1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. volgens mij heb ik sinds 3.1 problemen met de data verbinding. Ik kan nog weleens restoren maar heb daar eigenlijk weinig zin in. Het ophalen van mn mail duurt echt mega lang, terwijl op andere momenten (op dezelfde plek) veel trager is.

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af waar mail automatisch checken ook alweer zit. Ik kan het helemaal niet meer vinden 8)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Settings > Mail, Contacts, Calender > Fetch New Data
    En dan kun je Push aanzetten (mits je email dat ondersteund) of Fetch aanzetten.

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm heb dus ook alweer een weekje 3.1 eropstaan en ben helemaal niet tevreden.. Enkele problemen

-iphone blijft hangen als je hem uit standby haalt (scherm blijft even zwart)
    -over het algemeen langzamer
    -batterij gaat ineens veeeel sneller leeg
    -tmobile 3g loopt niet of langzaam totdat ik overnieuw verbinding maak (airplane mode, on, off)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daarom draai ik nog steeds 3.0.1. :)

6. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt wel of mijn iphone sinds firmware update 3.1 in coma valt in plaats van slaapstand XD

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, probleem komt bij meerdere mensen voor.
    Voor de iPod touch is 3.1.1. er al sinds de 'launch' van 3.1 voor de iPhone, dus de iPhone versie zal niet lang op zich laten wachten.

8. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut OS 3.1 voor de 3GS, nu kan ik niet meer tethering gebruiken :/
    En terugzetten gaat ook niet atm.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het vooral knap dat mijn accu niet meer leeg te kregen leek. Het icoontje bleef maar vol. Maar dan ineens valt hij toch uit xD Beetje vreemd. Maar nu werkt dat icoontje ineens wel weer, gelukkig!

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Veel vertrouwen heb ik in mijn iPhone niet meer sinds FW3.1

Het ergste probleem is dat ik met een vol bereik (volgens de iPhone) vaak helemaal niet bereikbaar ben.
    Thuis en op het werk heb ik het niet in de gaten omdat ik daar altijd mijn wifi verbinding heb aanstaan.
    Email's en MobileMe worden automatisch wel gedownload/upload.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zo m'n iPhone stond gister tijdens mn werk op zwart
    ik wist zeker dat de batterij niet leeg kon zijn, allemaal knoppen ingedrukt .. deed niks meer 8) thuis in de oplader, ook niks
    ik ff googlen, hield ik 10sec volgens mij standby+home knop ingedrukt, toen kwam het apple logo weer en ging ie opnieuw opstarten

maar nu zijn wat icoontjes in de war

die onderste 3 incoontjes zijn donkerder .. soort schaduw..en bij shotgun staat 3 op een rij logo..en bij Time dat scary movie plaatje :9
    had ook twitterfon eerst, dat is nu echofon geworden, maar nu staat het twitterfonlogo er bijv weer

hoe kan dit?
    (kijk ik kan die programma's natuurlijk wel even verwijderen en opnieuw installeren)

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Moest mijn iPhone vanmorgen ook weer laten ontwaken uit zijn Coma :mad:

De ene keer werkt (Standby+Home) , heb nu ook al een keer gehad dat ik de iPhone moest aansluiten op iTunes.
    Zeer handig als je onderweg bent :mad:

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb hetzelfde.
    Moet ineens elke dag dat kreng aan de PC hangen. Irritant gedoe.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, heb zelfde soort klachten. Of coma of half werkende home knop (dat je echt twee keer moet drukken). Achja.. vet irritant, maar met de 3e iPhone in bezit geloof ik het ook wel. Tword tijd voor een nieuwe telefoon, helaas duurt dat nog tot begin augustus 2010:mad:. Maar tegen die tijd wel nieuwe iPhones wss..

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn iPod is een beetje traag in het menu... Iemand enig idee hoe dat kan komen? 50 gb van de 80 gb staat vol met muziek/film...

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt door OS 3.1

17. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een snel vraagje tussendoor. De iPhone zit volgens mij in principe altijd op internet, toch? Want heel veel apps hebben het nodig. Maar er zit dus... 3G en gewoon WiFi op he?

Als je een prepaid iPhone hebt, dan ben je dus zo al je geld kwijt aan internet? Maar betaal je dan alleen voor het 3G netwerk? Want WiFi lijkt me in principe dus gratis?

Want ik had wel gehoord dat je middels een jailbreak (Ik weet niet zeker of ik daar over mag praten?) het 3G uit kunt zetten.

Jullie zijn helden als jullie het me kunnen uitleggen:b:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je maakt alleen gebruik van internet als je een applicatie opstart die ook daadwerkelijk gebruik maakt van internet. En even een correctie, je maakt altijd gebruik van GPRS, 3G kun je aan en uitzetten. Dit, omdat er niet overal 3G beschikbaar is en dit aanzienlijk meer van je batterij vergt.

Hoe dit zit met prepaid weet ik niet. Kun je überhaupt wel internetten met prepaid?

19. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan internetten met prepaid ja, alleen als internet altijd aan staat dan is je geld dus zo op. En ik dacht dat je eigenlijk alleen voor 3G betaald, dat WiFi enzo gewoon gratis is.

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina