1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GameKid360

    GameKid360 Guest

    iPhone is idd kwaliteit, maar of Samsung geen kwaliteit is? En het touchscreen van de Omnia HD werkt ook goed hoor. Ik vraag me af, waarom kiezen ze dan voor de iPhone. Omdat er een kompas opzit? Of ze niks beter konden verzinnen.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ten eerste ik krijg van mijn werkgever € 65 telefoon vergoeding in de 4 weken.
    Mijn onkosten zijn maar zelden meer dan € 29,95

    Heb in de jaren veel verschillende merken gsm's gehad , maar de iPhone werkt het beste als het aankomt op internetten en mailen.
    Maak van de mail functie heel veel gebruik !!

    Was laatst bij een klant en kon een foto van een machine direct door mailen naar mijn werkgever.
    Maar ook door de perfecte browser kan ik snel dingen opzoeken , zelfs gebruiksaanwijzingen in PDF is geen probleem.

    De combinatie iPhone en MobileME is met 1 woord fantastisch :+
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het totaal plaatje. Als ik de andere toestellen zie van vrienden, die een LG of Samsung of HTC hebben. Het touchscreen etc. is het gewoon allemaal net niet.
    En ach, ik wil gewoon alles Apple hebben. :+

    Maar ga 's browsen o.i.d. op zo'n HTC (Windows Mobile :emo:) of Samsung.. dráma.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Word !
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Van de Zune schijnt wel relaxed (durf het bijna niet te zeggen; iPhone OS-like:+). Waarom ze dat dr niet in pleuren mag joost weten. Al zit je natuurlijk wel met de limitaties van de schermen van de genoemde toestellen/merken :mad:.

    Dat krijg jij :+. Ik moet het helaas zelf betalen:'-(. Desalniettemin (en Rivanov kan dat niet vaak genoeg zeggen 8)) blijft het pakket van T-Mobile gewoon perfect. Voor relatief weinig geld heb je wel volle 3G snelheden, waar je normaal (sim-only ofc niet) veel meer betaald voor alleen al de 3G snelheid (flat-free) shit. Ja het is duur, maar ja het is het ook zeker waard. Veel klachten over de iPhone zijn berust op meningen, meestal niet eens correct. Best jammer dat
    geen opmerking richting jou hoor @ melbuuln, nja je snapt em wel.. iPhone is gewoon chill. Ten minsten, als je em ook gebruikt.
    Niet als je 'em puur en alleen hebt/wil om "erbij te horen".
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En dat is het 'm juist. Ik denk dat ik rustig mag stellen dat 75% van de 'jeugd' een iPhone heeft omdat het een iPhone is en die maar amper een functie gebruiken. Ga je 'm echt gebruiken waarvoor ie bedoeld is (internet, mail, calendar etc.) dan kijk je er heel anders tegenaan en ga je de pluspunten pas echt zien.
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    De apps worden nog vergeten... Dit is een ook groot pluspunt van de iPhone vind ik persoonlijk. Het is gewoon ideaal dat er bijna overal een app voor beschikbaar is. Zo kun je in korte tijd van een hele boel dingen op de hoogte zijn.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, de apps zijn een erg sterk argument om de iPhone te kopen. Maar die zijn er later pas aan toegevoegd. De 'core-functies' van de iPhone blijft het mailen, internet en bellen. En daar blijft de iPhone gewoon ijzersterk in.
     
  9. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag iPhone binnen gekregen. Zijn er nog leuke applicaties/games(gratis of betaald) die een must zijn? Of welke zou je aanraden..
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bekijk het App Store topic..
     
  11. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind de pakketten van T-Mobile verre van perfect, oké het internet is mooi meegenomen(kost trouwens 15 euro als je het bij een ander abbo doet) Maar de minuten die je krijgt en de hoeveelheid smsjes zijn veel te weinig. Ik zit zo snel op de 150 smsjes, je zou er maar 3 per dag kunnen versturen. Die 150 minuten zijn wel aardig maar rechtvaardigen de prijs ook niet. Een ander abonnement zou met dit veel goedkoper uitkomen. Tuurlijk ligt het aan je eigen gebruik, maar de pakketten zijn erg slecht.

    Maar de iPhone blijft wel een gaaf ding, dat zonder twijfel.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Het gemis van onbeperkt sms jaagt mij nogal op hoge kosten... Weet iemand of het mogelijk is om je i-abonnement over te zetten in Flex?
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet je even met T-Mobile bellen. Neem aan dat dat wel mogelijk is. Maar volgens mij is de internet snelheid bij Flex lager dan bij de iPhone abonnementen.
     
  15. Dutchskill

    Dutchskill Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden een iPhoen gekocht. Omdat ik nooit
    tijd heb gehad om mijn iphone te syncen met mijn pc is dit dus
    ook nog niet gebeurt.. Maar nu heb ik een tijdje geleden een
    redelijk belangrijke memo opgenomen met de dictafoon.. nu wil ik die
    dus van mijn iphone ophalen maar ik zie hem niet staan in iTunes???

    Iemand enig idee hoe het dan moet?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zodra je je iPhone synct zou hij links in het iTunes menu moeten verschijnen als een Playlist op je iPhone.
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu een beschermfolie erop geplakt en deze is echt super fijn.. MAAR zit er een HEEL klein haartje in het midden van me scherm, zie ik alleen als het beeld wit is. Ik kan hem voor de helft eraf halen en dan wegblazen, zou hij dan denk je goed terugplakken?

    Edit : Is al gelukt.

    Het is me btw eindelijk gelukt om alle albumillustraties te hebben op mijn iPhone :D
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Dubbelpost, sorry
     
  19. Dutchskill

    Dutchskill Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ergens gevonden inderdaad. Maar (althans ik denk dat het daardoor komt) omdat ik hem nog nooit eerder gesynct hebt staat hij er niet tussen...
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben mensen hier een screen protector op hun iPhone? Zoja waar en voor hoeveel gekocht als ik mag weten? :b:

    Van mij zitten té veel luchtbellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina