleem op. Dus wat dat, idd wat je zegt, betreft niet echt geloven in die klantenservices. Naar iemand anders wijzen blijft makkelijker..

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de moeite niet omdat de sms hack nog steeds werkt en de patch vrij nutteloos is. patch lost maar 1 ding op er en zijn nog 4 manieren..:lol:
    ik wacht tot 3.1 komt in sep/oktober.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een DVD met bestanden. Die wil ik aanpassen en over overbranden op een andere DVD. Nu heb ik met dat Schijfprogramma van Mac OS X zelf een **.dmg bestand gemaakt, en die geconverteerd naar een **.ISO bestand, maar hóe kan ik deze **.ISO nou aanpassen? (Dus bestanden UIT die image halen, voordat ik hem brand)

/Edit: Sorry... verkeerde topic. Zie het nu pas O-)

Bedankt Rivanov. Heb het al opgelost met een Windows (MagicISO) :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ISO openen en de bestanden eruit slepen.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedenk me net dat mn iPhone een jaar oud is. Sinds gisteren ofzo, iemand ervaring met simlock dr afhalen hoe lang dat duurt met het invoeren van t-mobile in die 'apple database' tot ie weer connect met iTunes enzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina