1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom hou je je 3g niet lekker en verleng je je abbo voor een cheap-ass abonnementje met korte looptijd zodat je nergens aan vast zit zodra er iets uitkomt wat je ECHT graag wilt hebben.

    en ik merk trouwens wel verschil tussen de 3g en de 3gs, alles is net wat sneller. Maar het is niet zo dat ik je zou aanraden koste wat kost te upgraden, als je 3g nog lekker werkt zou ik als ik jou was een abbo nemen waarbij je zoveel mogelijk geld in je zak kan houden
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    True daar zit wat in, 1 ding wat ik dus echt wil hebben is die nieuwe iPhone die over 1/2 jaar uitkomt. Dusjaa

    Zijn er eigenlijk al speculaties over een nieuwe iPhone? Nieuw design ofzo?
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Daar komt Apple meestal pas 3 weken van tevoren mee, maar waarschijnlijk komt de 4e generatie rond eind juni/begin juli
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Oooo, als dat het geval is sluit ik gewoon een 1 jarig simonly abbo af en kan ik nog best een jaartje met mijn 3G doen :)
     
  5. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnelijk krijgt de vierde generatie iPhone LTE techniek. De opvolger van 3G, maarja... dan moet T-mobile of welke provider dit eerst wel uitrollen. Verder volgens mij niks bekend nog.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    let er wel op dat als je een Vodafone scherp neemt je geen internet blox erbij kan doen. Die combinate kan blijkbaar niet. Ik had dat vorig jaar gedaan (op aanraden van 1 van hun telefonisten) en toen kreeg ik de maand erna een rekening van €700 omdat mijn Blox niet meer werkte en ik dus per tik betaalde (en als je al je mail en agenda's e.d naar je iPhone laat sturen zijn dat veel tikken)

    toen heb ik een maand lang heibel moeten maken voor ze hun foute advies toegaven en ik mn geld terug kreeg
     
  7. Kremx

    Kremx Koen

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is vodafone super sim only iets?

    Nvm bestaat niet meer volgens mij, de link naar de vodafone site brengt je naar de normale sim only site toe.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit is misschien meer iets voor de Vlamingen, maar is er hier toevallig iemand bekent met de operator Mobile Vikings? Ze willen mobiel internet promoten in België (waar het ontzettend, belachelijk duur blijft). Maar hoe is hun coverage?

    Hun offer is zeker in orde; 15€/maand (Top up, geen abbonement vereist!) voor 60 min belwaarde, 1000 SMSen en Free mobiel internet (fair use policy van 1GB).
    Mijn huidig abbonement loopt ten einde, en ik ben zeker geintereseerd. Een probleem is wel dat ze pas 3G vanaf 2010 aanbieden (netwerk van Base), zou tethering zonder lukken met een iPhone 3G?
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Toen ik mijn abbo ging verlengen vorig jaar vertelden ze mij iets over een iPhone 3G abbo. Die was echt heel goedkoop alleen kwam je alleen in aanmerking als je een 3G had. En ik had toendertijd nog een 2G.

    Hopelijk hebben ze dat abbo dus nog als ik over 2 maanden weer langsga :)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is de down/upload snelheid bij Mobile Viking.
    Hier in Nederland bij T-Mobile heb ik een maximale download van 2Mbps.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de iPod Touch en de iPhone zowat hetzelfde zijn stel ik m'n vraag maar even hier, wat voor hoesje/screenprotector hebben jullie voor jullie iPhone? Zo'n lederen hoesje kost al €30 8).
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik voor mijn Touch en iPhone een lederen hoesje van Belkin.
    De Belkin hoesjes wordt geleverd inclusief een screenprotector.

    [​IMG]
    Gekocht bij Bol.com voor € 18,99
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iPhone is groter dan de iPod touch. Ik heb de Belkin Leather Folio voor mijn 1ste generatie iPod touch en mijn iPhone 3G past daar niet in.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kijk anders even op ebay ofzo voor iPhone apparel powersellers of zoiets zoalsdealextreme. Het is dan misschien namaak of niet beste kwaliteit leder, maar ze gaan zeker wel een jaar mee en dat voor 1/15de van de prijs meestal.
     
  15. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik bij mijn iphone het voor elkaar dat hij de gelezen berichten op de PC ook als gelezen ziet op me iphone?

    Dus stel:
    ik krijg een email binnen, die ik op de PC lees. Vervolgens ga ik naar het mail programma op de iPhone en dan geeft hij weer aan dat die nog niet gelezen is. Hoe kan ik er dus voor zorgen, dat de mail die ik op de PC lees automatisch op mijn iPhone ook binnen komt als gelezen? Ik maak gebruik van hotmail.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dan kan dat niet.. teminste ik heb er geen oplossing voor gevonden :9
     
  17. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Hotmail ondersteund helaas alleen POP, dus dan zal het niet gaan lukken. De techniek die jij beschrijft heet IMAP. GMail maakt er o.a. gebruik van.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En dat is dus een goede reden om eindelijk afscheid te nemen van Hotmail!
    Gebruik sinds jaar en dag e-mail met IMAP ondersteuning (eerst via m'n eigen domein, nu met MobileMe) en wil nooit meer anders.
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het nieteens zo heel vervelend. Vaak lees ik mailtjes snel op m'n iPhone. Als ik thuis kom zie ik ze weer als ongelezen en kan ik nog uitgebreid reageren indien dat nodig is. Ik zou anders echt vergeten te reageren. :emo:

    Wel zouden ze een "markeer alles alles als gelezen" knopje mogen maken op de iPhone.
     
  20. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoorden :)

    Het is wel kut dat het niet kan. Maargoed dan maar alle mails 2 keer openen=(

    MobileMe nemen alleen voor dat mail gebeuren zie ik ook weer niet zitten aangezien dat ook weer 99$ per jaar kost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina