1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Oeh! De app Ping is erg nice.

    Gratis sms-en met mensen die ook de applicatie bezitten. Beetje het idee van de Blackberry Pin. Alleen is de huidige versie nog wel vrij bugged. Maar komt vast goed. :)
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mensen, mijn oom heeft om dit moment een iPhone 2G met firmware 3.1

    Die is nu dus bricked :+ Hij blijft zeg maar in dat scherm met dat itunes teken en dat stekkertje.

    Hij was voorheen al gejailbreaked en unlocked op 3.0.

    Het rare is dat er linksboven gewoon NL KPN staat en hij kan ook nog gewoon gebeld worden.

    Wat kan ik doen?
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Al geprobeerd de iPhone in DFU Mode te zetten?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik gwn de 3GS nemen. Is stuk sneller heeft betere camera en kan filmen ( al kan ik dat ook met mn jailbroken 3G)
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hee bedankt man! Het probleem is echter dat de iPhone niet uit gaat? Ik kan die power knop wel 3 min inhouden ofzo maar die slide bar komt niet
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Harde reset/off. Moet je de power en home knop een paar seconden beide tegelijk ingedrukt houden, mocht je em anders niet uitkrijgen. Dan gaat ie wel uit ;)
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zelfs dat doe die niet :confused:
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    jeej.. ik heb ook weer een gare iPhone :D.. de 3e die stuk gaat. De ear speaker doet het maar half. Kvraag me af of dat nog onder mijn extended garantie valt (i.v.m. eerdere reparaties). :mad: beetje jammer weer...

    edit: http://klauskjeldsen.dk/2008/09/05/iphone-3g-no-missing-sound/#more-233. Helpt iets btw voor als iemand dr ooit last van krijgt :). Vooral ff een aantal keren een headphone in de jack stoppen en dr uit halen. Daardoor denkt de iPhone dat er geen headphone meer in zit. Wat door stof wel zo zou kunnen zijn geweest.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand die nog een suggestie heeft? Om de iPhone uit te schakelen?
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou hem nogmaals restoren...
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja maar hoe, als ik hem op iTunes aansluit krijg ik een venster die mij vertelt dat ik een verkeerde SIM kaart erin heb zitten?
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat werkt ALTIJD! Heb best wat iPhones gezien die ver heen waren, maar dat ging eigenlijk altijd wel...

    Dit is iets achterhaalde informatie, maar hier zou het mee moeten lukken. En anders staan daar voldoende termen waar je verder mee kunt komen via Google :).
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    tering volgens mij is mijn iPhone stuk, gisteravond deed ie het nog maar vanochtend kreeg ik t beelscherm niet aan (dacht hij is leeg, dus laad hem wel op). Nu is hij opgeladen en wel aan, maar krijg alsnog het beeldscherm niet aan. Werd net zelfs gebeld 8). Iemand suggesties ?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    harde reset werkt ook niet? (Home + Power ingedrukt houden)

    was hij unlocked voor je hem restorede? Wat als je de simkaart eruit haalt of het bij een andere iTunes probeert (die deze iPhone nog niet kent)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    harde reset werke idd ook niet, maargisteravond om 12 uur sprong hij uit het niets aan.. heel raar was het maar gelukkig doet hij het nu weer.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iPhone OS 3.1.2 is vanaf nu te downloaden.

    - oplossing voor sporadisch optredend probleem waarbij de iPhone niet uit sluimerstand kan worden gehaald
    - oplossing voor periodiek optredend probleem waarbij voorzieningen van het mobiele telefoonnetwerk kunnen uitvallen en pas weer werken als de iPhone opnieuw is opgestart
    - oplossing voor een probleem dat er soms toe kan leiden dat een programma bij het streamen van video vastloopt

    Geschikt voor: iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben hem inmiddels ook het downloaden , hopen dat de coma-mde niet weg is.
     
  19. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Ik snap niet waarom mensen kiezen voor de iPhone, het is een prachtig apparaatje maar de prijs is veel te hoog. Als het goed is betaal je €30,- per maand en dat 2 jaar door. Dat is €360,- in 1 jaar. Dus de totale prijs is €720,-!

    Pak nou is de Samsung i8910 Omnia HD, €499,-. Afgerond €500,-. Dus je bespaard dan €220,-. En met die €220,- kan je weer heel wat andere dingen kopen. Ik vind het toestel zelf en het menu mooier dan die van de iPhone.
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die de iPhone kopen vinden het toestel en het menu van de iPhone waarschijnlijk mooier ;)

    Ja het kost wat, maar je weet dat je kwaliteit in bezit hebt en ook een van de touch telefoons die ook echt geheel met touch werkt. En hoe!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina