1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Eigen mening vorming bedoelde ik Synergy mee. Ik zie trouwens ook dat hij een windows os heeft.

Weet niet of itunes ook daadwerkelijk de tags onthoud als je de music overhevelt naar een andere pc/mac/opslagruimte. Dus vandaar mijn advies voor een andere tagger.Die zorgt er ook voor dat de tag blijvend is., ongeacht waar jij je muziek naar toe sleept (computer,opslag etc)

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Die onthoud ie wel ja, want het is gewoon dezelfde structuur die gebruikt wordt, dus artiest-album-nummers. Maar hij slaat het ook op in de mp3 file, dus windows media player ziet het ook.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe groot zijn de verschillen tussen de 3G en 3GS nu eigenlijk? Want ik zie een hoop tabelletjes met informatie op Internet maar misschien is er hier iemand die beide in gebruik heeft :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Best groot, ik merk het vooral bij het laden van spelletjes en zware apps. Het gaat gewoon allemaal wat sneller en werkt net wat lekkerder.

Als je al een 3G hebt is het geen noodzakelijke upgrade maar als je nog aan het rondshoppen bent voor een iPhone zou ik je absoluut wel de 3GS aanraden.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je kan ook aanvinken dat het een compilatie cd is volgens mij. Dan komt het ook goed.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, Part of Compilation heet dat. :)

7. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ben op het punt om een iphone-abonnement bij t-mobile af te sluiten, en nu zit ik te twijfelen tussen de 3GS 16gb /3GS 32gb, nu is mijn vraag: is die extra 16gb die 100,- waard?

Zie uit naar jullie reacties O-)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoe kunnen wij dat voor jou bepalen? Wat ben je er mee van plan? Gebruik je 'm als volwaardige iPod? Wil je veel applicaties installeren? Als je geen muziek luistert en maar paar applicaties installeert is het mijn inziens de €100,- absoluut niet waard. Ik persoonlijk heb zelfs genoeg aan 8GB omdat ik ook een iPod touch heb.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb zelf een 32GB maar heb nog niet meer dan 4gb ofzo in gebruik gehad...

10. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde geld voor mij (5GB). Ik heb al mijn muziek op mijn iPod staan. Wil je veel muziek (en foto's) mee slepen dan kun je 32 GB overwegen, anders gewoon lekker 16 GB nemen.

11. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben zelf ook in het bezit van een i-pod touch 2G dus veel muziek zal ik er zoiezo niet op beluisteren, bewaar mijn batterij liever om te bellen/sms'n.

Dan toch maar de 16gb :thumbs: kan ik die 100,- beter voor accessoires gebruiken.

Nog iets anders, welke accessoires raden jullie me aan erbij te nemen? ik ben al in het bezit van een lederen hoesje maar ik zou ook graag een draadloze headset erbij nemen.

Graag wat tips!

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt vrijwel iedere Bluetooth headset gebruiken voor de iPhone. Je hoeft niet persé de schrikbarend dure headset te kopen die Apple aanprijst als 'De iPhone headset'.

Deze dus:

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Door de nieuwe 3.1 firmware is de iPhone niet meer zo kieskeurig als het om het AD2P gaat.
    AD2P= Stereo Bluetooth.

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al lange tijd last van, album eraf halen en er opnieuw op zette schijnt te werken, heb alleen geen idee hoe dit nou komt

15. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Witte iphone 3GS besteld O-)

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Zit met een stel irritante problemen sinds de nieuwe FW 3.1

1. iPhone reageert soms helemaal niet meer.
    2. Met volle ontvangst krijgen mensen die mij bellen meteen de voicemail.

Na een reset werkt de iPhone weer "normaal".

Vanavond bleef het scherm weer zwart en de iPhone reageerde nergens meer op.
    Een paar later hoorde ik een klik en ik had weer beeld op het scherm.
    Maar is ik op een knop drukte (maak niet uit welke) dan maakte de iPhone een screen-foto ???

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jeps, heb dezelfde problemen. En dus geen tethering meer:p iets te snel geupdate.. Natuurlijk ook stom, maar nja.. ..

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Was zo blij dat mijn Philips Stereo Bluetooth werkte , maar de problemen die ik nu heb zijn behoorlijk irritant.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag de Sony Ericsson HBH-PV700 Bluetooth headset binnengekregen. Werkt perfect i.c.m. m'n iPhone 3G. Belkwaliteit is uitstekend.

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De spraakkwaliteit is vanaf FW 3.0 zeer goed geworden.
    Daarvoor had ik altijd ruzie met de bluetooth carkit in mijn TomTom GO 930.

Ook vind ik het menu tijdens het sprek heel handig op de iPhone.
    Kan altijd schakelen tussen Bluetooth en speaker , bij mijn vorige K800i en N95 kon dat nooit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina