1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan iemand me vertellen wat de Iphone tmobile telefoonnummers mee beginnen ?

Dus bijv.

06-51..........

Ik vraag dit vanwege het feit dat ik een 3gs 32gb wil gaan halen met abonnement van tmobile maar ik heb nog 4 maanden te gaan bij mijn huidige hi abonnement.

Mijn mobiele nummer van hi vind ik dusdanig makkelijk te onthouden dat ik nu twijfel,echter wil ik die iphone nu hebben ! hahahahah Kan iemand die een tmobile abonnement heeft, zeggen waarmee de o6-nummer mee begint ?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    06-81...

Daar begint mijn nummer mee, en die van een vriend van me ook. Beiden hebben we het i-150 abonnement van T-Mobile.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dit kan niet. Zowel de iPhone als iPod touch worden niet ondersteund.

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Aah shit,

mijn huidige telnr is zo makkelijk....... zijn maar 4 verschillende cijfers.,.....

twijfel twijfel twijfel....... in dronten,almere en lelystad ligt nog 1 32 gb 3gs .....

wat ga ik doen ......twijfel twijfel

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Haha, Gewoon ophalen!! Je hebt er echt geen spijt van:)
    Dan leer je dat andere nummer toch eventjes uit je hoofd?

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik weet het, maar het gaat om het nummerbehoud....... Die wil ik dus echter moet ik dan nog 1,5 maand wachten.

En wachten is iets wat ik heel slecht kan :D Als ik hem nu haal , dan heb ik 4 maanden dubbele kosten en ben ik de makkelijke HI nummer kwijt.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb van T-mobile een 06-34 nummer gekregen dat aan iemand anders is geweest.
    Heb het nummer nu >6 maanden en ben al lastig gevallen door School , krantenwijlk , callcenters en jeugdzorg.

8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 06-14. Denk dus niet dat er een speciaal nummer is.

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, ok ....das minder

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

weet je dat zeker? zowel mijn 2g als mn 3gs doen t namelijk niet op de 360. stond me ook iets van bij dat hier een aanpassing aan de kant van Microsoft voor nodig was omdat zij dit nu niet toestaan

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zoals ik hierboven al zei, je iPhone en iPod touch doen het niet op de Xbox360. Ligt aan een speciale codec die de Xbox360 niet ondersteund.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik dacht het vanwege veiligheidsoverwegingen was van microsofts kant omdat iPhone andere verbindingsmogelijkheden hebben dan iPod's?

de software die gebruikt wordt om muziek af te spelen , zeg maar het iPod gedeelt, is op de iPhone toch niet anders dan op de Touch?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daarom doen ze het beide ook niet. ;)
    Software op zowel de iPhone als iPod touch is OS X gebaseerd. Ze draaien gewoon hetzelfde OS.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mij een i phone 2g 16gb gekocht,ik dacht eerst de 3g nieuw te kopen maar ik gebruik het toch niet voor internet,dus is dat stom als ik de 3g zou nemen.275e aan betaald en hij is maar 2weken gebruikt,goeie deal toch ? nieuwe software staat er ook op en een paar films.

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Een iPhone 2G die maar 2 weken is gebruikt? De 2G wordt al meer dan een jaar niet meer verkocht...

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heeft daarna de 3g gekocht.Maakt niet echt uit maar toch beter dan ene dat al een jaar gebruikt is denk ik dan.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    (Zie nu pas dat ik in het verkeerde topic zit)

Helaas werkt dat ook niet. Op mijn laptop geprobeerd, helemaal goed. Dus de software opnieuw erop gezet en weer geprobeerd op mijn PC. Prima. Nu probeer ik het net weer, krijg ik weer datzelfde bericht :mad:

18. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    En ja hoor. Ik kon niet wachten. Ik loop de plaatselijke Tmobile winkel in met een brede glimlach,zie een leuke dame staan (lekkere ass ook nog) en zeg: Ik zie al aan je gezicht dat je mij blij gaat maken met een 32 gb black iphone (3gs) !

Zij antwoord: Jazeker ! , Ik heb er nog 1, ik zal hem meteen pakken.

15 Minuten later loop ik naar buiten met een MAKKELIJKE tmobile-nummer en een gratis hoesje.

*Nadat ze terug kwam met de iphone ,kwamen er binnen 10 minuten 3 gegadigden voor de 32 gb zwarte versie. hhahahahahahahahahahahahahahah

Yep, it's a good day

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En de dame? Die heb je ook mee gekregen?

20. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, heb al een heerlijke vriendin.

maar, ........ flirten mag :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina